Kommunikáció és tömegkommunikáció

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1. A kommunikáció fogalma, fajtái folyamata
Advertisements

A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztóvédelmi tevékenysége dr. Grimm Krisztina október 21.
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a GVH eljárásaiban
??? Reklám!!!.
Mozgókép és médiaismeret
A verbális kommunikáció
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
A kommunikáció.
A publicisztikai és tájékoztató műfajok
Reklámeszközök, reklámhordozók
SAJTÓMŰFAJOK A nyomtatott sajtó.
INFORMATIKA OKTATÁS GYÓGYÁSZAT KÖZLEKEDÉS TÁVKÖZLÉS HADITECHNIKA
Etikett és protokoll 3 – Tóth Attiláné dr.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
A kommunikációról általában
Picasso: Festival Mondial HUNGART ©
Kommunikáció- nyilvánosság- részvétel
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Verbális és non-verbális kommunikáció
A VEZETŐI KOMMUNIKÁCIÓS HATÉKONYSÁG
Kommunikáció.
Dobiné Bálint Katalin Protokoll ismeretek
Közönségkapcsolat (public relations)
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
Kommunikáció a védőnői munkában
Hajléktalanok és társadalom Hajléktalanok és média Szántó Tamás.
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
A marketingkommunikáció
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
PEDAGÓGIAI KOMMUNIKÁCIÓ
KOMMUNIKÁCIÓ Gyula,
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK 1.A MENEDZSMENTRŐL ÁLTALÁBAN - KÖZÉPPONTBAN: AZ EMBER 2.A CSOPORTOK MŰKÖDÉSE 3.KOMMUNIKÁCIÓ 4.MOTIVÁCIÓ 5.VEZETÉSI.
A verbális, nonverbális- és metakommunikáció
A kommunikáció nem nyelvi kifejezőeszközei
Összeállította: Dóber Valéria
Könyvtári protokoll Fodor Péter előadása október 6.
Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
Avagy mire is emlékezem…
Elégedett ügyfél – sikeres üzlet Terjesztési konferencia Disicimus Üzleti Akadémia 2004.május 28.
A tömegkommunikáció.
Az alapvető kommunikáció
Vigyázat: minden üzenet!
Szociálpszichológia 2. Illés Anikó. A kommunikáció folyamata Feladó Üzenet Vevő Csatorna Kód Kontextus.
PBKIK Ny. sz.: ; AL-1313, Piacsek László Zoltán A kommunikáció folyamata Készítette: Piacsek László Zoltán.
A kommunikáció alapjai. Nem lehet nem kommunikálni Többcsatornás: verbális, nonverbális Többszintű: információközlés, viszonymeghatározás. Körkörösen.
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. első foglalkozás.
Tárgyalás és kommunikáció a tanácsadó és az ügyfél kapcsolatában Szociálpszichológiai szempontok Dr. Dévényi Márta Egyetemi adjunktus Pécsi Tudományegyetem.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ DOBSON TIBOR tű. dandártábornok.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
METAKOMMUNIKÁCIÓ Vigyázat: minden üzenet!!!. Ismétlés Minden jel, ami önmagán túlmutat, ami önmagánál többre utal. A jelet nem az teszi jellé, aki adja,
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
A kommunikációs folyamat tényezői és funkciói
A stílus.
Magyar Projektmenedzsment Szövetség
Lelkivezetés elmélete
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
METAKOMMUNIKÁCIÓ. Ismétlés Minden jel, ami önmagán túlmutat, ami önmagánál többre utal. A jelet nem az teszi jellé, aki adja, hanem az, aki „veszi”.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Könyvtári protokoll. Kommunikáció Folyamat, amelyben az egyén információt továbbit azzal a céllal, hogy más egyént befolyásoljon. Folyamat, amelyben.
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Kommunikáció típusai.
A nonverbális kommunikáció. A kommunikáció eloszlása Forrás: C3%A1ci%C3%B3&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ah.
Dr. Rozgonyi Tiborné Debrecen 2010.
A KOMMUNIKÁCIÓ ELMÉLETE ÉS GYAKORLATA
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Kommunikációs gyakorlatok Koncz Katalin egyetemi tanár
Szabó Krisztina & Szemere Alexandra
Előadás másolata:

Kommunikáció és tömegkommunikáció Forrás: Hajas Zsuzsa: Kommunikációs gyakorlatok Józsefné Urbán Ildikó-Szabóné Tóvári Éva: Magyar nyelv

Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit! Audiovizuális Vizuális Auditív

Vizuális média A sajtó hármas követelménye: Publicitás Perioditás Aktualitás

Leggyakoribb sajtóműfajok Tájékoztató műfajok a közlemény a tudósítás a riport az interjú Véleményközlő műfajok a cikk a kommentár a glossza a nyílt levél az olvasói levél a kritika

A reklám Megjelenési formája: a hirdetés Feladata: a termék bemutatása, tájékoztatás, befolyásolás Eszközeinek formája: vizuális, auditív és audovizuális

A metakommunikáció A közlésrendszernek: kb. 7 %-a verbális, 38%-a vokális (hangszín, hangsúly stb.) 55%a nem verbális jelzés (öltözködés, testtartás, arc- és szemjáték, beszédpartnerek közötti távolságtartás, gesztusok).

Metakommunikációs jelzések Zónatávolságok: Intim zóna: (15-45 cm) Személyes zóna: (46-122 cm) Társadalmi zóna (1,22-3,6 m) Nyilvános zóna (3,6 m fölött)

A testbeszéd Alapvető gesztusok: a kar gesztusai a láb gesztusai a fej gesztusai agresszív és készenléti gesztusok nézésmódok