Poli-Szüli-Nap 2013. május 10. 2013. május 10. (8.15 – 14.15) „A 22-es csapdája”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bejelentkezés után Menüsor, ahol megtaláljuk a hirdetés feladásához szükséges főbb pontokat.
Advertisements

Szeretem a könyvtáram!.
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
Játékváros (Ditzingen játékvárosainak példái alapján) Időpont: június vége- július eleje Helyszín: GYAKI-5.Sz. Általános Iskola és Sportiskola Játékváros.
Diplomáciai protokoll és etikett 10.
A tanári munka értékelése
Differenciált tanulásszervezés 3. Szervezési módok, munkaformák
Egy történet, amelyről érdemes elgondolkozni!
C++ programozási nyelv Gyakorlat hét
Szakmai gyakorlat és tantárgy elfogadtatások 2012/2013-as tanévre
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
P ÁLYAVÁLASZTÁS 2013/2014 Dabasi II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola 1.
A programokra vonatkozó általános szervezési ajánlások.
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT Neked 2005 február.
SZÜLŐI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztési keretében között kitöltött szülői kérdőívek kiértékelése (A kérdőív kitöltésére.
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
Tovább lépéshez mindig nyomjon meg egy billentyűt!
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Programozási alapismeretek 8. előadás. ELTE 2/  További programozási tételek További programozási tételek 
MI 2003/ Alakfelismerés - még egy megközelítés: még kevesebbet tudunk. Csak a mintánk adott, de címkék nélkül. Csoportosítás (klaszterezés, clustering).
Thalész tétel és alkalmazása
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Számonkérés Vizsga, vizsgaidőszakban szóbeli Témakörök: tematika sorai Megajánlott jegy: órai feladatok teljesítése.
Az ülő Buddha okos gondolatai:
I-IV OSZTÁLYOS ÚJBÖRVELYI ISKOLA Gyermeknapi játékprogram.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
KÖRDOKUMENTUM készítése
Ökoiskola Készítette:Horváth Eliza Anna Felkészítő tanár:Marton Anikó
Comenius Comenius programokról általában Az egész életen át tartó tanulás Európai Uniós program egyik pályázati egysége: 1.Iskolai Együttműködések.
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
Módszertani megújulás a nevelő munkában
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
Hogyan nézzen ki az ajánlólevelünk?
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT Neked
Kombinatorika összefoglalás
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
Prezentáció KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
A... TANTÁRGY OKTATÁSA KÍSÉRLETI/PROJEKT FORMÁBAN Projekt/kísérlet konkrét címe Név | Tanár neve | Iskola.
Rendhagyó irodalomkönyvek I/5.o., II/6.o. (Tíz-tíz oldalon) Kincsesbánya, Készítette: Keszte Jánosné.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
K épes s ég F ejlesz t ő j átszó H áz és C salá D i N ap K özi M iku L ás P rogra M ja.
A tanulói jelentés.
Környezettan BSc Diploma előtt
Pedagógusképzés támogatása TÁMOP-3.1.5/ AZ ÚJ GENERÁCIÓS ÁLTALÁNOS ISKOLAI MAGYAR NYELV ÉS IRODALOM TANKÖNYVEKRŐL Készítette: Andok Zsuzsa.
Szövegszerkesztés Középszint: 60 perc, 40 pont Emelt szint: komplex feladat részeként (60 perc 30 pont)
Be kell hozni a meglévő előrehozott érettségiről a törzslapkivonatot.
Felvételi eljárás 2014/2015.
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
HARSÁNYI NAP április 3.. A Harsányi díj átadása A napot, az Igazgatónő által levezényelt, Harsányi-díj átadásával kezdtük. Harsányi Nap április.
ERASMUS Pályázat 2015/2016.
Programozási alapismeretek 8. előadás. ELTE Szlávi-Zsakó: Programozási alapismeretek 8.2/  További programozási.
Pályázatok értékelésének tapasztalatai Hoffmann Miklós független szakértő.
Tantra Indiából
Segítő külső körülmények 5/13. Előkészület – tanár A páros munkához szükséges szöveget kinyomtatni Készítette: Sági Lajos2.
Tájékoztató NGB_ak073 Környezetmenedzsment. Dr. Szigeti Cecília IG 604 Fogadóóra csütörtök ig
Hogyan nyerjünk 12,6 millió Forint támogatást Magyar Tibor Fiatal gazda roadshow.
Felvételivel kapcsolatos információk Hrabacsik Mihály.
Tájékoztató NGM_AK004.
ERASMUS+ Pályázat 2017/2018.
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakgimnázium
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
FELVÉTELI ELJÁRÁS
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
ERASMUS+ Pályázat 2019/2020.
Nagyvállalat=Transzformátorház
Előadás másolata:

Poli-Szüli-Nap május május 10. (8.15 – 14.15) „A 22-es csapdája”

I. A játék lényege 1.Osztályok közötti vetélkedő, de nem együtt vonul az osztály, hanem kis csapatokra bomlik. Kinti és benti feladatok egyaránt lesznek. 2.Mindenki megtalálhatja a neki szimpatikus feladatokat. 3.Mindenki felelős a saját feladatainak elkészítéséért (az előzetes beosztásból egyértelműen látszik, hogy ki mit vállalt). Az egyéni – és a kiscsoportos – felelősség megnő.

II. Tanári feladatok 1.Kiküldeni a szülőknek az előzetes tájékoztató és nyilatkozatkérő t, és összesíteni az eredményeket 2.Segíteni a feladatok kiválogatásában, a gyerekek beosztásában. 3.A feladatok zsűrizése

III. A játék menete 1.Előzetes feladatok Beadási határidő: május 9., csütörtök, előtt!

III. A játék menete 2. Aznap reggel a feladatok kézhez vétele után a legfontosabb dolog a gyors munkamegosztás az osztályokon belül. Szempontok ehhez: a) meddig lehet leadni az adott feladatokat (ebben nagy eltérések lehetnek!), b) hány pontot érnek a feladatok, c) mennyire nehezek (az adott osztálynak); pl. fel kell mérni, kinek milyen ismerősei tudnak segíteni, d)hány főre van szükség a feladat elkészítéséhez.

III. A játék menete 3. Aki elkészül valamivel, azonnal választhat újabb feladatot. 4. Érdemes választani osztályonként egy vagy két csapatkapitányt, aki a reggel megmaradt feladatok napközbeni szétosztását koordinálja. nagyon nagy a tétje 5. A program végére egy nagyszabású kvízt szerveztünk („Aki mer, az nyer!”). Ennek nagyon nagy a tétje, akár meg is fordíthatja az addigi eredményeket!

III. Feladattípusok: Az egyes csoportokat természetesen fiktív – nem valós – példákkal szemléltetjük. (A konkrét feladatok a kihirdetés pillanatáig nem nyilvánosak!)

III. Feladattípusok 1. hivatalos igazolásokat, pecsétes dokumentumokat hozni a legkülönfélébb dolgokról (pl. érvényes anyakönyvi kivonattal igazolni, hogy az osztályból valaki elmúlt száz éves), 2. külsős embereket hozni megadott szempontok alapján (pl. vörös hajú tengerészt),

III. Feladattípusok 3. elkészíteni valamit (pl. homokból kártyavárat építeni), 4. megszerezni bizonyos információkat (pl. hány éves összesen a Poli tanári kara), 5. írni és előadni valamit (pl. balett a koboldokról),

III. Feladattípusok 6. kincskeresés (valahol elrejtünk valamit, meg kell találni), 7. rejtvényfejtés, 8. sport, 9. kvíz, 10. szerencsejáték.

IV. Játékszabályok 1. Mindenki aktívan vegyen részt a játékban, és a maga feladatait a legjobb tudása szerint készítse el! 2. Nem kell (valószínűleg nem is lehet) minden feladatot megoldani.

IV. Játékszabályok 3. A polis tanárok nem segíthetnek, de külső ismerősöktől szabad segítséget kérni. 4. Tilos lefizetni a segítőket! (Szép szóval, kedvességgel kell rávenni az embereket a segítségre, nem pénzzel!!!) 5. Minden behozott dokumentum, igazolás annál többet ér, minél meggyőzőbb a hitelessége!

5. Pontozás a) Minden feladathoz odaírjuk a maximálisan megszerezhető pontszámát. b) Ha valaki késve – határidőn túl – érkezik meg egy feladattal, akkor két dolog történhet: α) ha fél óránál kevesebbet késik: felezzük a pontját, β) ha fél órán túl késik: nem kap pontot.

5. Pontozás c) Ha csak egyetlen osztály készít el egy feladatot: a megszerzett pont dupláját kapja (legfeljebb a maximálisan megszerezhető pontszám dupláját). Kivétel: az olyan feladat, amire eleve csak egy osztály kaphat pontot – pl. kincskeresés. d) Ha több mint tíz osztály készít el egy feladatot, akkor a megszerzett pontok felét kapják (legfeljebb a megszerezhető pontszám felét).

5. Pontozás e) A játék vége felé szerencsejátékot is beépítünk („Dupla vagy semmi” : minden osztály legfeljebb egyszer próbálkozhat. ). f) Ugyanazt az embert – vagy dokumentumot – csak egyetlen osztály mutathatja be.

5. Pontozás g) Lesz olyan vetélkedő, ahol az osztályok képviselői az addig megszerzett pontokkal nevezhetnek, és egymástól szerezhetik meg a pontokat. h) Lesz olyan feladat, ahol csak az abszolút győztes osztály kap pontot – de ők jó sokat (pl. kincskeresés: egy kincs lesz csak elrejtve; aki megtalálja, annak az osztályáé a pont)!

5. Pontozás i) Az eredmények alakulását egy nagy kivetítőn folyamatosan lehet majd követni a többcélú teremben. j) A pontozás a megadott határokon belül az ötletességtől, az elkészítés minőségétől függ.

V. Kellékek Bizonyos feladatokhoz szükség lesz olyan kellékekre, amikről célszerű előre gondoskodni (nem az iskola biztosítja ezeket!) a) fényképezőgépre (legalább 3 darabra osztályonként) b) ragasztóra, ollóra, színes papírokra, kartonra, filctollra, zsírkrétára, festékre stb. c) osztályonként 10 db tojásra

V. A játék díjazása Fődíj: 1. Fődíj: a) szabadnap b) egy dicsőítő óda a győztes osztályhoz (a szervezők az évzárón az iskola nyilvánossága előtt adják majd elő) c) meglepetés 2. A díjátadás az évzárón lesz.

Vidám születésnapot kívánunk mindenkinek! Adorján András Anda Tamás (Csoncsi) Bánfalvi Zsófi (Csiga) Hanh Zsó Kocsis Márti Máthé Zsozsó Melles Évi Philipp Hanna Surányi Anna Szöllősi Enikő Szöllősy Zoltán