Www.educorb.eu Rövidtávú feladatok A tankönyvírás – e-learning anyag összeállítása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Nyári gyakorlat július július 25.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Irányítócsoport találkozó EDUCORB Partnerség az oktatásért a határtérségben Szombathely, április 4.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
VÁLLALATI TANÁCSADÁS Közép-Dunántúli Régió Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a KDOP-projekt bemutatása.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények Kiegészítő pedagógiai szolgáltatások.
1 Versenyképesség alakulása a határ mentén MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Grosz András tudományos munkatárs MTA RKK Nyugat-magyarországi.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
‘rEUsearch’ Az Európai Unióhoz való csatlakozás hatásai a határon átnyúló kapcsolatokra, agráriumra és kereskedelemre – kutatási projekt (HURO/0801/075)
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
E-learning alapú komplex képzések
Europass dokumentumok cégeknek We mean business, október 18.
GINOP 1. prioritás A vállalkozások versenyképességének javítása
Magyarország - Szerbia IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program Növényvédelmi ismeretek átadása szeptember – július Serbian-Hungarian Co-operation.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
A gazdaságról, a mindennapi pénzügyekről egyszerűen a évfolyamon tanító pedagógusoknak című akkreditálás alatt álló tanártovábbképzésről Szűcs Tamás.
2005. június éves a Magyar-Osztrák Területrendezési és Tervezési együttműködés dr. Tompai Géza főosztályvezető Magyar Terület- és Regionális Fejlesztési.
Határon átnyúló együttműködések – a KKV-k hálózatépítésének egy lehetősége Előadó: Firtl Mátyás általános alelnök Győr-Moson-Sopron Megyei Önkormányzat.
Határon átnyúló vitarendezés. Bevezetés határon átnyúló viták nehézségei különböző nyelv jogismeret hiánya, fogyasztói jogvitákban különösen.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
A kerettantervek fejlesztése
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
EURÓPAI ÜZEMI TANÁCSOK KONFERENCIÁJA 2009 Budapest, november 17. ÜZEMI TANÁCSOK TÁRSASÁGI SZINTŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSI FÓRUMA.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Tananyag -koncepció. Célcsoport – céltevékenység Középiskolai tanulók A projekt keretein belül 1 -1 e-learning tananyagcsomagot.
Iskolák határok nélküli együttműködése.
A taniroda, mint az országok közötti gazdasági kapcsolatok bölcsője Fullérné Verger Renáta március 8.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Innováció ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban SET GIFT.
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
Együtt a vállalkozásokért Zala megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány Dömökné Srágli Lívia projektmenedzser.
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint kulcstevékenységeinek.
Digitális kompetencia-fejlesztés TÁMOP /3
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
Kompetencia alapú nyelvtanítás Projektindító szakmai értekezlet Sümeg2010.
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, június 24.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Osztrák-Magyar gyakornoki egyezmény és a határmenti ingázói egyezmény végrehajtásának tapasztalatai Ausztria március
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
1 AEMA – Hálózat Adult Education Made Accessible Projektcélok és megvalósítás - Információs nap Miskolc, március 19.
Duális képzés „kecskeméti” modellje és tapasztalatai
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen főosztályvezető-helyettes Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
Kárpát Régió Üzleti Hálózat Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
OPTOMEHU projekt bemutatása Dr. Kiss András Projekt menedzser Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
„Virtuális Genom Projekt” Richnovszky Ádám – menedzsment Pitlik László (PhD) – tudásmérnökség Szöllössy Dániel – forráskutatás Kócs Róbert – rendszerszervezés.
Duna Stratégia – Duna menti Kamarák Szövetsége Budapest Kiss Ervin DCCA és BKIK főtitkár.
EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN AZ ÜZLET Vállalkozói hálózat kialakítása Hajdú-Bihar és Bihor megyékben Két ország, egy cél, közös siker! Szőllősi Nóra Adrienn projektmenedzser.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
HKIK XXIX. Küldöttgyűlés Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Csala Dénes tanulmánya alapján
Szent László Középiskola Szekszárd
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Zalaegerszeg, 21 February 2018
„ÉLETREVALÓ – U4 LIFE” TPPA/2012/03/30
Előadás másolata:

Rövidtávú feladatok A tankönyvírás – e-learning anyag összeállítása

Célcsoport – céltevékenység Középiskolai tanulók E-learning tananyagok előállítása tanirodai gyakorlócégek számára. A projekt keretein belül 1 -1 e-learning tananyagcsomagot kell kifejleszteni az osztrák és a magyar gyakorlócégek számára egy magyar és osztrák szakértő bevonásával. a) E-learning csomag az Ausztriában működő gyakorlócégek számára a magyar sajátosságok tartalmával, amit egy magyar szakértő állít össze. b) E-learning csomag a Magyarországon működő gyakorlócégek számára az osztrák sajátosságok tartalmával, amit egy osztrák szakértő állít össze.

A tananyag célja Az innovációs tananyag célja: –a nyugat- magyarországi és a kelet- ausztriai határrégióban élő fiatalok határon átnyúló „üzleti lehetőségeit” korrekt szakmai és üzleti tartalommal megalapozni. A megszerzett új szakmai lehetőségek alapját képezik a „határon átnyúló kereskedelmi és üzleti tudásoknak az osztrák-magyar határmenti övezetben”.

A tananyag tartalma vállalkozásalapítás egy fiatal vállalkozó szeretne a másik országban vállalkozást alapítani magyarországi munkavállalás egy fiatal munkavállaló a határon túl szeretne munkát vállalni –dolgozni gazdasági együttműködés egy fiatal vállalkozó egy magyar vállalkozással szeretne együtt működni- leányvállalt- fiókvállalat... stb.

Módszertani szempontok Előképzettség A célcsoport rendelkezik a saját országára jellemző gazdasági – vállalkozási ismeretekkel iskola - taniroda - gyakorlócég Tevékenységen alapuló gyakorlatorientált tananyag elsajátítása –valós, az üzleti élettel kapcsolatos dokumentumok bemutatása – magyarázó szöveggel –a megismert dokumentumok kitöltése –az elsajátított ismeretek alapján nemzetközi kapcsolatok modellezése - az EDUCORB projekt tanirodai moduljának keretén belül

A tanagyag tervezett moduljai Általános információk Magyarországról - Ausztriáról ország, emberek, kultúra, nyelv Magyarország - Ausztria gazdasága általános gazdasági adatok, nemzetgazdaság, társasági jog, banki és pénzügyi rendszer, külkereskedelem, vállalat- vállalkozás alapítása, általános jogi kérdések, adórendszer, munkaerőpiac, munkaerő-toborzás.

A tanagyag tervezett moduljai Vállalkozás alapítása - működtetése egy fiatal külföldi vállalkozó szeretne Magyarországon - Ausztriában vállalkozást alapítani. Munkavállalás fiatal munkavállaló Magyarországon – Ausztriában szeretne munkát vállalni –dolgozni Gazdasági együttműködés

További feladatok Elkészült tananyag –Lektorálás –Fordítás –E-learning anyaggá történő feldolgozás –Bevezetés –Komplex tananyag eljuttatása oktatási intézményekbe –Egységes vizsgarendszer kialakítása –Egységes tartalmi és formai követelményeknek megfelelő tanúsítvány megtervezése –Rendszer utógondozása

Köszönöm a figyelmet