Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Csala Dénes tanulmánya alapján

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Csala Dénes tanulmánya alapján"— Előadás másolata:

1 Csala Dénes tanulmánya alapján

2 I. DIGITÁLIS KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS
Digitális platform Kapcsolati hálók Vállalkozói ökoszisztéma Tudásmegosztás Célunk: Földrajzi határokat meghaladó, virtuális platform kialakítása, amely egyesíti a világ különböző pontjain élő székelyeket. Ezen kapcsolati hálón keresztül növelni a digitális székelyföldi tudásbázist és elindítani egy modern vállalkozói ökoszisztéma kialakítását. Kinek: székelyeknek és minden olyan magyar embernek, aki hisz a TUDÁSALAPÚ #Székelyföldben. Stratégiai lépések: Digitális platform létrehozása Kapcsolati hálók feltérképezése és bekapcsolása Digitális vállalkozói ökoszisztéma és kultúra kialakítása Tudás és információ megosztása

3 II. OKTATÁS, MENTORING Digitális taneszközök Élethosszig tanulás
Digitális tudás - alapkompetencia Digitális alfabetizáció Célunk: Aktív szerepet vállalni a székelyföldi oktatás minőségének fejlesztésében a modern digitális oktatási programok bevezetésének támogatásával. Kiknek: Oktatási intézményeknek, bölcsődétől egyetemekig, valamint önkormányzatoknak és vállalkozóknak egyaránt Stratégiai lépések: Digitális oktatási taneszközök megismertetése és népszerűsítése Oktatási rendszerek digitalizálása (e-napló, e-házi, e-felmérők) Élethosszig tanulás népszerűsítése, a digitális tudás alapkompetenciaként való kezelése Digitális alfabetizáció népszerűsítése az állami és magán okatatási intézményekben

4 + III. E- SZÉKELYFÖLD Határok nélküli ügyintézés
Kiépített rendszerek kibővítése E-Székely  + kozigazgatasilag mas orszagban vagyunk de miert nem tudunk egy kozos platformot kiepiteni es toletek mint akik mar ezt kiepitettetek, osszatok meg velunk , kozosen hasznalni a virtualis rendszereket Célunk: Ügyintézés egyszerűsítése és korszerűsítése transzparens e-rendszerekkel. Ezen egypontos ügyfélkapuk bevezetésével lehetőséget teremteni fizikai határokat meghaladó online ügyintézésre. Célcsoport: minden helyi és elszármazott, Székelyföldhöz közigazgatásilag kapcsolódó személy. Stratégiai lépések: A közszolgáltatások elektronikus elérése ügyfélkapunkon keresztül (adó, bizonylatok, kérések, engedélyek stb.) A különböző közintézmények rendszereinek integrálása A digitális ügyintézésre való ösztönzés támogatása Ügyintézéssel töltött idő csökkentése

5 IV. BUSINESS HUB, KFI CENTER
Startup kultúra kialakítás Vállalkozás fejlesztés Tudás és tőke import Célunk: Fő célunk a székelyföldi start-up kultúra kialakítása, modern vállalkozói ökoszisztéma megteremtése, ezáltal magas hozzáadott értékű munkahelyek létrehozása, és a helyi ötletek, termékek globális piacra való eljuttatása. Célcsoport: A székelyföldi fiatalok, startupperek, innovátorok, feltalálók és nem csak. Elszármazott üzleti angyalok, a világban élő sikeres vállalkozók, akik szülőföldjükre tudásbázist és tőkét szeretnének visszajuttatni. Stratégiai lépések: A székelyföldi start-up kultúra feltérképezése, evangelizáció megkezdése Mentorprogramok szervezése Startuppok és akcelerátor programok “importálása” a világszintű sikermodelleket követve A „Design Bank” start-up és innovációs központok létrehozása a székelyföldi nagyvárosokban

6 KÖZÖS MISSZIONK: Hiszünk az innováció értékteremtő erejében, ami életünk szerves részét képezi. Vállalkozásainkban, oktatási intézményeinkben, közintézményeinkben, illetve a külföldi és belföldi partnerkapcsolataink által folyamatosan keressük a lehetőségeket. A begyűjtött információkat szervezett formában egymással és környezetünkkel megosztva cselekedünk a régiónk felemelkedéséért!


Letölteni ppt "Csala Dénes tanulmánya alapján"

Hasonló előadás


Google Hirdetések