V. Manager Konferencia 2007. november 15. Visegrád Értékesítők irányítása, vezetői információs rendszer Németh György ügyvezető igazgató.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Emberi tényező a vállalkozásvezetésben
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
Az üzleti terv.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Munkaterv Miért szükséges, mik az előnyei?
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Eredménytervezés Fedezeti összeg számítás: Értékesítés árbevétele
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
EU támogatások és a kapcsolódó közbeszerzések tapasztalatai
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
UFS Group Sales Képzés Zárástechnika Készítette: Németh István
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
INFORMÁCIÓRENDSZEREK FEJLESZTÉSÉNEK IRÁNYÍTÁSA.. Alkalmazás - projekt Alkalmazás - a vállalat tökéletesítésére irányuló új munkamódszer projekt - az új.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
A kommunikációs mix elemei
Karrier és tudásmenedzsment a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Az átláthatóság, mint elengedhetetlen feltétel Mádi-Szabó Zoltán A kis- és középvállalkozási részleg vezetője április 18.
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
Versenytársból partner
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
Lázár László ÉRTÉKEK ÉS MÉRTÉKEK A vállalati erőforrás-felhasználás leképzése és elemzése hazai üzleti szervezetekben.
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Controlling a gyakorlatban
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.
Állami Autópálya Kezelő Zrt vállalatirányítási struktúra és átláthatóság.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Személyes akcióterv.

Kulturális Projekt Ciklus Menedzsment A kultúra gazdaságtana
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
OBJEKTÍV cégvezetés Vs. Vakon repülés.
előadás A teljesítményértékelés
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
Outplacement, azaz „gondoskodó elbocsátás”
2003. A környezeti helyzetfelméréstől a környezetirányítási rendszer auditálásáig Dr. Szegh Imre.
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Mit értékesít a vezető? A középpontban TE vagy! Jagodics Tamás.
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
„A tanácsadás emberi oldala” – az érzelmi kompetencia jelentősége a tanácsadásban – Dr. Szabó Szilvia (PhD.) főiskolai docens, ZSKF elnökségi tag, HSZOSZ.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A zöld közbeszerzés lépései Kovács László, beszerzési igazgató, az „Év Beszerzési Menedzsere” 2012-ben.
Az üzletek operatív működtetése
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
Országos nagykereskedelmi menedzser
Vállalati terv bemutató
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
Partnerség és együttműködés
Előadás másolata:

V. Manager Konferencia november 15. Visegrád Értékesítők irányítása, vezetői információs rendszer Németh György ügyvezető igazgató

2 -Az Océ-ról röviden Amiről beszélni szeretnék: TDS700 - Az OSCAR Információs rendszer -Az értékesítők irányítása VP 6250 VS 10000

3 Az Océ-ról l Éppen 130 éve két holland vegyész alapította Venlóban. l 1920-ig a növényi eredetű színezékek gyártása. l vegyszeres dokumentum másolás l A tőzsdére 1958-ban vezették be l Copy Press l Dinamikus nemzetközi fejlődés 1956-ban 400, 1966-ban 2300, 2006-ban alkalmazott. Az említett években az Océ-nak 9, 60, 2700 millió € forgalma volt. l Több akvizíció: Siemens Nixdorf nagyteljesítményű nyomtató, majd az ( USA ) Imagistics Co. felvásárlása. l 70 országban van jelen, közülük 30-ban van leányvállalata. l Az éves forgalmának közel 10%-át fordítja fejlesztésre. l Océ-Hungária Kft:1995-ben 25 alkalmazott, 40 mill Ft forgalom l 2006 – ban 80 alkalmazott, 2700 mill. Ft forgalom l 2006-ban Magyar Termék Nagydíj ®

4 l Az egyre növekvő piaci versenyhelyzetben szinte kivétel nélkül minden vállalat különleges erőfeszítéseket kénytelen tenni, hogy üzleti eredményeit fenntartsa, vagy növelje. l Ebben a folyamatban kulcsszerepet játszik az értékesítő. l A jó értékesítő költsége „minimális”, Minden vállalat „motorja” az értékesítő De a rossz nagyon sokba kerül!

5 l Kiválasztás l Képzés l „Hadra foghatóság” l Tervezés, célkitűzés l Javadalmazás, motiválás l Vezetés,eredmények számonkérése l Értékelés l Karriertervezés… Az értékesítő „életciklusa”

6 l Két kérdésre kell tudnia választ adni: l Miért adott el? l Miért nem adott el? Milyen legyen a jó értékesítő?

7 l Kudarc Mivel kell szembenézni? l Folyamatos megújulás igénye l Állandó pozitív motiváció igénye l Magabiztosság, amihez fel kell töltődnie tudással

8 l Rendszeres kommunikáció l Támogatás és számonkérés helyes aránya l Problémamegoldó megbeszélések l A beszámoltatás céljának meghatározása, elfogadtatása l A beszámoltatás kapcsán leggyakrabban felmerülő kérdések: l Milyen gyakran? Mennyi ideig tartson? Mit kérdezzek? Legyen szakmai, vagy belefér egy kis személyes? Milyen eszközöket használtassak? s.t.b…. Az értékesítők irányítása:

9 l Hány ügyféllátogatás valósult meg az elmúlt héten? l Milyen eredmény várható a megnyitott üzleti folyamatokban? l Hány ügyféllátogatás (név szerint) tervezett a hétre? l Milyen hatékonysággal telefonálsz az új ügyfeleknek?... A heti beszámoltatás célja az aktivitás ellenőrzése: Kérdések, amelyekre választ kell kapjunk a beszámoltatás során:

10 l Mit csináltál tegnap? l Milyen volt a napod? l Milyen volt a tárgyalás? l Szerinted elég volt ennyi? l Miért nem egyeztettél több látogatást?.. Rossz kérdések, amiket ne tegyünk fel!

11 l Készült e igényfelmérés? l Milyen megoldást fogsz javasolni? l Lesz e folyamata és mikor egy megkezdett sikeres ciklusnak? l Milyen egyéb ügyféllátogatás és bemutató történt, amit nem terveztél? l Van e valami, amiről nem beszéltünk és segítséget szeretnél kapni?... Jó kérdések:

12 l Hatékonyság mérés, eredmények értékelése l Negyedévente l Jó teljesítmény, elmaradás l Elvárások, tennivalók, támogatások és eszközök l Megállapodás… Az értékesítők eredménye néha túl, vagy aláértékelt

13 l Teljesíthető és mérhető célokat tűzzünk ki! l A nem tőlünk függő üzleti lehetőség lezárásának határidejét ne szabjuk meg! l Ne kezdjünk tanácsot adni, ne oldjuk meg a feladatot! l Idő hiányában ne kezdjünk problémamegoldó beszélgetésbe! l A beszélgetés mindig záruljon megállapodással! l Nem cél, hogy felolvasást hallgassunk, vagy megszégyenítsünk! l Cél a megfelelő aktivitás, az együttműködés és a kreatív munka elérése l Pozitív motiváció l Átgondolt karriertervezés… Ami fontos:

14 Támogató vezetői információs rendszer: Az adatoknak (ügyfél, gépek, szerződések, PIP, marketing) a velük kapcsolatos eseményeknek (látogatások, tárgyalások, jellege azok eredménye, üzleti folyamat várható lezárásának időpontja, hit-rate elemzés) a rajtuk végrehajtott tevékenységeknek ( demo, próbaüzem, tapasztalatok értékelése) az előzőekkel kapcsolatos erőforrásoknak (IT, szakértői, szerviz, online help desk, igénybevétele) az információk felhasználóiknak (solution team megbeszélések) illetve a fentieket szabályozó eljárásoknak szervezett együttese

15 OSCAR Océ Sales and Customer Assets Relation

16 Mire használható? l Új üzleti lehetőségek számontartása l Cégek adatai l Tevékenység, időpontok, ígéretek számontartása l Értékesítési folyamat követése, ajánlatok, egyéb dokumentumok archiválása l Ügyfelek számontartása l Ügyfelek adatai l Océ géppark, szerviztevékenység, számlálóállás, számlaforgalom l Megrendelések, szerződések archiválása…

17 Kinek miért hasznos? l A kereskedőnek: l Rendszerezett adatok l Saját munkájának szervezése l Lekérdezési lehetőségek több, együttesen érvényes szempont szerint l Adott cégre vonatkozó összes tevékenységet egy helyen megtalálja A cégnek: l Forgalombecslés,trendek figyelése l Piac, ajánlott termékek sikeressége, kereskedők sikeressége l Kereskedők tevékenységének nyomon követése, aktivitás, eredményesség

18 A siker titka: Természetes, hogy különböző vezetési stílusokkal is lehet hosszútávon jó eredményeket elérni, azonban az Océ-Hungária Kft-nél a Kitartásra, a következetességre és a kiszámíthatóságra törekszünk mind a kereskedőinknél, mind pedig az ügyfeleinknél

V. Manager Konferencia november 15. Visegrád Köszönöm figyelmüket Németh György ügyvezető igazgató