A megye napilapja= a hatékony hirdetéshordozó. 4 megye: Fejér, Vas, Veszprém, Zala 5 napilap: Dunaújvárosi Hírlap, Fejér Megyei Hírlap, Napló, Vas Népe,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Hírközlés – Hatóság Szabó Tibor Kompetenciaközpont vezető
OfflineXtrMag a magyar extrém sport - és életmód magazin Médiaajánlat – 2009.
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
??? Reklám!!!.
MegyeVersenysport (fő)Amatőr sport(fő) Baranya Bács-Kiskun 38 Nincs adat Békés 26 Nincs adat Borsod-Abaúj-Zemplén Budapest Csongrád.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
SIGNAL Biztosító Partnereink a szakszervezetek
Tájékoztatás a munkaerő-piaci szolgáltatásokról
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
/21 TESZÖV – Fejér Földgázpiac Aktuális információk Székesfehérvár, január 22.
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
1 …mert mindenki fogyasztó ! Tájékoztató kampány a Közép- dunántúli Régióban TAMOP /2 KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁS A projekt az Európai Unió támogatásával,
MMIK LOGO Ifjúsági Szolgálata egy komplex ifjúsági szolgáltató rendszer egy eleme a kortárssegítés Ifjúsági iroda, közösségi tér Felkereső ifjúsági munka.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Lorem ipsum Széchenyi Programirodák bemutatása ELTE Innovációs Nap február 23.
Kormányszóvivői tájékoztató. A gáz árának változása januárban GKM- PM tájékoztató december 14.
NEMZETI TANKÖNYVKIADÓ Panoráma sorozat
Az Óbudai Egyetem Könyvtárának bemutatója lib.uni-obuda.hu 2011.szeptember.
E-OS Innovatív Energetikai Zrt. A közvilágítás karbantartásának költségei
A nemzetközi konkurencia árának feléért ajánljuk ugyanazt a minőséget! Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma! Monor, Ipar utca.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Az iskolai könyvtár telepítés, térszervezése és felszerelése.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Szalay György december 12.
GKI Zrt., Öngólok után – kell egy gazdaságpolitika Szeged, október 1. Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt.
2009. év rendezvényeinek összefoglalója február 8-16.
KÖRNYEZETVÉDELEM ÉS INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM előadó: dr. Bujáki Gábor igazgazó Pest Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány.
A társadalmi egyeztetés alapfogalmai Oprics Judit Társadalmi egyeztetés támogatása program vezetője február.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Fogyasztói magatartás 2006
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
TÁMOP 5.5.1/A-10/ “Jó pályán! Jó gyakorlatok továbbfejlesztése és alkalmazása a munkaerő-piaci integrációért és esélyegyenlőségért” Foglalkoztatási.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
A Közép-Dunántúli Régió természeti környezete és természeti erőforrásai geográfus III.
Új utak az elsődleges munkaerőpiacra Zalai alternatív munkaerő-piaci szolgáltatások bemutatása.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
Privatizáció és liberalizáció az energiaiparban, veszteségek és lehetőségek a bányaiparban Holló Vilmos vagyongazdálkodási igazgató Balatongyörök, 2006.
A tömegkommunikáció.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Integrált turisztikai humáner ő forrás-fejlesztés a vidéki foglalkoztatás növelése érdekében.
BMRB International Correspondence Analysis
50 éves a SZÉPHŐ Zrt. távhőszolgáltatási üzletága
Wichern Alapítvány a magyarországi szociális munkáért és ifjúságvédelemért Szenvedélybetegek Alacsonyküszöbű Ellátása Tranzit Szolgálat.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Veszprém november 10.. A vállalkozásfejlesztés Célunk: elsősorban a megyében működő vállalkozások tevékenységének szellemi és pénzügyi segítése.
Az Óbudai Egyetem Könyvtárának bemutatója lib.uni-obuda.hu szeptember.
TRANZIT ADDIKTOLÓGIAI SZOLGÁLAT
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
XII. Küldöttgyűlés Budapest május 13..
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Az invazív meningococcus-betegség járványügyi helyzete Magyarországon,
Előadás másolata:

A megye napilapja= a hatékony hirdetéshordozó

4 megye: Fejér, Vas, Veszprém, Zala 5 napilap: Dunaújvárosi Hírlap, Fejér Megyei Hírlap, Napló, Vas Népe, Zalai Hírlap 1 műsorújság: rtv-tipp Saját nyomda Saját terjesztői hálózat: fő DMH – DM/Szórólapos üzletág (előfizetői és szabad háztartások lefedésével a teljes körű elérés biztosítása) Vas, Fejér megyei és Dunaújvárosi Szuperinfo Pannon Lapok Társaságáról

 Vidéken a megyei napilap az elsődleges és a legnagyobb elérést biztosító információforrás  Magas célcsoport lefedés, a család minden tagját, vagyis egyszerre több célcsoportot lehet elérni  A lap főleg háztartásokon, családokon keresztül jut az olvasókhoz, ezért leginkább a fogyasztói tájékoztatást szolgálja  Reprezentálja a fizetőképes megyei lakosságot  A helyi döntéshozók személyes fogyasztásának és a vállalati beszerzések befolyásolásának eszköze  Költséghatékony  Rugalmasság- Másnapi megjelenés  Elérés : háztartások és vállalkozások, ezen belül is a véleményvezetők és a fő döntéshozók!!! Jellemző rájuk a lokálpatriotizmus. Tradíció és lokalitás

A napilap tartalmi szerkezete  Nap témája – legaktuálisabb legfontosabb események helyben vagy a helyi kivetülése  Krónika  Gazdaság  Kultúra  Műsor  Sport  Napi mellékletek: Életmódi, Szép Otthon, Utazó, Púder nélkül és Borosta, Lóerő,  Hirdetés  Szolgáltatás  Mozaik  Mutációk - Bakonytól a Balatonig, Vértes-Mező

Fejér megyei lakosság száma fő Fejér Megyei Hírlap/ Dunaújvárosi Hírlap olvasóinak száma: fő Blikk olvasottsága fő Napilapok olvasottsága Fejér Megyében Bors fő Metropol fő M. N. Népsz ava N.S fő Forrás: Ipsos Zrt Médianavigátor IV.né. Népszabi fő

Olvasók és a megyei lakosság összetétele kor szerint

Olvasók és a megyei lakosság összetétele gazdasági aktivitás szerint

Olvasók és a megyei lakosság összetétele foglalkozás szerint

Hirdetési lehetőség a civil szervezetek számára

Tóthné Horváth Ildikó | Fejér megyei hirdetési vezető Pannon Lapok Társasága | 8000 | Székesfehérvár | Ady E. utca 15. T: | F: E: Elérhetőség Források: Médianavigátor IV. né, Matesz,