TÉRÍTÉSES INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK = TISZ. JÓ TUDNI… 1. Miért működtetjük a TISZ-t? 2. Miért számítunk fel költségeket?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Projekt vezetés és kontroll – Mi történik a gépházban?
2007. június 19.Pozsony Varga Zoltán június 19.Pozsony Varga Zoltán CÉLOK •Internet használat növelése, magyar nyelvű kultúra elterjesztése, esélyegyenlőség,
E URÓPAI D OKUMENTÁCIÓS K ÖZPONTOK. Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) hálózatát az Európai Bizottság hozta.
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Céginformáció Június 6. Értékesítési és kockázatkezelési technikák a pénzintézeti gyakorlatban Szalkai Éva.
A Fórum Kisebbségkutató Intézet szerepe a magyar tudományos életben Tóth Károly Somorja, december 2.
Erdélyi Múzeum-Egyesület Magyar Tudományos Akadémia Budapest, november 11. Dr. Bitay Enikő, Az EME Műszaki Tudományok Szakosztályának elnöke.
Új szolgáltatások bevezetése, térítéses szolgáltatások
IVSZ IT piaci felmérés, 2006 Sajtótájékoztató december 6.
Könyvtári munkafolyamatok. Főfolyamatok Alfolyamatok Részfolyamatok Támogató folyamatok.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Készítette: Unyatyinszki Csaba
A használók fizetési hajlandósága – tapintatos kommunikáció a térítéses információszolgáltatás irányába Czupi Gyula, Halis István Városi Könyvtár, Nagykanizsa.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
Műszaki ellenőrképzés
EMLA Környezeti Mangement és Jog Egyesület, BME Management Szakkollégium Támogatók: Phare Access 2003 micro alap Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium.
Szervezeti szintű folyamatszemlélet OPF. Célja: Az OPF célja, megtervezni és végrehajtani a szervezeti folyamatok fejlesztését, mindezt arra alapozva,
Projekt tervezése-, elemzése Ellenőrző kérdések
Stratégiai tervezés.
A kormányzati stratégiai tervezés módszertana
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Kontrolling Kis- és Közép vállalatok esetén Készítette: Németh Rita YFVZUC KGKIEG.
A szervezeteken belüli funkcionális területek kontrollingja
BLK Könyvtármenedzsment III. 1. előadás 1 Könyvtármenedzsment III. Szolgáltatások szervezése.
Kutatás Üzleti Információ Informatika 1081 Budapest, Csokonai u 3. Telefon: Fax: Az e-kormányzat és az elektronikus.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Széchenyi István Egyetem, Győr
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Kérdések a második zh-hoz
Szervezeti viselkedés Bevezetés
OLVASÓSZOLGÁLAT = A KÖNYVTÁRI SZOLGÁLTATÁSOK FIZIKAI SZÍNTERE
KIEGÉSZÍTŐ KÖNYVTÁRI SZOLGÁLTATÁSOK MINDAZ, AMI KÍVÜL ESIK AZ ALAPSZOLGÁLTATÁSOK FOGALMÁN.
A TÖRVÉNYEKBEN ELŐÍRT SZOLGÁLTATÁSOK
A GYŰJTEMÉNY KVANTITATÍV ELEMZÉSE AZ ELEMZÉS KÉRDÉSE: SZÁMSZERŰEN ÉS ARÁNYAIBAN HOGYAN OSZLIK MEG A GYŰJTEMÉNY?
A KÖZGYŰJTEMÉNYEK gyűjtési elve 1.MÚZEUMOK = tárgyi, plasztikai dokumentumok 2.LEVÉLTÁRAK = írásos dokumentumok, de nem sokszorozottak és nem publikusak.
STRATÉGIAI TERVEZÉS Szellőné Fábián Mária. Definíció Olyan folyamat, mely a szervezetet a kör- nyezeti változásokhoz és a piaci feltételek- hez próbálja.
Az üzleti vállalkozás kialakulása, fogalma, a vállalkozás környezete
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
1. Vevő Érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Bánkeszi Katalin igazgató, Könyvtári Intézet Könyvtárak partnerségben az ELDORADO-val EKK ülés - Budapest, Partnerkönyvtárak műhelytalálkozója.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Információs társadalom Elektronikus napló. Bevezetés Az elektronikus napló Az elektronikus napló lehetővé teszi az iskola mindennapjai során felmerülő.
Vállalkozásmenedzsment I.
Programzáró szakmai nap Szolnok, november 12. Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Könyvtár és Művelődési Intézet.
Projektirányítás elmélet vizsgateszt Megoldás. 1. A projektcsapatban a döntéshozó feladata: a) a projekt tervének elkészítése. b) sikeresnek vagy sikertelennek.
PROJEKTMENEDZSMENT. Projektmenedzsment a stratégia megvalósításának eszköze. Projekt egy-egy konkrét stratégiai program vagy részprogram.
A KSZR FORRÁSOK HATÉKONY FELHASZNÁLÁSA ZALA MEGYÉBEN KISS GÁBOR IgazgatóKSZR MŰHELYNAPOK – ZALAEGERSZEG 2015.november 11.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
Önkéntes kamarai tagság Összesen: 350 Pásztó: 38 (11%) Kötelező kamarai regisztráció Összesen: Pásztó: (15%) Cél: közhiteles, naprakész adatbázis.
Skaliczki Judit: Nemzetiségi könyvtári ellátás 1 A nemzetiségi könyvtári ellátás stratégiája minősége fejlesztése Skaliczki Judit Országos Idegennyelvű.
Könyvtártípusok és funkcióik. Könyvtár dokumentumtár információtár.
Projektirányítás elmélet vizsgateszt
Kérdések a második zh-hoz
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
Irányítást megalapozó folyamat (áttekintő) modell
MAGYAR IGAZSÁGÜGYI AKADÉMIA JOGI SZAKKÖNYVTÁRA
Készítette: Farkasné Veres Edina
Készítette: Pető István Szent István Egyetem
Múzeumi gyűjtemények menedzsmentje, avagy a Spectrum Magyarországon
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

TÉRÍTÉSES INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK = TISZ

JÓ TUDNI… 1. Miért működtetjük a TISZ-t? 2. Miért számítunk fel költségeket?

TISZ-T VÉGEZHETNEK FÜGGETLEN INFORMÁCIÓS BRÓKEREK VÁLLALATHOZ, VAGY INTÉZMÉNYHEZ KAPCSOLÓDÓ SZOLGÁLTATÓ RÉSZLEGEK KÖZÖS SAJÁTOSSÁGUK: EGYEDI, SPECIÁLIS IGÉNYEKET KISZOLGÁLÓ, HIÁNYPÓTLÓ INFORMÁCIÓVAL, SZOLGÁLTATÁSSAL RENDELKEZŐ SZERVEZETEK

TISZ - SZOLGÁLTATÁSOK HAGYOMÁNYOS: infó-kutatás, SDI, tanácsadás, dokumentum-hozzáférés, irodalomkutatás. ÚJABB: dokumentum-kiadás, indexelés, adatbázis-építés és – gondozás, könyvtári gyűjtemény szervezés, konferenciák szervezése, oktatás

A TISZ-SZOLGÁLTATÁSOK TARTALMA CÉGINFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁS PIACI INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁS PÉNZÜGYI INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁS STATISZTIKAI ADATOK, FOLYAMATOK JOGI SZABADALMI

A TISZ FORRÁSAI CÉGEK BELSŐ FORRÁSAI – CÉGDOKUMENTÁCIÓ KÖZKÖNYVTÁRAK PUBLIKUS DOKUMENTUMOK INTERNET

A TISZ SZERVEZÉSÉNEK LÉPÉSEI 1.MIT AKARUNK, MILYEN CÉLBÓL? (STRATÉGIAI TERV) 2.MILYEN TÉNYEZŐK LESZNEK, LEHETNEK HATÁSSAL A SZERVEZETRE (SWOT-ANALÍZIS) 3.A STRATÉGIAI TERV LEBONTÁSA RÉSZCÉLOKRA, RÉSZFELADATOKRA (TAKTIKAI LÉPÉSEK) 4.A TISZ BEMUTATÁSA 5.A TERMÉK BEVEZETÉSE 6.ELLENŐRZÉS 7.ÉRTÉKELÉS 8.FOLYTATÁS/VÁLTOZTATÁS/VÁLTOZÁS