Többet engedhetsz meg magadnak!. Az integrált közösségi marketing.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Levéltárak, Balatonfüred, június közösségi oldalak, web 2.0.
M INDEN DXN TAGNAK, INGYEN ! nyelvű weboldal és webáruház díjmentes használata M INDEN DXN TAGNAK, INGYEN !
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Közműüzemeltető feladatai Önköltség csökkentése Bevételek biztosítása Jó benyomás (image) Megfelelő díj Műszaki feladatok Minőségpolitika PR.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Közösségi portálok használata (Etikett, veszélyek..)
? ? ? ? ? Bíró Judit. „MINI” Mobil Információ, Naprakész Irányítás Bíró Judit.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Alapfogalmak.
Kommunikációs politika
A központi EIPEN portál bemutatása Készítette: Polgár Tibor.
GERILLA-MARKETING.
Közösségi portálok ajánlott használata
Közösségi portálok használata
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Első törvény:Az elsőség törvénye Charles Lindberg volt az első, aki átrepülte az Atlanti Óceánt. Ki volt a második? Bert Hinkler Jobb elsőnek lenni, mint.
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Közösségi oldalak használata
Kovács Zsolt 1 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
8. Az eladásösztönzés.
11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Online értékesítési modellek
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Új agrárlogisztikai trendek és a bővített ellátási lánc
Intézményesített határon átnyúló együttműködési lehetőségek az INNOAXIS régióban - CESCI - Intézményi háttér - Térszerkezeti háttér.
Magyar KKV-k sikerei és együttműködései a globális IT iparban
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
A Facebook marketing trendjei
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
SoundCloud.
XBOX 360 Branding Vigh Attila Marketing Specialist Microsoft Hungary
A szerkezetfejlesztés résztvevői körének létrehozása – márkaépítés és városkommunikáció a vonzó városrészekért XX. Országos Főépítészi Konferencia Miskolc,
IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..
1 Niche (fogászati) marketing: DentalNumberOne.com.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Az ITDH új szolgáltatásai Hagyományos elemek Kiállítások Kereskedelemfejlesztési pályázatok Üzletember találkozók itthon és külföldön Relációs.
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom.
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
az Akasztói Szikiponty
HUMANTRADE Ügyfélszolgálat 2005.
Minőségirányítási szakértő
Partnerség és együttműködés
A TIENS KELLEMES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KíVÁN!
A marketinginformációs rendszer
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Többet engedhetsz meg magadnak!

Az integrált közösségi marketing

- spontán - szervezett - félig szervezett

Kapcsolatokat létesít

- vásárló és vásárló között márkatudatosság

- vásárló és cég között visszajelzés, fejlesztési ötletek

Új vevők megszerzése helyett vevőmegtartás

Folyamatos kapcsolattartás, új információk eljuttatása

- weboldal - hírlevél - fórum - kapcsolati hálózatok - blog, RSS - wiki - versenyek (fejlesztés, ötletbörze, 3 rd party partnerek)‏

Marketingbeszéd helyett infó, infó, infó

Hazugság kizárva!

Toborozzunk tagságot, adjunk mellé előnyöket

Komplex külföldi példák: Firefox Xbox Ellenpélda: Apple

Nem a termék, a fogyasztó a főszereplő És ez nem bullshit!

Itthon nem láttunk még komplex megoldást, csak egyes elemek használatát - rengeteg hírlevél - ügyfélszolgálat fórumokban - iwiw csoportok - helyenként blogok