Profit maximalizálás interaktív kommunikációval. „Senki sem számított a spanyol inkvizícióra.” (Monty Python)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ákos FÜZI Energetika 2011.
Advertisements

A jövő kezdete! Élő kommunikáció az interneten, iWowWe a kommunikáció új generációja Pénzcsinálási alapképzés.
A Turizmus sajátosságai a marketingben
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
A GYÓGYSZERHAMISÍTÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓS VETÜLETEI
A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november.
Trade Marketing Klub Kozák Ákos GfK Hungária Piackutató Intézet 2009
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
 A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás.
IVSZ IT piaci felmérés, 2006 Sajtótájékoztató december 6.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Néhány kategória, mely a köz- és vállalat gazdaságtan alapja Vörös József MTA, november 21.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Fogalma, összefüggések
Városrehabilitációs konferencia Mosonyi Balázs – ROP Irányító Hatóság április 29.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
E-SKILLS (DIGITÁLIS ÍRÁSTUDÁS) AZ ÉRDEKKÉPVISELETI MUNKÁBAN A STRATOSZ SZÁMÁRA KIDOLGOZOTT VÁLTOZAT Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Marketingkommunikáció
Interdiszciplináris ellátási lánc- versenyképes vállalat
Minőségmenedzsment 1. előadás
Minőségmenedzsment 2. előadás
A reklámügynökség Budapest,
5. előadás Ember és vezetés, vezetési stílus
Személyes eladás (personal selling)
Személyes eladás (personal selling)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
GOLDEN GLOBE Kft. Bearanyozzuk az életét! Szeptemberében vettük át a már jól bejáratott és megfelel ő vev ő körrel rendelkez ő céget a Golden Globe.
Tudásvezérelt újraiparosítás az EU-ban De mi lesz a hazai Kkv-kal?
SZEMÉLYZETI MARKETING
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Sponsorare necesse est
A Regionális Munkaügyi Tanácsok foglalkoztatási paktumokban való részvételi lehetőségei Balatonvilágos
Önéletrajz értelmezés PéPéeS Önéletrajz értelmezés 2 Társaságot kedvelő személyiség: ahogy lehet, lelép az irodából Remek prenzentációs.
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
1 1 NUSI-UPI, Sport XXI. Program Triatlon sportág 3 éve a programban ( ) Sportági keretösszeg: 25m Ft/év.
8. Az eladásösztönzés.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
ING main colour palette ING secondary colour palette
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Személyes akcióterv.
Válság és megújulás? Lehetőség vagy krízis?
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
A tananyag a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja és a Polányi Károly Alapítvány támogatásával készült Beruházási projektek értékelése Gazdasági.
Az innovációs folyamatok rendszere, és a decentralizált pályázati források Brunda Gusztáv innovációs menedzser szakközgazdász
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
DIGITALIZÁCIÓ A NAGYVÁLLALATBAN
2/18/2018 Marketingterv Név.
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

Profit maximalizálás interaktív kommunikációval

„Senki sem számított a spanyol inkvizícióra.” (Monty Python)

S ?

A gazdasági válság miatt a marketing vezetők 70%-a aktivitáscsökkentést tervez. (Economist Intelligence Unit, 2008)

„Ha leállítom a hirdetéseket, az első két hónapban semmit sem fogok belőle megérezni. Aztán újabb két hónap elteltével zuhanórepülésbe kezdenek az eladások. Sok cégvezető elköveti ezt a hibát recesszióban. Nem ez a megfelelő időszak büdzsévágásra.” Vikram Mehra, Tata Sky CMO

„Azok a márkák, akik megnövelik a kommunikációjukat válságidőszakban, miközben a versenytársaik a büdzséjük lefaragásaival vannak elfoglalva, előtte soha nem remélt piacot tudnak maguknak szerezni..” John Quelch Harvard Business School

Akár a csökkentés akár a szinten tartás / növelés a választott stratégia, a cél válságidőszakban a túlélés lesz. Túlélés = a profit maximalizálása. A kommunikációs költések így a leghatékonyabb és a legjobban mérhető csatornákon kell, hogy történjenek.

Eddigi érveink magunk mellett (ahol „magunk” = interaktív kommunikáció, ügynökségek, web2, stb.): - Innovatív - Kreatív - Fejlett technológiájú - Integrált szolgáltatást nyújtó - Regionális, globális hálózattal rendelkező -..

A mi érvünk mostantól.

Hatékonyság = a vásárlási döntés befolyásolásának képessége Hill & Knowlton: Tech Decision Maker Study 2009

Hatékonyság = a vásárlási döntés befolyásolásának képessége Fleishman-Hillard/Harris Interactive Digital Influence Index

Hatékonyság = a vásárlási döntés befolyásolásának képessége. És a költések? Fleishman-Hillard/Harris Interactive Digital Influence Index + (CMO Council Retail Fluently Report, 2006

57,5% médiaköltés vs. 11% vásárlási döntést befolyásoló hatás elektronikai termékek beszerzésénél? (CMO Council Retail Fluently Report, 2006

Folyamatos terjedés.

Folyamatosan bővülő befolyásolási csatornák.

Interaktív kommunikáció = profitmaximalizálás a kommunikáció terén Az interaktív kommunikációs ügynökségeknek kell átvenni a vezető ügynökségi szerepet. Rajtunk a világ szeme :)