Az elektronikus kereskedelem formái. B2B (business to business) A B2B piacoknak három típusát különböztethetjük meg: a vevők által létrehozott, az eladók.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Advertisements

Elektronikus kereskedelem
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
A direkt marketing fogalma
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” 1 Emlékszel rá? 1. Hogyan megy a regisztráció? 2. Mire való a regisztráció?
EBusiness feladatok GINFO III őszi félév. Feladatok témakörei •A hirdetési piac elemzése: USA, EU, Magyarország; keresőmarketing •Iparág-specifikus.
E-SZOLGÁLTATÁSOK E-ÜGYINTÉZÉS
A B2B e-kereskedelem sajátosságai
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Magyar, mint idegen nyelv témakörű oktatási és kulturális Internet portál HUNGAROPORT Dr Remzső Tibor MTA SZTAKI.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
Magyar, mint idegen nyelv témakörű oktatási és kulturális Internet portál HUNGAROPORT Dr Remzső Tibor MTA SZTAKI.
 Minden olyan valós logisztikai tevékenységhez kapcsolódó információáramlás, › amely a logisztikai vállalkozások, azok szerveződései, a logisztikai.
Szakközépiskolai képzés
Új tájékozódási pontok, új tájékoztatási eszközök.
E – Logisztika 1. szeminárium
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
E-KERESKEDELEM SZABÁLYOSAN
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Értékesítési csatornák
Europass dokumentumok cégeknek We mean business, október 18.
Vida Andrea SZTE Egyetemi Könyvtár.
Korszerű eszközök a vállalati információ- és tudásmenedzsmentben
Az elektronikus üzletmenet
Az e-kereskedelem (e-business)
Az elektronikus kapcsolatok joga 1.Szolgáltatások és szolgáltatók az elektronikus kapcsolatokban 1.1. Információs társadalommal összefüggő szolgáltatások.
Szerkesztési feladatok
Informatika és ügyvitelszervezés
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Vezetés és kommunikációs ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Webshopok nemzetközi ügyleteinek adótervezése Mihály Péter
E-beszerzés Bravo csoport.
III. A logisztika jövője
Követelésvásárlás az eladó és vevő szemszögéből A múltkor sokkal kedvezőbb árat kaptam…
Elektronikus kereskedelem
ISO15000:2000, azaz az ebXML alkalmazási lehetőségei e- beszerzés területén Készítette: Deáki Bálint Igmándy Zoltán Áron Kékesi Ágnes Papp Kitti.
ESzabványok Workshop 1. előadás: Bevezető, eAdatmodell október 13.
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Az értékesítési rendszer
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. e-BUSINESS FAIR BUSINESS Megbízható elektronikus kereskedő.
Pitagorasz tétele.
Dőry Tibor MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet
Somogyi TISZK Közép- és Szakiskola Nagyatádi Szakképző Iskolája
A kis- és közepes vállalkozások információs rendszerei Erdős Ferenc.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
E-SZOLGÁLTATÁSOK E-ÜGYINTÉZÉS
Az Internet.
Cél – a biztonsági szempontokat is figyelembe vevő betekintés a vállalati adatokba a szervezet összes munkatársa számára, hogy optimális döntéseket hozhassanak,
Az elektronikus üzletvitel logisztikája Kiss Norbert Heller Farkas Főiskola 2005.
Az elégedett banki ügyfél
Pénz- és tőkepiaci globalizáció
E-Learning, E-Kereskedelem, és E-Gazdaság fejlődései
Informatikai gyakorlatok 11. évfolyam
Tájékozódás és vásárlás a magyar internetezők körében Összefoglaló.
2. tétel. Az Ön vállalatánál felmerült az EDI alkalmazása, amely bevezetése előtt azonban a cég vezetése szeretne pontos információkkal rendelkezni ennek.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Előadó: Badinszky Péter SZIE GTK Termelésökonómia és Menedzsment Tanszék Csongrád Megyei Agrárinformációs Rendszer AGRÁRINFORMATIKAI KÉPZÉSI PROGRAM Szeged,
A piac és a piacgazdaság. A piac fogalma Több értelmezése lehet: I. A piac a javak (termelés, szolgáltatás) realizálásának színtere, a tényleges és a.
EDI alapú számlázás - magyarországi bevezetési lehetőségek
Operatív menedzsment és versenyképesség
8. tétel.
A piac és a piacgazdaság
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
Űrszegmens ? ? DRTK Földi szegmens.
Értékesítés, kereskedelem
Gazdasági rendszerek.
Néhány közgazdaságtani ismeret átismétlése
Előadás másolata:

Az elektronikus kereskedelem formái

B2B (business to business) A B2B piacoknak három típusát különböztethetjük meg: a vevők által létrehozott, az eladók által létrehozott, valamint a „semleges” piacokat

EDI EDI (Electronic Data Inerchange) a számítógépes rendszerek szabványos adatcseréjét jelenti. Az EDI adatbiztonsági tényezői Az EDI adatvédelmi kérdései XML (eXtesinble Markup Language) ebXML (Electronic Businesss using eXtensible Markup Language)

B2C B2C (business to consumer)vállalkozás a végső felhasználó számára kínálja áruját. 'click and mortar' virtuális vállalatok FMCG (Fast Mooving Consumers Good) könyvet, cd-t árusító online boltok

Elektronikus piactér Elektronikus piacterek (eMarketplace) olyan portálok, amelyek vállalati ügyfeleket céloznak meg.

C2C A C2C (consumer to consumer) típusú kapcsolatrendszer a végfelhasználók között létrejövő kereskedelem.

További e- kereskedelmi szegmensek A B2A (business to administration), A C2A (consumer to administration) Az A2A típusú elektronikus kapcsolatrendszer