1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

Dr. Dietz Ferenc polgármester Március 12.
LEADER Szeged LEADER pályázatok
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
Adatok a romániai 1- és 2%-os kampányokról Határtalan Civil Nap, Budapest, május
Az Országos Esélyegyenlőségi Hálózat tevékenysége és céljai
Megtakarításokról közérthetően mindenkinek
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Kulinyi Márton, a szerkesztő bizottság elnöke. Miről is van szó? Egyenl ő bánásmód Hátrányos megkülön- böztetés Egyenl ő hozzáférés el ő ítélet.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Célterület kód: Keretösszeg: forint  Támogatási összeg: – forint  Pályázók köre: - Önkormányzat-100 % intenzitás.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
A Kommunikációs és Közkapcsolati Főosztály tevékenysége ***** Tiszteletbeli konzuli konferencia 2008.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
DISSZEMINÁCIÓ Eredmények, ismeretek megosztása.
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja „Túlélés és fejlődés a közösség részeként” Dakó Andrea Piac & Profit konferencia.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Reklámozás, Public Relations
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A CivilTech program nyújtotta lehetőségek civil szervezetek számára Tóth István, Bács-Kiskun Megyei CISZOK Kecskemét, NCA képzés.
Esélyegyenlőség a dokumentumokban és a gyakorlatban Budapest, November 10.
A közművelődés és az egész életen át tartó tanulás Nevelésügyi Kongresszus Budapest, augusztus 26.
Sponsorare necesse est
E-cherry adománybolt, adományboltok Magyarországon
Az Esélyegyenlőség és az ESZA alapelveinek érvényesítése Európai Unió Magyarország -Budapest Európai jogfejlődés Luxemburgi és Lisszaboni folyamat.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
2%-al Tisztább Környezetért Kovács Zoltán Csongor Zöld Erdély Egyesület.
Az európai országok eredményei és tapasztalatai Szigeti Tóth János © Magyar Népfőiskolai Társaság 2009.
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület. Új Magyarország Vidékfejlesztési Program III. tengely intézkedései 1. Mikrovállalkozások létrehozásának.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Társadalmi Felelősségvállalás Napja szeptember 24.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
TÖOSZ Polgármesternői Tagozat Vitaindító – 2007-re tervezett tevékenységek.
A hálózati együttműködés lehetőségei és keretei. hálózat  „Minden olyan rendszer felfogható hálózatnak, amely egymástól elkülönült elemekből áll, és.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A szerkezetfejlesztés résztvevői körének létrehozása – márkaépítés és városkommunikáció a vonzó városrészekért XX. Országos Főépítészi Konferencia Miskolc,
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Bodor Ágnes-Réka Lőrincz Emőke Bakos Beáta Farkas Melinda PR III Egy őszinte mosolyért !
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
2/18/2018 Marketingterv Név.
roma integrációs modellek a közös sikerekért
Kik vagyunk A Babagenetika mozgalom egy személyes történeten alapuló
Előadás másolata:

1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK

2. Mindenki lehet kisebbség - Budapesten: 970 ezer nő, 60 ezer roma 85 ezer fogyatékos ember 540 ezer idős polgár, 468 ezer, a többségitől eltérő vallású ember él. Belőlük áll össze a lakosság nagy része: a többség a kisebbségek összessége.

3. Budapest Esély az egyenlő esélyekért: MitKinekMiért Esélyegyenlőségi terv a politikusoknak, a szakpolitikusoknak rendszerbe építés, folyamatok követése, elemzése Esélyegyenlőségi képzések a for-profit, a non- profit, az önkormányzati, az állami szektor számára tudásátadás „Egymásra Lépni Tilos” kommunikációs kampány az utca emberének, mindenkinek, nekünk mert igazából rajtunk múlik

4. Az Egymásra Lépni Tilos kampány célja: egy olyan hosszútávon fenntartható kampány létrehozatala, működtetése, amely felhívja a figyelmet arra, hogy vegyük észre, hogy milyen hátrányok érik a kisebbségi csoportokat, és hogy mindannyian tegyünk a diszkrimináció ellen.

5. Célkitűzések (üzenetek, értékek): 1.vegyük észre, ismerjük fel a hátrányos helyzeteket 2.tegyünk a diszkrimináció ellen 3.attitűdváltás - legyen ciki, a diszkrimináció, a rasszizmus, az előítéletesség, stb. 4.fogjunk össze, csináljuk közösen!

6. A 3 K: Ki: Budapest Esély Kinek: Budapest lakossága Kivel: növekvő partnerség (magánszemélyek, for-profit, non-profit, önkormányzati, állami szektor A 3 M: Mióta: első lépések 2010-ben kezdődtek Meddig: hosszútávon fenntartható kampány Mit: kommunikáció kampány

7. A kommunikációs kampány alapelvei: 1.Cselekvésre ösztönző, aktivizáló programokra van szükség: „Add tovább;Nálad a labda”

8. Alapelvek: 2.Ahhoz, hogy a kampány megragadjon az emlékezetben át kell élni a hátrányos helyzetet, a kirekesztettséget. 3.Olyan kommunikációs eszközökkel kell dolgozni, amelyek hosszú ideig képesek az információ hordozására.

9. Célcsoportok Fogyasztói vélekedések a Budapest Esélyről és az anti-diszkriminációról Kívánt percepció az antidiszkri- minációval és a Budapest Esély NKft.-vel kapcsolatban Kommunikációs csatornák, eszközök Kommunikációs üzenetek, értékek Budapest Esély NKft. szolgáltatások, pozícionálás, értékek, komm. célok Kinek? Mit? Hogyan? Mekkora és milyen irányú az eltérés a kívánt és a jelenlegi vélekedés között? KOMMUNIKÁCIÓS TERV

10. 1.ATL (above the line) – pl.: Rádió C: esélyegyenlőségi műsor – negyedéven keresztül heti rendszerességgel Utcatábla Szórólap Molinó Internet: Hogyan? Eddig használt kommunikációs csatornák, eszközök

11.

12. 2.BTL (below-the line): Merchandising: promóciós termékek – pl.: labda, frizbi, hűtő mágnes, póló Hogyan? Eddig használt kommunikációs csatornák, eszközök

13. 2.BTL (below-the line): PR – pl.: rendezvények (közel 20 csak idén); alkotói pályázat (2010/2011 – 157/87), Egymásra Lépni Tilos társasjáték, esélyegyenlőségi tesztek Közösségi média – pl.: facebook (naponta 30 új ismerős, eddig 4215) Hogyan? Eddig használt kommunikációs csatornák, eszközök alkotói pályázat díjátadás 2010

14. Hogyan? Eddig használt kommunikációs csatornák, eszközök

15. POP (eladáshelyi reklám) – pl.: strandok, szórakozóhelyek, BKV Kereső marketing – a fogyasztó keresi a terméket Ambient marketing – külterületek média felületein – különleges, figyelemfelhívó Hogyan tovább? Tervezett kommunikációs csatornák, eszközök

16. Hogyan tovább? Kampányból programot! 1.Nem csak informálni, hanem involválni 2.Indítsunk mozgalmat – az emberek terjesszék 3.Fogjunk össze – Lépjünk fel közösen!

17. Fogjunk össze – Lépjünk fel közösen! Magánszemélyek számára: Vegyen részt a kampány rendezvényein! A környezetében élők körében reklámozza a kampányt és a honlapot! Pályázzon a program keretein belül! Csatlakozzon Facebook csapatunkhoz! Vegyen részt induló pontgyűjtő játékunkban! Bővítse esélyegyenlőséggel kapcsolatos tudását!

18. Hogyan tovább? Civilek, intézmények számára: Hívja meg az Egymásra Lépni Tilos kampányt rendezvényeire, adjon lehetőséget a minél szélesebb körű bemutatkozásra! A környezetében élők körében reklámozza a kampányt és a honlapot! Kérje a kampánylogót, helyezze el kiadványain, jelezve, hogy egyetért az üzenettel! Keressen minket egyéb, egyéni együttműködési javaslataival!

19. Hogyan tovább? Cégek számára: Támogassa a kampányeseményeket, a honlap rovatait, a jópontgyűjtő-játékot, a társasjátékot, a logózott kampánytermékek gyártását és forgalmazását! Dolgozói és partnerei körében reklámozza a kampányt - pl.: jelezve, hogy egyetért az üzenettel helyezze el a kampánylogót honlapján, kiadványain! Keressen minket egyéb, egyéni együttműködési javaslataival!

20. A kampányhoz nyújtott segítségért köszönet illeti a: Brand Avenue Kommunikációs ügynökséget és Tóth Avanti és Társait

21. KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Hargitai Dávid