Polgár az Európai Demokráciában Országos Tanulmányi Verseny Erdős Eszter Kovács Bettina Takács Dorottya Prokai Emília.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dohányzás a fiatalkorúak körében
Advertisements

Iskolai agresszió és pszichoaktív szerhasználat a HBSC 2010 adatai alapján Arnold Petra , Zsiros Emese , Költő András, Huhn Zsófia , Németh Ágnes  
A Drog és a Kábítószer fogalma
Animációk a Powerpoint-ban
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Szenvedélyek fogságában - a drogok
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Széchenyi István Gimnázium
Eumanók csapata POLGÁR AZ EURÓPAI DEMOKRÁCIÁBAN OTV.
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
Mire jó az internet? • Kommunikáció a családdal, a barátokkal • Elérhető információ és szórakozás • Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek.
Az állatmenhely népszerűsítése
„Polgár az Európai Demokráciában OTV” Készítette: Cives Prudentes csapata 2012.
Parkfelújítási program középiskolánkban Készítette a Meglepetés nevű csapat: Pintér Petra Albrecht Armand Fischer Kristóf Róna Bence.
A Lőrinc 2000 SE bemutatása Alapítás éve: Egyesület színe: piros – fekete Székhelye: 1182 Budapest, Óhuta u. 58. Szakosztályok: Triatlon – kerékpár.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Szabadidős tevékenységek /Felmérés készült egy vidéki gimnáziumban, 2006 februárjában/ Civitas Polgár az Európai Demokráciában Csapat: Tetrarchia.
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Általános pszichológia II.
Természetes kábítószerek
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Mire jó az internet? Kommunikáció a családdal, a barátokkal Elérhető információ és szórakozás Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek lehetőségek.
Startolj Reggelivel! iskolareggeli program
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
A könyvtár, mint közösségi tér. Tények a VPG könyvtáráról A könyvtár állománya: dokumentum Tartós tankönyvek:4 000 Periodikák :
CIVIL KEZDEMÉNYEZÉSEK PROGRAMJA március 20. CSAPAT BRÓDY IMRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA AJKA.
„Polgár az Európai Demokráciában OTV” Enpaszmációs jelenségek Csapat: 0. Generáció Előadók:Börcsök Gyula Frank Rudolf Keszthelyi Balázs Sulyok Zoltán.
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
Független Révaisok Szövetsége1 Polgár az Európai Demokráciában OTV Független Révaisok Szövetsége.
A könyvtár, mint közösségi tér. Tények a VPG könyvtáráról A könyvtár állománya: dokumentum Tartós tankönyvek:4 000 Periodikák :
Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV. Coop Optimaták.
Szelektív hulladékgyűjtés az iskolában „Polgár az Európai Demokráciában” OTV 2007/2008 Készítette: Mókus örs.
Projekthét január Drog prevenció.
ÚJ ISKOLA, ÚJ TUDÁS ÚJ MAGYARORSZÁG KORMÁNYZATI KONFERENCIA március 4.
A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”
Köszöntöm Önöket a Hajdú-Bihar megyei Rendőr-főkapitányság nevében
Rocket team Hajdúszoboszló Engedjék meg, hogy néhány percben bemutassuk a Hajdúszoboszlói Bárdos Lajos Általános Iskolát.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Egészségi állapot és öngyilkosság kapcsolata serdülőkorúaknál 2001/2, OKTK pályázat dr. Hajnal Ágnes, Susánszky Éva.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
DROGOK Kszitette: Készitette: Bagladi Bence,Strommer Daniel s Liebel Bence Bagladi Bence,Strommer Daniel és Liebel Bence.
Daath.hu A Magyar Pszichedelikus Közösség 9 éve Móró Levente
Comenius 09/0128-C/1300 Alkohol és iskola Monor 2009
Széchenyi István Gimnázium Dunaújváros Készítette: Terecskei András (tanuló) és Szücsné Dr. Harkó Enikő (igazgatóhelyettes) Előadók: Csathóné Zágoni Nóra.
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Hogyan jutsz el hozzánk? A Jókai felől könnyen megközelíthető iskolánk. 3-as vagy 69-es villamossal 5-ös busszal Mexikói útig Valamint: Kisföldalattival.
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
M.Tamás Márta Drogproblémák M.Tamás Márta
A fiatalok és a drogok dr. Bobkó Éva.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet AZ ÖKOISKOLA HÁLÓZAT HELYZETE ÉS TERVEI Varga Attila
Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)
1 Korunk kihívása: a designer drogok Dr. Nagy Gábor igazgató Bűnügyi Szakértői és Kutatóintézet A kábítószer bűnözés elleni küzdelem rendészeti és egészségügyi.
Serdülőkori szerhasználat Magyarországon ESPAD Dr. Szemelyácz János INDIT
Káros szenvedélyek A drogok.
Káros szenvedélyek.
Kábító szerek világa.
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Káros szenvedélyek Drogok.
Készítette: eichinger vanda
Készítette: Mayer Vivien
Kábítószerfogyasztás
A Kézmosás Világnapja A Kossuth Lajos Gimnázium Tiszaigari Általános Iskolájában
Dr. Felvinczi Katalin Nemzeti Drogmegelőzési Intézet
Országos Kompetencia Mérés 2011
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
„Együtt könnyebb” Női Egészségért Alapítvány
Előadás másolata:

Polgár az Európai Demokráciában Országos Tanulmányi Verseny Erdős Eszter Kovács Bettina Takács Dorottya Prokai Emília

Alfa csapat

„Fűvel kezdtem, aztán tablettákkal folytattam, összekevertem mindenféle drogokat, csakhogy az utazások tovább tartsanak, ezt két éven át…”

Probléma

Tájékozatlanság a következményekről Tinik a drogszakmában Következmények

A év folyamán kezelésben megjelent betegek országos eloszlása

Iskolai környezet Barátok Család Média

Drogstratégia Szlengszótár Marihuána: marcsi, mari, maresz Hasis: haska, tégla, csoki, haskó Kokain: koksz, kokó, kók, hó, kóla, rög, morzsa, fehér

Információk

Változó idők, változó drogok Diákok érintettsége Kábítószerpiac hazánkban Legális és illegális kábítószerbeszerzés Az egyes szertípusokat életükben legalább egyszer fogyasztók aránya a 9. és 11. évfolyamos tanulók körében, 2006-ban és 2011-ben (az adatok százalékban kifejezve) Szertípus Marihuána (kg) 293,4528,1 Kannabisz növény (tő) Hasis (kg) 16,18,5 Heroin (kg) 124,797,8 Kokain (kg) 19,914,4 Amfetamin (kg) 52,371,2 Metamfetamin (kg) 0,083,4 Ecstasy tabletta (db) /MDMA, MDA, MDE/ LSD (adag) Mefedron (kg) 0,00119,0 Növényi anyagok szintetikus kannabinoidokkal (kg) 0,00314,8

Dr. Zacher Gábor Nagy Zsolt volt drogfogyasztó

Kérdőív iskolánkban

Megoldási javaslatok

Kivetítők Kampány Osztályfőnöki órák

Iskola pszichológus Hírlap Mozi

Akcióterv

Power point bemutató a kivetítőkön Plakátok Szórólapok Hírlap szerkesztőségének megkeresése

Megvalósítás útján

Figyelemfelhívás

Szórólaposztás

Tájékoztatás

Tájékoztatás az iskolában Power point bemutató a folyosókon

Szélesebb kör SzülőkRokonok Tanárok TÁRSADALMI ÖSSZEFOGÁS Önkéntesek

Köszönjük megtisztelő figyelmüket!