ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től
AZ INDAMAILRŐL 2002-ben indult Vipmail néven 2005-től az Index levelezőrendszere május 20.: teljes felületi megújulás és az Indamail brand megjelenése Ingyenes webmail szolgáltatás 2 GB tárhely kapacitás óriás csatolmány küldési lehetőség spam-szűrés funkció skinezhetőség közösségi mappa funkció pop3 elérés 2
18-39 éves (aff. 105) 60% tanuló/diák (aff. 136) 24% Budapesten vagy megyeszékhelyen élő (aff. 103) 44% Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség); Online Publishers’ Audit, december belföld átlag; Indapass adatbázis - Indamail felhasználók * Az elmúlt 4 hét során aktív felhasználó Napi valós látogatószám: UU Havi valós látogatószám: RU regisztrált felhasználó, ebből törzsfelhasználó* Napi valós látogatószám: UU Havi valós látogatószám: RU regisztrált felhasználó, ebből törzsfelhasználó* A regisztráltak nem szerinti megoszlása 3 INDAMAIL LÁTOGATOTTSÁGA ÉS KÖZÖNSÉGE
INDAMAIL EDM Direct Mail hirdetés – Indamail összes címzettjének, ill. nem, kor, irányítószám szerinti szűrésben – Gyakoriság: 2 naponta* – Listaár (max. 3 szűréssel): 20 Ft / kiküldés – Listaár (teljes adatbázis): Ft – Javasolt kreatív szélesség: 580 px (a kreatívot a megrendelő készíti) – Az eDM összerakását külön díj ellenében az Inda vállalja (nem része a médiaköltésnek): build kész szöveg és grafika alapján net-net Ft eDM design net-net Ft brief alapján nulláról net-net Ft eDM regisztrációk: – Budapesti: – éves: – éves: * 2 egymást követő napon nem küldhető 4
5 File méret: ―HTML: max 25 KB ―képek: max 250KB Méret: ―maximum szélesség: 650 px Formátum: ―Plain text és HTML Annak érdekében, hogy a DM levelek megfelelően jelenjenek meg, illetve kezelésük, mérésük hatékonyan működjön, kérjük a specifikáció betartását. eDM specifikáció INDAMAIL EDM SPECIFIKÁCIÓ 5
6 FelületKreatívNapi listaár Napi megjelenés és elérés Belépő és levélküldés utáni oldal Medium rectangle (300x250 px) Ft AV RU Felhasználói oldalak Super leaderboard (970x90 px vagy 728x90 px) Ft AV RU Levélküldés utáni oldal Half page (max. 300x600 px) Ft AV RU Forrás: Online Publishers’ Audit, december belföld átlag (RU=valós felhasználó, 15+ belföldi közönség); Adverticum Adserver NG, január A belépő oldali medium rectangle nem targetálható. 300x x x DISPLAY HIRDETÉSEK
7 A kreatívot az Inda készíti a hirdetőtől kapott.psd fájlok alapján. A design Flash-t nem tartalmazhat. A kreatív elkészítésének költsége net-net Ft, amit a fenti ár tartalmaz, viszont ez nem része a médiaköltésnek. Időszak: min. 1 hét BELÉPŐ OLDALI SZPONZORÁCIÓ 7 Forrás: Online Publishers’ Audit, december belföld átlag (RU=valós felhasználó, 15+ belföldi közönség); Adverticum Adserver NG, január FelületKreatívHeti listaár Napi megjelenés és elérés Belépő oldalSzponzoráció Ft AV RU
8 Kreatív: az Indamail logó mellett, az információs sávban megjelenő, arculatba ágyazott kreatív Megjelenés: belépésenként egyszer A kreatívot az Inda hagyja jóvá vagy készíti külön díj ellenében ( Ft), mely nem része a médiaköltésnek. FelületKreatívNapi listaár Napi megjelenés és elérés Felhasználói oldalak Buborék hirdetés max. 700x85px, átlátszó hátterű statikus kép Ft AV, UV Forrás: Online Publishers’ Audit, december belföld átlag (RU=valós felhasználó, 15+ belföldi közönség); Adverticum Adserver NG, január 8 BUBORÉK HIRDETÉS
9 FelületKreatívNapi listaár Napi megjelenés és elérés Bejövő üzenetek (1) Levélvégi logó + szöveg 580x60px Ft AV RU Bejövő üzenetek (2) Levélvégi statikus display max. 580x110px Ft AV RU LEVÉLVÉGI HIRDETÉSEK
10 Az extra szponzorgomb targetálható. Kreatív: A rendszermenük alatt megjelenő egyedi méretű display hirdetés, mely a kilépésig folyamatosan látható, nem zárható be. Hirdetői igény esetén a kreatív az Indamailen belülre is mutathat (520x460). A kreatívot az Inda hagyja jóvá vagy készíti külön díj ellenében ( Ft), mely nem része a médiaköltésnek. Az Indamailen belüli aloldal/microsite fejlesztési díja Ft, ami nem része a médiaköltésnek. FelületKreatívNapi listaár Napi megjelenés és elérés Felhasználói oldalak Szponzorgomb 182x63px vagy 182x90px Ft AV RU 10 SZPONZORGOMB
11 A hírlevelet felhasználó számára küldjük ki havonta legfeljebb 1 alkalommal. Alkalmanként maximum egy hirdetői videó szerepeltetése lehetséges. A reklámfilm a második sorban szerepel a listában. A kiemeléshez szükséges a hirdetői videó feltöltése az Indavideóra. Megjelenési lehetőségek: 1.co-branded ajánló: 560x160 px (csak közös pályázat vagy nyereményjáték esetén!) Listaár: Ft/kiküldés 2.videó kiemelés Listaár: Ft/kiküldés 3.1 hasábos statikus kép: 270x250 px (jpg vagy png) Listaár: Ft/kiküldés 4.2 hasábos statikus kép: 560x240 px (jpg vagy png) Listaár: Ft/kiküldés A hírlevélben elhelyezett kreatívoknál csak az átkattintást mérjük az Adverticum Adserverből. INDAVIDEÓ HÍRLEVÉL
NYEREMÉNYJÁTÉK – INDAGUIDE Co-branded nyereményjáték* az Inda hírlevelében Az Inda saját gyártású, kéthetente megjelenő hírlevele az IndaPass felhasználók fős táborának A hírlevél az Inda és a CEMP tartalmaiból válogat A megjelenés elemei: 2x1 nap statikus display a hírlevélben 1 nap kilépő oldali statikus banner 5 nap buborék hirdetés (max. 700x85px, átlátszó hátterű statikus kép) Időszak: 1 hónap Listaár: Ft A nyereményt a hirdető biztosítja, továbbá viseli a nyereménnyel kapcsolatos adóterheket, valamint postázási költséget. * Nyereménnyel harmadik fél is szerepelhet, a kreatívot az Inda készíti 12
FelületKreatívNapi listaár Napi megjelenésszám Kilépő oldal Super leaderboard (970x90 px vagy 728x90 px) Ft AV Kilépő oldal Roadblock „A” (640x360 px) Ft AV Kilépő oldal Roadblock „B” (640x200 px) Ft AV Super leaderboard Roadblock „A” Roadblock „B” INDA KILÉPŐ OLDAL 13