ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2013. március 1-től.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Hirdetési termékek – Display
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Előadás másolata:

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től

AZ INDAMAILRŐL  2002-ben indult Vipmail néven  2005-től az Index levelezőrendszere  május 20.: teljes felületi megújulás és az Indamail brand megjelenése  Ingyenes webmail szolgáltatás  2 GB tárhely kapacitás  óriás csatolmány küldési lehetőség  spam-szűrés funkció  skinezhetőség  közösségi mappa funkció  pop3 elérés 2

18-39 éves (aff. 105) 60% tanuló/diák (aff. 136) 24% Budapesten vagy megyeszékhelyen élő (aff. 103) 44% Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség); Online Publishers’ Audit, december belföld átlag; Indapass adatbázis - Indamail felhasználók * Az elmúlt 4 hét során aktív felhasználó Napi valós látogatószám: UU Havi valós látogatószám: RU regisztrált felhasználó, ebből törzsfelhasználó* Napi valós látogatószám: UU Havi valós látogatószám: RU regisztrált felhasználó, ebből törzsfelhasználó* A regisztráltak nem szerinti megoszlása 3 INDAMAIL LÁTOGATOTTSÁGA ÉS KÖZÖNSÉGE

INDAMAIL EDM  Direct Mail hirdetés – Indamail összes címzettjének, ill. nem, kor, irányítószám szerinti szűrésben – Gyakoriság: 2 naponta* – Listaár (max. 3 szűréssel): 20 Ft / kiküldés – Listaár (teljes adatbázis): Ft – Javasolt kreatív szélesség: 580 px (a kreatívot a megrendelő készíti) – Az eDM összerakását külön díj ellenében az Inda vállalja (nem része a médiaköltésnek): build kész szöveg és grafika alapján net-net Ft eDM design net-net Ft brief alapján nulláról net-net Ft  eDM regisztrációk: – Budapesti: – éves: – éves: * 2 egymást követő napon nem küldhető 4

5  File méret: ―HTML: max 25 KB ―képek: max 250KB  Méret: ―maximum szélesség: 650 px  Formátum: ―Plain text és HTML Annak érdekében, hogy a DM levelek megfelelően jelenjenek meg, illetve kezelésük, mérésük hatékonyan működjön, kérjük a specifikáció betartását. eDM specifikáció INDAMAIL EDM SPECIFIKÁCIÓ 5

6 FelületKreatívNapi listaár Napi megjelenés és elérés Belépő és levélküldés utáni oldal Medium rectangle (300x250 px) Ft AV RU Felhasználói oldalak Super leaderboard (970x90 px vagy 728x90 px) Ft AV RU Levélküldés utáni oldal Half page (max. 300x600 px) Ft AV RU Forrás: Online Publishers’ Audit, december belföld átlag (RU=valós felhasználó, 15+ belföldi közönség); Adverticum Adserver NG, január A belépő oldali medium rectangle nem targetálható. 300x x x DISPLAY HIRDETÉSEK

7  A kreatívot az Inda készíti a hirdetőtől kapott.psd fájlok alapján.  A design Flash-t nem tartalmazhat.  A kreatív elkészítésének költsége net-net Ft, amit a fenti ár tartalmaz, viszont ez nem része a médiaköltésnek.  Időszak: min. 1 hét BELÉPŐ OLDALI SZPONZORÁCIÓ 7 Forrás: Online Publishers’ Audit, december belföld átlag (RU=valós felhasználó, 15+ belföldi közönség); Adverticum Adserver NG, január FelületKreatívHeti listaár Napi megjelenés és elérés Belépő oldalSzponzoráció Ft AV RU

8 Kreatív: az Indamail logó mellett, az információs sávban megjelenő, arculatba ágyazott kreatív Megjelenés: belépésenként egyszer A kreatívot az Inda hagyja jóvá vagy készíti külön díj ellenében ( Ft), mely nem része a médiaköltésnek. FelületKreatívNapi listaár Napi megjelenés és elérés Felhasználói oldalak Buborék hirdetés max. 700x85px, átlátszó hátterű statikus kép Ft AV, UV Forrás: Online Publishers’ Audit, december belföld átlag (RU=valós felhasználó, 15+ belföldi közönség); Adverticum Adserver NG, január 8 BUBORÉK HIRDETÉS

9 FelületKreatívNapi listaár Napi megjelenés és elérés Bejövő üzenetek (1) Levélvégi logó + szöveg 580x60px Ft AV RU Bejövő üzenetek (2) Levélvégi statikus display max. 580x110px Ft AV RU LEVÉLVÉGI HIRDETÉSEK

10 Az extra szponzorgomb targetálható.  Kreatív: A rendszermenük alatt megjelenő egyedi méretű display hirdetés, mely a kilépésig folyamatosan látható, nem zárható be. Hirdetői igény esetén a kreatív az Indamailen belülre is mutathat (520x460).  A kreatívot az Inda hagyja jóvá vagy készíti külön díj ellenében ( Ft), mely nem része a médiaköltésnek.  Az Indamailen belüli aloldal/microsite fejlesztési díja Ft, ami nem része a médiaköltésnek. FelületKreatívNapi listaár Napi megjelenés és elérés Felhasználói oldalak Szponzorgomb 182x63px vagy 182x90px Ft AV RU 10 SZPONZORGOMB

11 A hírlevelet felhasználó számára küldjük ki havonta legfeljebb 1 alkalommal. Alkalmanként maximum egy hirdetői videó szerepeltetése lehetséges. A reklámfilm a második sorban szerepel a listában. A kiemeléshez szükséges a hirdetői videó feltöltése az Indavideóra. Megjelenési lehetőségek: 1.co-branded ajánló: 560x160 px (csak közös pályázat vagy nyereményjáték esetén!) Listaár: Ft/kiküldés 2.videó kiemelés Listaár: Ft/kiküldés 3.1 hasábos statikus kép: 270x250 px (jpg vagy png) Listaár: Ft/kiküldés 4.2 hasábos statikus kép: 560x240 px (jpg vagy png) Listaár: Ft/kiküldés A hírlevélben elhelyezett kreatívoknál csak az átkattintást mérjük az Adverticum Adserverből. INDAVIDEÓ HÍRLEVÉL

NYEREMÉNYJÁTÉK – INDAGUIDE  Co-branded nyereményjáték* az Inda hírlevelében  Az Inda saját gyártású, kéthetente megjelenő hírlevele az IndaPass felhasználók fős táborának  A hírlevél az Inda és a CEMP tartalmaiból válogat  A megjelenés elemei: 2x1 nap statikus display a hírlevélben 1 nap kilépő oldali statikus banner 5 nap buborék hirdetés (max. 700x85px, átlátszó hátterű statikus kép)  Időszak: 1 hónap  Listaár: Ft A nyereményt a hirdető biztosítja, továbbá viseli a nyereménnyel kapcsolatos adóterheket, valamint postázási költséget. * Nyereménnyel harmadik fél is szerepelhet, a kreatívot az Inda készíti 12

FelületKreatívNapi listaár Napi megjelenésszám Kilépő oldal Super leaderboard (970x90 px vagy 728x90 px) Ft AV Kilépő oldal Roadblock „A” (640x360 px) Ft AV Kilépő oldal Roadblock „B” (640x200 px) Ft AV Super leaderboard Roadblock „A” Roadblock „B” INDA KILÉPŐ OLDAL 13