RICH MEDIA MEGOLDÁSOK 2014. június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
A weboldalunkon regisztrált felhasználó neveddel és jelszavaddal tudsz belépni. Amennyiben még nem regisztráltál oldalunkon, abban az esetben kérjük,
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
Hirdetési termékek – Display
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Webdesign I - Oldaltervezés alapelvek. I. Tartalom-elhelyezés az oldalon ALAPELVEK 1.Mindig értékes és érdekes tartalom jelenjen meg az oldalon! 2.A tartalom.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Előadás másolata:

RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.

RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas felületek Márkaépítési célokat támogató megjelenések Nagyobb felhasználói bevonódás: magasabb interakciós ráta és idő 2

FILMSTRIP / HALF PAGE  A half page egy 300x600 pixeles, márkaüzenetek elhelyezésére tökéletesen alkalmas óriáshirdetés  Megjelenése: medium rectangle „A” helyen  A half page helyén filmstrip formátum is futtatható 3 Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető half page/filmstrip, medium rectangle „A” és sidekick. 300x600 px

4  A collapsing billboard egy olyan figyelemfelkeltő, kinyitható-bezárható hirdetési forma, amely fixen a hajtás felett jelenik meg, letolva az oldal tartalmát  Nyitott állapotban indul a banner, mely kattintásra bezárható. Bezárva egy csík marad a helyén, amire kattintva újra kinyitható. A tartalom feletti megjelenés miatt a felhasználó számára kevésbé zavaró  Interaktív elemek elhelyezésére különösen alkalmas formátum  A hirdetés cookizott, 1 felhasználónak naponta egyszer jelenik meg nyitott állapotban  A kreatív mérete: 970x250 px → 970x31 px 4 COLLAPSING BILLBOARD (1) Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető leaderboard, flipside, collapsing billboard, interstitial, pushdown és XL layer.

5 5 COLLAPSING BILLBOARD (2) Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető leaderboard, flipside, collapsing billboard, interstitial, pushdown, XL layer és sidekick. 970x250 px, 8 mp x

 A flipside egy olyan látványos és megkerülhetetlen hirdetési forma, amely az oldal betöltődése után, a fejléc alatt automatikusan „ledőlve” jelenik meg, kitakarva a szerkesztett tartalmat.  Egy felhasználónak naponta egyszer jelenik meg automatikusan, a továbbiakban a super leaderboardból újra elindítható.  A super leaderboard első alkalommal nem oldalletöltődésre, hanem a „ledőlés” után induló banner vagy videó közben vagy után jelenik meg.  A videó vagy banner, illetve a super leaderboard (a flipside play gomb kivételével) kattintásra a hirdető landing page-ére visz. 6 Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető flipside, leaderboard, collapsing billboard, interstitial, pushdown és XL layer. 11 FLIPSIDE (1) 970x90 px 970x90 px → 1008 vagy 1140 px széles, 580 vagy 560 px magas 22

Tekintse meg a flipside működését 7

INTERSTITIAL  Az interstitial a címlap betöltődése előtt megjelenő megkerülhetetlen hirdetési forma, amely a hirdető landing page-ére visz  Automatikusan, 8 másodpercre jelenik meg a 970x550 px méretű hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal 970x550 px, 8 mp Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető flipside, collapsing billboard, interstitial, pushdown, sidekick és XL layer.

9  Az XL layer az oldal betöltődését követően megjelenő látványos hirdetési forma, amely kattintásra a hirdető landing page-ére visz.  Automatikusan, 8 másodpercre jelenik meg a max. 970x550 px méretű hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal. XL LAYER 9 Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető flipside, collapsing billboard, interstitial, pushdown, sidekick és XL layer. 970x550 px, 8 mp

 A pushdown egy 970x90 px-es super leaderboardból 970x415 px-esre nyíló, márkaüzenetek elhelyezésére tökéletesen alkalmas hirdetés. Index címlapon felfelé nyílik, a tartalom felett. Index rovatokon és egyéb kiadványokon lefelé tolja a tartalmat.  Egy felhasználónak egy nap egyszer automatikusan nyílik ki, minden további alkalommal kattintásra aktiválható  Index címlapon hajtás felett, rovatoldalakon a fejléc alatt jelenik meg, super leaderboard zónában 970x90px970x90px 970x415 px 10 Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető leaderboard, flipside, collapsing billboard, interstitial, pushdown, sidekick és XL layer. PUSHDOWN

SIDEKICK  A sidekick az IAB Rich Media Branding hirdetései közé tartozó látványos kreatív formátum, amely egy hagyományos, oldalba ágyazott hirdetésből indulva félretolja az oldalt, helyet adva egy még az interstitialnél is nagyobb méretű hirdetésnek.IAB Rich Media Branding hirdetései 11 A kreatív automatikus lejátszása megengedett. A találati (becsúszó) oldal 550 px magasságban is leadható. Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető half page/filmstrip, medium rectangle „A”, collapsing billboard, interstitial, pushdown, sidekick és XL layer.  A sidekick kétféle módon indulhat: 1.automatikusan, 8 másodpercre megjelenítve a 970x600 px méretű hirdetést, egy felhasználónak naponta egy alkalommal. A továbbiakban a medium rectangelre vagy a half pagere való kattintással aktiválható, VAGY: 2.az oldalba ágyazott kreatív (300x250 px vagy 300x600 px) egy megadott részére történő kattintással  A kreatív többi része, illetve a megjelenő nagyméretű kreatív a hirdető landing page-ére visz. 300x250 px max. 970x600 px

VIDEO BUBBLE (1) Megjelenés: 1.A képernyő bal felső sarkában félkör alakban megjelenő hirdetés, amely az oldal tartalmát nem takarja le. A playerben mozgó, hang nélküli videó indul el (a videó rövidített változata). Beállított gyakoriság nincs, a félkör player fixen jelenik meg. 2.A félkör kattintással kör alakra nyitható. A teljes hosszúságú videó nagyobb méretben, kör alakban, layerként jelenik meg, hanggal. A kör bármely részére kattintva átjutunk a hirdető landing oldalára. Leadható (de nem kötelező) egy 200x50 pixeles statikus logo (maximum 160 KB), ami a player felett jelenik meg. Alapesetben a kör alakban a player fehér hátteret kap. A kinyílást és bezárást vezérlő gombok kékek. 3.A kör teljes képernyőre nyitható. A videóra kattintva átjutunk a hirdető által megadott weboldalra, de a navigációs sáv is elérhető (play/pause, hangerő). 12 Bannerkészítési útmutató az Adverticum adserverhez

VIDEO BUBBLE (2) Pozicionálás: az aktuális képernyőfelbontástól függően a first view felénél jelenik meg File formátum: mp4 ―Felbontás: 1280 x 720 pixel (képarány 16:9) ―MB méretre nincs konkrét korlát, pár perces videó ajánlott A megjelenéshez leadhatók mérőkódok URL formátumban: ―Video bubble megjelenés ―Video bubble klikk a hirdető oldalára ―Video bubble kör alakra nyitás ―Video bubble full-screen nézetre nyitás ―Video bubble teljes bezárás Rich media megoldások azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők 13 Bannerkészítési útmutató az Adverticum adserverhez

VIDEO BUBBLE MŰKÖDÉSE

Tekintse meg a video bubble működését 15

MEGJELENÉSI MINTÁK (1) 16

MEGJELENÉSI MINTÁK (2) 17

MEGJELENÉSI MINTÁK (3) 18

DESKTOP RICH MEDIA (1) RICH MEDIA MEGOLDÁSOK HIRDETÉSI LISTAÁRAI (NAP) Felület Flipside 1 XL Layer 2 Interstitial 2 Pushdown 3 ÚJ HELYEN! Collapsing billboard 4 ÚJ HELYEN! Sidekick 5 970x90 px → 1008 vagy 1140 px széles, 580 vagy 560 px magas max. 970x550 px, 8 mp 970x550 px, 8 mp 970x90 px → 970x415 px 970x250 px → 970x31 px 300x250 px vagy 300x600 px → 970x600 px Index címlap Ft Ft Ft Ft - Index Belföld Ft Ft Ft-- Index Külföld Ft Ft Ft-- Index Gazdaság Ft Ft Ft-- Index Tech Ft Ft Ft-- Index Tudomány Ft Ft Ft-- Index Kult Ft Ft Ft-- Sport Géza Ft Ft Ft - Totalcar Ft Ft Ft - Velvet Ft Ft Ft Ft Ft Dívány Ft Ft Ft Ft - Inforadio.hu Ft Ft Ft-- Napi.hu Ft Ft Ft- 1 Egy felhasználónak naponta egyszer jelenik meg automatikusan, a továbbiakban a leaderboardból újra elindítható. Flipside és leaderboard azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető 2 Egy felhasználónak naponta egy alkalommal megjelenítve. 3 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer nyílik le automatikusan, letolva az adott kiadvány tartalmát, kivéve: Index címlap, ahol felfelé nyílik. Minden további alkalommal kattintásra aktiválható. Index címlapon hajtás felett, Index rovatokon és egyéb kiadványokon kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés,. Azonos napra, azonos kiadványra leaderboard nem rendelhető. 4 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer jelenik meg nyitott állapotban, kattintásra bezárható. Bezárva egy csík marad a helyén, amelyre kattintva a kreatív újra kinyitható. Index címlapon hajtás felett, Index rovatokon és egyéb kiadványokon kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés. Azonos napra, azonos kiadványra leaderboard nem rendelhető. 5 A kreatív automatikus lejátszása megengedett. A találati (becsúszó) oldal 550 px magasságban is leadható. Sidekick és medium rectangle vagy half page azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető. Rich media megoldások azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők. 19

DESKTOP RICH MEDIA (2) RICH MEDIA MEGOLDÁSOK HIRDETÉSI LISTAÁRAI (NAP) Felület Flipside 1 XL Layer 2 Interstitial 2 Pushdown 3 ÚJ HELYEN! Collapsing billboard 4 ÚJ HELYEN! Sidekick 5 300x250 vagy 300x600 px → max. 640 px széles, képarány 16:9 max. 970x550 px, 8 mp 970x550 px, 8 mp 970x415 px → 970x90 px 970x250 px → 970x31 px 300x250 px → 970x600 px PORT.hu címlap Ft Ft Ft Ft Ft PORT.hu Mozi Ft Ft Ft Ft - PORT.hu TV Ft Ft Ft - WEBBeteg Ft Ft Egy felhasználónak naponta egyszer jelenik meg automatikusan, a továbbiakban medium rectangle-ből vagy half page-ből újra elindítható. Flipside és half page vagy medium rectangle azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető. A flipside + half page és a flipside + full-screen szponzoráció csomagok felár ellenében rendelhetők. (Kérje a PORT.hu általános médiaajánlatát kapcsolattartójától!). 2 Egy felhasználónak naponta egy alkalommal megjelenítve. 3 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer nyílik le automatikusan, letolva az adott kiadvány tartalmát. Minden további alkalommal kattintásra aktiválható. Kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés. Azonos napra, azonos kiadványra leaderboard nem rendelhető. 4 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer jelenik meg nyitott állapotban, kattintásra bezárható. Bezárva egy csík marad a helyén, amelyre kattintva a kreatív újra kinyitható. Kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés. Azonos napra, azonos kiadványra leaderboard nem rendelhető. 5 A kreatív automatikus lejátszása megengedett. A találati (becsúszó) oldal 550 px magasságban is leadható. Sidekick és medium rectangle vagy half page azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető. Rich media megoldások azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők. 20

Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 21