F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2011/12 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
Advertisements

Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Bókay János Humán Szakközépiskola tanév
A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
A Hallgatói Mentorprogram működése
TÁMOP fenntartási időszak 2012/2013. tanév
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Az iskolai szociálismunka
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Iskolánkról.
F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2012/13 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A gyakorlatvezető mentor
Az e-portfólió használati köre
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
Beszámoló a Szakképzés koordinációs munkacsoport munkájáról Petrovics Zsuzsanna.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
"Legyen az esély egyenlő ..."
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
Kompetensek lettünk? június 27..
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Iskolai közösségi szolgálat
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Beiskolázás a „Gundel”-ben
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2011/12 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium

F ELADATOK I.Koordinátor testület  Közös programok szervezése  Gazdálkodási ügyek (GSz-szel)  Beiskolázás, beszámíthatóság  Havonta megbeszélés  Folyamatos kapcsolattartás (e.mail, telefon)  Adatszolgáltatás, információközvetítés

F ELADATOK II.Koordinációs iroda  Pszichológus (Balázs Nelli)  Heti 1-2 alkalom, egyéni megbeszélések  Próba: csoportfoglalkozás – eredménytelen  Probléma: visszajelzések hiánya (titoktartás?)  Ifjúságvédelmi felelős (Kremó Márta)  Heti rendszeresség, folyamatos kapcsolattartás  Nagyon sok segítség (igazolatlan hiányzások, SNI, kapcsolattartás gyermekvédelemmel, csoportmunka stb.)  Szabadidő szervező (Eperjesi Tímea)  Egymásra lépni tilos, Holokauszt kiállítás, RW faktor, színházjegy  Probléma: kész programterv – korábbi tervezés!

F ELADATOK III. Petrik TISZK-kel való együttműködés  Részvétel a koordináló testület munkájában  Kanizsay, Semmelweis  Koordinációs iroda munkatársai, 2012/13-as beiskolázás  Folyamatos kapcsolattartás, konzultáció  Közös programok  Angol nyelvű Olimpiai vetélkedő  Szövegértő, helyesírási versenyek  PTDK  Környezetvédelmi vetélkedő

F ELADATOK IV. Elégedettségi mérés  Eredeti határidő: április 15. volt  Nem emlékszem: született-e döntés a célcsoportról?  Új határidő kitűzése? V.Pedagógus továbbképzés  3 fő felsőfokú közismereti  1 fő felsőfokú szakmai  1 fő pedagógus szakvizsga  1 fő pedagógiai asszisztens  7 fő 120 órás továbbképzés keretében

F ELADATOK VI. Pályaorientációs rendszer alkalmazása  Eredeti határidő: május 31. volt!!!???? (Kód?) VII. E-napló  Az F2 e-naplóját használjuk  Indok: tanulói adatok, tantárgyfelosztás eleve benne van, igazodtak a mi kéréseinkhez  I. félévben párhuzamosan a papír naplóval  II. félévben „élesben”, folyamatos javítás, fejlesztés  Következő tanévben a tapasztalatok hasznosítása

F ELADATOK VIII. Informatikai szolgáltatások  VIR közös tárhely  Nem került fel semmi tőlünk, kérhetnék ötleteket?  Határidő? Feljegyzés?  Közös honlap  Tavaly óta nem frissült, sőt a megbeszélés anyagai sincsenek fent!  Kinek kéne küldeni az anyagokat?  TISZK-es logó: felkerült minden szórólapra, levélpapírra, és a saját honlapra is

F ELADATOK IX. Családpedagógiai szolgáltatások  Tanulás módszertani, pályaorientációs tanácsadás  évfolyamon tanulás módszertan óra  Egyéni segítség – mentorálás  Pályaorientációs órák, igény szerint egyéni tanácsadás  Roma tanulók segítése  Idei tanévben komoly problémák (verekedés, lopások. balhék, szakiskolában „banda”)  Mentorálás, pedagógiai asszisztens, Kremó Márta  Fogyatékkal élők segítése  SNI-s tanulók, vakok, gyengén látók, mozgáskorlátozottak

F ELADATOK IX. Mentorálás  Somogyi Jánosné mentor, segítők: ped. asszisztens, Kremó Márta, Bencsik Mária  Mentoráltak  I. félévben 20 fő, 2 távozott, helyettük 2 új. Összesen 22 fő  5 fiú, 17 lány (9. 4 fő, fő, fő, fő)  Problémák  Hátrányos helyzet, családi traumák, egészségügyi problémák  Tanulási nehézségek, magas igazolatlan óraszám  Szülői közreműködés hiánya („falazás”)  Eredmények  12 fő élt a segítségnyújtás lehetőségével, motiváltak, pozitív elmozdulás  10 főnél gyermekvédelem bevonása ellenére sincs elmozdulás

F ELADATOK X.Felzárkóztatás  10 felzárkóztató tanár  Matematika, angol nyelv, informatika, német nyelv, magyar nyelv, szövegértés  51 tanuló XI. Szakképzést előkészítő évfolyam  Beszámíthatóság feltételei  Továbbtanulási tanácsadás, pályaorientáció  Jelentkezési lapok továbbítása, e-jelentkezés

F ELADATOK XII. Közösségi funkciók  Beiskolázás  Újpest börzén megjelenés  Nyitott kapuk hete  Általános iskolákban szülői értekezleteken „toborzó”  Szakmai versenyek  Egészségfejlesztés vetélkedő (Fodor)  Komplex verseny (Semmelweis)  OSZTV – 1. hely!  Vöröskeresztes versenyek (csecsemőgondozó, elsősegély)  Egyéb közös rendezvények  Valamennyi rendezvényen részt vettünk

F ELADATOK XII. Közösségi funkciók  Saját versenyek  Helyesírási és szövegértő versenyek  Két TISZK iskolái számára hirdettük meg  Helyesíráson 23 induló, 6 díjazott  Szövegértőn 2 kategóriában csapat, 5+3 díjazott  A tavalyihoz hasonló feladatsorok  Örülünk a nagy érdeklődésnek, de nehéz volt igazságosnak lenni, hogy kit fogadhatunk? Félreértések!  Jövőre: iskolai döntők? Nem szeretnénk elriasztani senkit sem, de a „befogadó képességünk” korlátozott

Szövegértés Helyesírás

F ELADATOK XIII. Moduláris tananyagok, e-learning  A moduláris tananyagok tantárgyakba való beépítése megtörtént  A kapott könyveket, audiovizuális anyagokat a tanítás során folyamatosan használják a kollégák  A fogyatékosokat segítő szoftverek  Nagyító program (Magic) – gyengén látók, informatika órán  Felolvasó szoftver (Jaws) – vak tanulók (érettségi)  Az e-learning tananyagokat egyéni gyakorlásra ajánljuk a tanulóknak

E GYEBEK  Papírgyűjtés  Iskolai verseny 2. éve  Osztályok között, a „saját súlynak megfelelő mennyiség”  A befolyt összeg a DÖK-é  Kupakgyűjtés  Kortárssegítés, beteg gyerekek látogatása, óvodai műsorok  Drog prevenció, szexuális felvilágosítás (AIDS megelőzés), kommunikációs, illetve önismereti tréningek, környezetvédelmi foglalkozás  Rendhagyó irodalom órák  Újpesti rendezvényeken való aktív részvétel  Sport: versenyek (röplabda), rendezvények

Mikulás a kórházban…

Folyt. köv. … … jövőre! … jövőre!