Az M49-es út északi és délkeleti továbbépítésének lehetősége és jelentősége Gazda László, elnök Észak Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács 2007.március.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gazdaságfejlesztés a szlovák- magyar-ukrán hármashatár területén Mihók Gábor, igazgató - Nagykaposi RVSZ Dunaszerdahely, március 04.
Advertisements

Infrastruktúrafejlesztés a magyar-szlovén határszakaszon
KIÚT Térségfejlesztési Egyesület Lehet-e Záhony és Csap az V. számú Páneurópai Közlekedési folyosó kereskedelmi és logisztikai központja? Lehet-e Záhony.
Záhony térsége gazdaságfejlesztési „zászlós program” Kálnoki Kis Sándor miniszterelnöki megbízott.
Felzárkózás, infrastruktúra fejlesztés, uniós források felhasználása március 12. Dr. Veres János pénzügyminiszter.
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Közúti Közlekedési Főosztály helyettes vezetője
Környezeti célú fejlesztések a Dél-alföldi Operatív Programban és akciótervekben Dr. Balogh László elnök Dél-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács Szeged.
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
műszaki osztályvezető
A REGIONÁLIS INNOVÁCIÓ IRÁNYÍTÁSI RENDSZERÉNEK HÁLÓZATI MEGKÖZELÍTÉSE korreferátum ME RFK ülés Kecskeméti Főiskola, Gépipari és Automatizálási Műszaki.
„Két keréken Szatmárban“
VPOP Jövedéki Igazgatóság
Gazdasági versenyképesség növelése Készítette: Németi Szilvia.
Készítette: Lázár Nikolett Földrajz BSc II. évfolyam.
Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya
Az Észak-alföldi régió mezőgazdaságának sajátosságai
Magyar Regionális Tudományi Társaság november 23.
Egy határon átívelő régió (EGTC) kialakításának lehetőségei a szerb-magyar határtérségben Ricz András PhD hallgató Szabadka.
A Duna-Körös-Maros-Tisza Eurorégió helye a Kárpát-medencében és gazdasági jellemzői Dr. (habil) Pál Ágnes főiskolai tanár HUNGARY, SZTE JGYTFK Sopron,
Az önkormányzat szerepe a logisztikai központ létrehozásában II. CEBC Logisztikai Konferencia Budapest, II. 3. Nagy Sándor Városfejlesztési alpolgármestere.
A Duna földrajzi kapocs, közös identitástudat képező elem települések, régiók és országok közötti többszintű és sokrétű kapcsolatrendszer alapvető eszköze,
Kutatási összefoglaló. Regionális eltérések Magyarországon nemzetközi összehasonlításban.
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Értéktár Bizottság munkája, tapasztalatai Budapest, május 21.
MTA Regionális Kutatások Központja A MAGYAR RÉGIÓK MEZŐGAZDASÁGI HELYZETKÉPE A KÁRPÁT RÉGIÓBAN Kovács Teréz tudományos főmunkatárs MTA Regionális Kutatások.
Köszöntöm a tisztelt résztvevőket! Vidékfejlesztés a LEADER programokon keresztül az észak-alföldi régióban Berecz Mihály kistérségi koordinátor.
Geopolitikai kihívások az Európai Unió külső határai mentén Nyíregyháza március 29. Prof. Dr. Süli-Zakar István (DSc.) Tanszékvezető egyetemi tanár.
Magyarország észak és dél között – régiós fejlesztések március 29. Dr. Veres János pénzügyminiszter.
Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács
Balti és Fekete tengeri térség közlekedési kapcsolatának fejlesztése, tervezett útvonala, kapcsolódása a kelet nyugati korridorokhoz KIÚT javaslat Balti.
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.
Észak-alföldi régió és Kárpátalja megye együttműködésének lehetőségei
ZÁHONY TÉRSÉGI LOGISZTIKAI KLASZTER
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács Országgyűlési képviselő
Előadó: Rigó Zoltán logisztikai szakértő Záhony Kereskedelem-logisztikai központ SWOT elemzés.
Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács Országgyűlési képviselő
Nemzeti Fejlesztési Terv II december 15. Dr. Veres János pénzügyminiszter.
„Közlekedés- és logisztikai fejlesztés Záhony – Csap térsége”
Az országos közúthálózat fejlesztése,
Electricity network in Europe Berlin, március 21.
EURÓPAI ÜZEMI TANÁCSOK KONFERENCIÁJA 2009 Budapest, november 17. ÜZEMI TANÁCSOK TÁRSASÁGI SZINTŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSI FÓRUMA.
MLE MFB október 7. Szabadka – Szerbia és Montenegro
A Dél-alföldi Régió évi Területfejlesztési Operatív Programja Regionális Akcióterv Kecskeméti Klára tervezési projektmenedzser június.
Emberi erőforrások közös használata és fejlesztése Magyarország-Szlovákia határon átnyúló együttműködési program Emberi erőforrások közös használata.
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
1. Az RFH Zrt. bemutatása 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó társaság Cél a vállalkozások erősítésén keresztül.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
Csengersimáért Közhasznú Egyesület Asociaţia fără scop Csengersimáért Comuna Dorolt Pusztadaróc Önkormányzat „Két keréken Szatmárban“ „On two wheels in.
ENEREA Észak-Alföldi Regionális Energia Ügynökség Nonprofit Kft
Tudományos és …együttműködés Magyarország – Szerbia
KÜLFÖLDI MUNKAERŐ INTEGRÁCIÓJÁNAK ELŐSEGÍTÉSE – MUNKAVÁLLALÓI IGÉNYEK ÉS A SZAKSZERVEZETEK LEHETŐSÉGEI ÉS SZÁNDÉKAI Agócs Andrea Magyar Szakszervezetek.
Duna menti Városok Együttműködési Fóruma Duna térségi programalkotó tanácskozás A Duna Menti Városok együttműködésének aktuális feladatai, javasolt cselekvési.
történelmi integrációi
Területi politika főbb összefüggései. A disszertáció főbb területei 1.A regionális programozás elméleti alapjai 2.A programozási ciklus az Európai Unióban.
Magyarország logisztikai lehetőségei Dél-Oroszországban Dr. Egri Imre – Dr. Duleba Szabolcs – Dr. Kádár András április 28. Nyíregyháza.
Norvég Civil Alap A Norvégia, Izland és Liechtenstein által az Európai Unió gyengébben fejlett tagállamainak felzárkóztatásához nyújtott támogatás keretében.
Közösségi internet-hozzáférési pontok hálózata, mint a digitális Kárpát-medence alapinfrastruktúrája Molnár Szilárd program-koordinációs referens Nemzetstratégiai.
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány
Zemplénagárd.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
A Tisza szerepe és fontossága Kárpátalja szempontjából
Az európai uniós fejlesztések szerepe a V4 országok közlekedési hálózatának vonatkozásában Thoroczkay Zsolt főosztályvezető NFM Közlekedési Infrastruktúra.
Sárvár – Somló Turisztikai Útvonal
AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓ és HAJDÚ-BIHAR MEGYE MUNKAERŐPIACI HELYZETE
4. SZERBIA FÖLDRAJZI FEKVÉSE.
Előadás másolata:

Az M49-es út északi és délkeleti továbbépítésének lehetősége és jelentősége Gazda László, elnök Észak Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács 2007.március 29.

A TEN hálózat

A Kárpátok Eurorégió földrajzi kiterjedése

Az M49-s meghosszabbítása által érintett területek a Kárpátok Eurórégión belül Województwo Podkarpackie Eperjesi kraj Kassai kraj Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Szatmár megye Máramaros megye Suceava megye Botoşani megye (Az V. korridor kapcsolódásán keresztül Kárpátaljai és Lembergi oblaszty)

Lehetőség a felzárkózásra Csatlakozás az európai közlekedési folyosókhoz > bekapcsolódás az Európai Unió gazdasági vérkeringésébe 1000 kilométerre tehető történelmi jelentőségű gyorsforgalmi út az útvonal észak-déli vonalként folytatható – egy új Tisza-híd megépítésével Záhony térségében, Magyarországon – Kelet-Szlovákián és Lengyelországon át a Baltikum felé

Szükséges lépések Nyomvonal vázlatterv szintű feldolgozása A szakmai tartalom pontosítása és a szükséges források felkutatása Kormányközi megállapodás(ok) létrehozása Vegyes (operatív) munkabizottság létrehozása Lobby

Köszönöm megtisztelő figyelmüket! +36/52/