(kép – Philip Shriver) Tanítsunk portfóliókészítést Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Hogyan értékeljünk Moodle-ban? Papp Gyula CONSEDU BT. MoodleMoot 2012 – Gödöllő.
RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak- Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B Gaál István tanárképzési.
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Internet a tudás szolgálatában - Eger Moodle egy szabad forráskódú e-Learning keretrendszer Papp Gyula
MF RFK Kecskemét, június 3.
Digitalizálandó értékek könyvtáraink gyűjteményében Mit? Miért? Hogyan? május 25. Bánkeszi Katalin szakmai igazgató Neumann János Digitális Könyvtár.
Komárom Kártya „Merjünk nagyok lenni – s valóban oly nehéz, - de legyünk egyszersmind bölcsek is.” Gróf Széchenyi István.
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
4. Kreatív döntéshozatal
HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN C ISCO H ÁLÓZATI A KADÉMIA S ISÁK Z OLTÁN
Református közoktatás Pécsett A Polgári Leányiskola története
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Karriertervezés.
A természettudományos és a matematikai ismeretek alapozása konstruálással, kísérletezéssel, modellezéssel Dr. Hegedűs.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon Képek az egyéni összefüggő tanítási gyakorlatról Approximáció Jáki Gábor igazgatóhelyettes.
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Összefoglaló a felsőoktatási.
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
„A XXI. századi köznevelés”
Digitális világ – interaktív táblán
The Relationship of NCC and Internet Safety Education, Cyber Awareness on Various Scenes A NAT és a biztonságos internetoktatás kapcsolata, kibertudatosság.
mLearning - A Moodle használata mobil eszközökön
A Mahara 1.4 újdonságai és a Mahara.hu portál
Az informatikai tanácsadás jövője – mit tehetünk érte? Hetyei József Certified Management Consultant (CMC) NJSZT szakértő főiskolai vezető oktató, szakvezető.
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Nyárnyitó Tini-nap „Egynek minden nehéz, soknak semmi sem lehetetlen.” Gróf Széchenyi István.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
Az eXe editor feltámadása  Némi történelem  Az eXe túlélése  Fejlesztési stratégia  Új felület  Új eszközök  „Új szabványok”  Hogy alakul az export?
#hunmoot2014 Csicseregjünk ;-).
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
Elektronikus tananyag
Címlap Bevezetés az információelméletbe Keszei Ernő ELTE Fizikai Kémiai Tanszék
Új modulok a szakképzésben Projektmenedzsment – MS Project 2007 Szentirmai Róbert.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Office 2010 oktatása szakközépiskolában Fodor Gábor Antal Békésy György Szakközépiskola.
MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa Tankönyvek a könyvtárosképzésben Tóvári Judit főiskolai tanár Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola, Eger Tóvári Judit.
C 5 K 3 – V. Calderoni Kompetencia Kerekasztal – Debrecen Moodle a tananyagfejlesztésben Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző.
Boltvezetői Jelentkezési lap
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
„Elbeszélő múlt” – a családtörténeti kutatás irodalma
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Szövegszerkesztés.   Minimum 5 oldalas dokumentum.  Szabadon választott (papírt tűrő) témában.  1. oldal fedőlap.  2. oldal tartalomjegyzék - automatikusan.
T ANTESTÜLETI TÁJÉKOZTATÓ. TÁMOP / „N EMES CÉL ÉRDEKÉBEN TEVÉKENYKEDÜNK ” PROJEKT Dr. Bertók Sándor Kern Zoltán.
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
A tanítási órára való közvetlen előkészületek
A SZÉLSŐJOBBOLDALI EGYETEMISTÁK MINT VIRTUÁLIS CSOPORT Sőrés Anett Egyetemi élethelyzetek – Campus-lét a Debreceni Egyetemen május 29., DAB Székház.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
( munkatársi csapat épités) ( felnőttoktatás, átképzés)
Vizsgáztatási megoldások a Moodle- ban. Miről lesz szó? A vizsgáztatás eszközei A tesztekről általában A kérsések útja... Kérdéstípusok – Milyen legyen.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
A tantárgy komplex jellegű!! A tervezés két szakaszra oszlik: 1. Távlati felkészülés 2. Közvetlen előkészület az órára.
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
Hegesztő munkacsoport Szakmai nap Beszámoló április 10. TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés.
Gépgyártástechnológus technikus modulrendszerű képzésének BEMUTATÁSA Gépipari, Közlekedési Szakközép- és Szakiskola Jendrassik György Tagintézmény SZOLNOK.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Az e-portfolió lehetőségei az ILIAS 4.2 verziójában Budai Attila
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
Valuable Variable Very able Abonyi Dávid – elnök
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Az interaktív vizsga jellegzetes feladattípusainak áttekintése
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Tanító szak, nappali- és levelező tagozat
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Előadás másolata:

(kép – Philip Shriver) Tanítsunk portfóliókészítést Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola

Miről lesz szó? Játszadozás az alkalmazásokkal Játszadozás a gondolattal Oktatási előzmények Portfólióépítés a weben Karrier portfólió Személyes portfólió Tapasztalatok Tervek

Játszadozás az alkalmazásokkal SPDC Portfolio My Stuff

Játszadozás a gondolattal Mi a portfólió? Milyen egy portfólió? Hogyan kell portfóliót készíteni? Elméletek Típusok Ötletek Próbálkozások Tervezés

Tantárgyak és a portfólió Elektronikus tananyagok Informatika az iskolában Portfólióépítés a weben

Elmélet, példák, minták, lehetőségek

Karrier portfólió

Személyes portfolió

Ismerkedés

Célok meghatározása

Tapasztalatok Még több példa Még több feladat Folyamatos munka, folyamatos terhelés A múlt feltárása Még több önismeret Az élet szabályai

Tervek

(kép – Philip Shriver) Köszönöm a figyelmüket! Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola