Minőségfejlesztés a Kossuth Nevelési Oktatási Központban 1999 – 2001 Comenius II.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Urbán Ferenc Ábel: A KIR megújítási lehetőségei
Advertisements

Az OH TÁMOP fejlesztései
„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
Tanfelügyelet – A megújuló külső értékelési rendszer
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Technológiai fejlesztés a hatékony ellátás szolgálatában
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
Hol szökik a hatékonyság
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban
TÁJÉKOZTATÓ AZ EURÓPAI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZERRŐL (CQAF) ÉS AZ FSZ-NEK A RENDSZERHEZ VALÓ KAPCSOLÓDÁSÁRÓL PROF. DR: KISPÉTER JÓZSEF EGYETEMI.
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
12. hét: A TQM és a Minőségdíj Modellek (EFQM)
Vállalati információs rendszerek értékelése numerikus hasonlóság-elemzéssel TDK-dolgozat Készítette: Pető István GTK V. évfolyam november.
Szilágyi Barnabás Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban HEFOP/2004/3.3.1-P /1.1 NYF MIR rendszere, minőségfejlesztési.
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
A Mezőgazdaságtudományi Kar minőségbiztosítási rendszere
S S A D M ELEMZÉSI ÉS TERVEZÉSI MÓDSZERTAN
Zrínyis tapasztalatok
Mentorképzés egy lehetséges „háttere”: FÜPI minőségmodell Mentorképzés helyzete és jövője Magyarországon Mentorképzés gyakorlata április 23.
A MINŐSÉG FOGALMA A minőség az egység (az egyedileg leírható és vizsgálható folyamat, termék, szervezet, illetve ezek kombinációja) azon jellemzőinek összessége,
Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék
3. hét: az ISO 9001:2008-es szabványnak megfelelő
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
Rendszerfüggetlenség, de mindenb ő l a leginkább megfelel ő t Flexibilitás, nyitottság, tovább fejleszthet ő ség Egyéni haladási ütem Er ő s gyakorlati.
Közművelődési, közgyűjteményi intézmény minőségirányítási programjának lehetséges szerkezete.
© Veress, Záró konferencia június „Partnerközpontú önértékelési modell a foi humánerőforrásainak fejlesztéséért” Eredmények az EU ajánlások.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
A teljesítménymérés helye és szerepe a minőségmenedzsmentben
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Dr. Fekete István Integrált kockázatfelmérés informatikai támogatása: Szigma Integrisk Budapesti Corvinus Egyetem Balatonalmádi január
Logisztikai alapfogalmak
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
Vállalati Informatikai Megoldások  VIM bemutató  Szolgáltatásaink  Projektjeink  Technológiánk  Kapcsolatok.
A projekt indulása K21 - A „Könyvtári minőségfejlesztési 21” modell nyomán Előkészítés, csapatépítés 2008-ban 2009-ben projektté szerveződött Jelenleg.
A Számvitel Didaktikája
1 8/1993.(III.31.) NM rendelet Szakmai felügyelet A jogszabály módosítás okai: –Az Eü. Reform kiemelt feladata a szakfelügyelet erősítése –Nem minden orvosi.
Intézményi minőségfejlesztés (TÁMOP-3.1.8)
Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Stratégiai tervezés az oktatási intézményeknél
Pedagógus értékelési rendszer
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u Az ökoiskolák előtt álló jelenlegi kihívások és a lehetséges válaszlehetőségek.
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
IT PROJEKT január 10. SOLIDUS-CONSULTING Kft.
„Csellengő fiatalok” az ifjúságpolitika komplexitása Pécs, március 23.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Minőségi könyvtári szolgáltatások –
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Barcsák Marianna KPSZTI
A problémamegoldás 7 lépéses módszere:
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Az SZMBK Modell alkalmazása az intézmény minőségirányítási rendszerek fejlesztésében 13. előadás 1.
Projekt neve Cég neve Előadó neve
"Ha nem tudod, hogy hová mész,
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
3. hét: az ISO 9001:2008-es szabványnak megfelelő
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Készítette: Pető István Szent István Egyetem
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
KÖZÖS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (CQAF)  Szakképzési Közös Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) 1.
Az SZMBK Intézményi Modell
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

Minőségfejlesztés a Kossuth Nevelési Oktatási Központban 1999 – 2001 Comenius II.

Minőségfejlesztés a nevelés- oktatás ágazatban Minőségfejlesztési módszerek alkalmazása A piaci szféra módszereinek alkalmazása A módszerek ágazatba implementálása és alkalmazása a működésben Tapasztalatok és eredményesség

A terv céljai: A projekt célja: intézményi szabvány ill. modell megteremtése Kapcsolódó tervek: - kerettanterv bevezetése - Comenius 2000 program - kerületi közoktatási koncepció és intézményhálózati reform Az ütemezés célja: - működési stabilitással párhuzamos változtatás

Más ágazatoknak való megfeleltetés ( szoftverfejlesztés )

Szoftver tervezés PDCA elv UML CRC Projektek EFQM TQM igény

Szoftver fejlesztés folyamata

Comenius 2000 „István hitével, Gizella szeretetével, Imre tisztaságával…”

Hozzáadott érték: kimenet

Szervezeti séma, mint op. rendszer

Információs és hatásköri mátrix, mint op. rendszer

Idővonal

Időzítés, szinkronizáció

Alkalmazott módszerek Felhasznált szabványok –NMD … OMD Felhasznált új technológiák –SWOT, EFQM önértékelési modell –Interjú, kérdőív, összehasonlítás, –Folyamatszabályozás, CRC Modeling, UML Marketing eljárások bevezetése CRC, UML, TQM Dokumentációs rendszer

Eredmények Ellenőrzési rendszer ( realizálással ) Mérési és értékelési rendszer Kerettantervnek megfelelő tartalomrendszer Információs rendszer Dokumentációs rendszer

Kossuth Nevelési Oktatási Központ 1151 Bp. Kossuth u. 53. Tel.: