Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

A vállalkozó szellem érvényesülése a hazai TDM rendszerben Dr Lőrincz Katalin Dr Raffay Ágnes.
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Global Distribution System
Az új rendszer a CobraConto.NET.
Új esély a turisztikai desztinációk számára - amit a TDM-ről tudni kell Zalaegerszeg Február 24. Ligeti Ádám.
IMIR monitoring és információs rendszer
Szakmai alaptréning 3. fejezet Készítette: Balázs Zoltán.
Arcanum Digitális Tudománytár Plusz
Közigazgatási reform és távmunka
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó március 25.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
Új tájékozódási pontok, új tájékoztatási eszközök.
Intranet portál bemutató
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Törökbálint város környezeti GIS alkalmazásainak megvalósítása
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
EBPP.HU Zrt., a konszolidátor .
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
E-beszerzés Bravo csoport.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Az Abilities projekt és turisztikai eredményei Hargitai Ferenc - MATISZ ABILITIES Workshop Budapest, november 21.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október Keringer Zsolt MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata ASP alapú közigazgatás lehetőségei.
Egyetemi Könyvtárigazgatók Kollégiuma Budapest, december 11. Magyar Képzőművészeti Egyetem.
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Balaton régió turizmusában
Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
A StoreWizard webáruház bemutatása
A kis- és közepes vállalkozások információs rendszerei Erdős Ferenc.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Előadó: Markovich Béla, ügyvezető, Mapei Kft.. Hogyan érjem el, hogy a viszonteladóm ne akarjon megkerülni? Mit tegyek, hogy a viszonteladók az én termékeimet.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Modern megtakarítási formák kezelése e-banking felületeken
IKTA-FÓRUM Fehér Éva Projektmenedzser Budapest IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése DARFT Informatikai.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
Online foglalási rendszerek hatása a hazai turisztikai szolgáltatókra Dunder Krisztián Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusmarketingben Turizmus.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
Patent CSOPORT A vagyonvédelem és az egyedi szoftverfejlesztés lehetőségei Készítette: Tóth Gergő Dátum: november 12.
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Desztináció-marketing
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
HVS felülvizsgálat 6/2011. (II. 04.) IH közlemény.
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
Partnerség és együttműködés
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Integrált könyvtár rendszer (IKR)
Vendéglátás egyszerűen és praktikusan
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Előadás másolata:

Magyar Turisztikai Tartalomtár

Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza a szakmai szervezetek rendelkezésére álló adatokat, illetve: 2. a szakmai szervezetekkel való együttműködés révén a szervezetekhez tartozó szolgáltatók online piacra vitele és kínálatuk értékesítése.

Eszköz Destour – online desztináció menedzsment rendszer: Adatbázis Portálgenerátor Front-office, call center Back office, statisztikai modulok

Jellemzők Minden szervezet részére az összes rendszerfunkció átadható Minden csatlakozott szolgáltató számára önálló honlap generálása Minden szervezet számára önálló értékesítés-támogatás Google-map navigáció Tematikus adatcsoportok létrehozása (Topics) Az adatok tetszőleges felületken való megjelenítése, csoportosítása, szakmai, geográfiai szempontok alapján Partneri-, illeteve kooperatív adatcsere-lehetőségek Adatexport harmadik rendszerek felé (GDS-ek, vezető hazai turisztikai portálok, digitális televízió, mobil szolgáltatók, stb.) nincs telepítés, minden az interneten keresztül történik

Átjárhatóság B2B UBL alapú szabványos turisztikai üzleti kommunikáció B2B rendszerekhez Kötegelt megrendelés-indítás tesztőleges katalógus alapján Visszaigazolás Alku Különböző feltételrendszerek teljesülése esetén fizetés, számlázás

Üzleti modell Az átadott rendszerfunkciók révén az egyes szervezetek növelt értékű szolgáltatást nyújtanak saját tagjaik számára, az ebből származó bevételeket (éves díj, foglalási jutalék) osztjuk meg

Előnyök a szervezetk számára 1.Tagjaiknak értékesítési támogatást nyújthatnak, ezzel erősítik szerepüket 2. Munkaszervezetük korszerű marketing és értékesítési eszközhöz jut 3. Lehetőségük nyílik más szervezetekkel való együttműködésre 4. Extra bevételekhez jutnak

Előnyök a szolgáltatók számára 1. Egyszerűen koordinálható megjelenés számos online-felületen 2. Saját honlap 3. Értékesítési támogatás 4. Akciókban, kampányokban való részvétel