Magyar Turisztikai Tartalomtár
Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza a szakmai szervezetek rendelkezésére álló adatokat, illetve: 2. a szakmai szervezetekkel való együttműködés révén a szervezetekhez tartozó szolgáltatók online piacra vitele és kínálatuk értékesítése.
Eszköz Destour – online desztináció menedzsment rendszer: Adatbázis Portálgenerátor Front-office, call center Back office, statisztikai modulok
Jellemzők Minden szervezet részére az összes rendszerfunkció átadható Minden csatlakozott szolgáltató számára önálló honlap generálása Minden szervezet számára önálló értékesítés-támogatás Google-map navigáció Tematikus adatcsoportok létrehozása (Topics) Az adatok tetszőleges felületken való megjelenítése, csoportosítása, szakmai, geográfiai szempontok alapján Partneri-, illeteve kooperatív adatcsere-lehetőségek Adatexport harmadik rendszerek felé (GDS-ek, vezető hazai turisztikai portálok, digitális televízió, mobil szolgáltatók, stb.) nincs telepítés, minden az interneten keresztül történik
Átjárhatóság B2B UBL alapú szabványos turisztikai üzleti kommunikáció B2B rendszerekhez Kötegelt megrendelés-indítás tesztőleges katalógus alapján Visszaigazolás Alku Különböző feltételrendszerek teljesülése esetén fizetés, számlázás
Üzleti modell Az átadott rendszerfunkciók révén az egyes szervezetek növelt értékű szolgáltatást nyújtanak saját tagjaik számára, az ebből származó bevételeket (éves díj, foglalási jutalék) osztjuk meg
Előnyök a szervezetk számára 1.Tagjaiknak értékesítési támogatást nyújthatnak, ezzel erősítik szerepüket 2. Munkaszervezetük korszerű marketing és értékesítési eszközhöz jut 3. Lehetőségük nyílik más szervezetekkel való együttműködésre 4. Extra bevételekhez jutnak
Előnyök a szolgáltatók számára 1. Egyszerűen koordinálható megjelenés számos online-felületen 2. Saját honlap 3. Értékesítési támogatás 4. Akciókban, kampányokban való részvétel