Szolgáltatáselemző Rendszer fejlesztés bemutatása
1. Mi a Szolgáltatáselemző Rendszer? 2. A SZER funkciói általánosságban 3. A SZER felhasználói 4. A SZER fejlesztése 5. A SZER bevezetésének menete 6. A SZER legutolsó verziójának bemutatása A szekció tartalma
1. Mi a Szolgáltatáselemző rendszer? 2. A SZER funkciói általánosságban 3. A SZER felhasználói 4. A SZER fejlesztése 5. A SZER bevezetésének menete 6. A SZER legutolsó verziójának bemutatása A szekció tartalma
A TÁMOP A1 Projekt keretében kialakításra kerülő országosan egységes mérési és értékelési rendszer egyik pillére, az adatgyűjtés és adatelemzés eszközéül szolgáló, az alternatív munkaerő-piaci szolgáltató szervezetek által az ügyfélfolyamat dokumentálására használt informatikai rendszer. Mérési eszköz és jelentéskezelő rendszer, amely megkönnyíti az adatszolgáltatást a finanszírozó, a szakpolitikai döntéshozók, a szakmai támogató szervezet irányába. Alkalmas 500 felhasználó kiszolgálására, 150 szervezet és ügyfél (munkáltató, partner, álláskereső) adatainak kezelésére. Szolgáltatáselemző Rendszer
1. Mi a Szolgáltatáselemző rendszer? 2. A SZER funkciói általánosságban 3. A SZER felhasználói 4. A SZER fejlesztése 5. A SZER bevezetésének menete 6. A SZER legutolsó verziójának bemutatása A szekció tartalma
Eredménymérés – jó/rossz teljesítmény azonosításához. Erőforrásigény mérés – forrástervezéshez. Finanszírozási jogosultság vizsgálata – elvárt eredmények teljesülésének nyomon követéséhez. Információ biztosítása a szakmai monitoringhoz – a jó/rossz teljesítmény okainak feltárásához, szakmai támogatáshoz, fejlesztéshez. Ügyfélfolyamat és belső minőségbiztosítás támogatása – a szolgáltatási tevékenység minőségének javításához. A funkciói általánosságban
1. Mi a Szolgáltatáselemző rendszer? 2. A SZER funkciói általánosságban 3. A SZER felhasználói 4. A SZER fejlesztése 5. A SZER bevezetésének menete 6. A SZER legutolsó verziójának bemutatása A szekció tartalma
1. Minisztérium 2. Finanszírozó 3. FSZK -Központi adminisztrátor -FSZK adminisztrátor -Elemző -Első vonali támogató 4. Szolgáltató szervezetek -AMSZ Vezető -AMSZ Szakember A felhasználói
Központi adminisztrátor A rendszer egészére kiterjedő beállítások elvégzése. Jogosultságkezelés: Új felhasználó felvétele, meglévő felhasználó adatainak módosítása, elveszett jelszó pótlása. Feldolgozási szakaszok: megnevezés módosítása, sorrend megváltoztatása, új hozzáadása. Indikátorok karbantartása: képletmódosítás, törlés, módosítás. Sablonok karbantartása: módosítás, törlés, új létrehozása. FSZK adminisztrátor Választólisták adatainak karbantartása: új felvitel, módosítás, törlés, sorrend módosítás. Határidők karbantartása: határidők beállítása, hosszabbítási idők beállítása, figyelmeztetők beállításai, jelentés-sablonok dátumbeállításai. A felhasználói
FSZK elemző A kutató, elemző tevékenységhez kialakított szerepkör. Beépített teljesítmény, eredmény, monitor indikátorok számítása, lekérdezése. ZMKH statisztikák futtatása. Első vonali támogató A rendszer felhasználását támogató személyek részére kialakított szerepkör. A központi adminisztrátor funkcióin kívül minden felhasználó jogosultságával bír. Minisztérium A szakpolitikai döntéshozók számára kialakított szerepkör. Beépített teljesítmény, eredmény, monitor indikátorok számítása, lekérdezése. ZMKH statisztikák futtatása. Finanszírozó A szolgáltatás finanszírozását és a teljesülés nyomon követését végző szervezet számára kialakított szerepkör. ZMKH statisztikák futtatása. A felhasználói
AMSZ vezető A szolgáltató szervezetek vezetői számára kialakított szerepkör. Választólista: sorrend módosítás, megjeleníthető adatok körének kiválasztása. Jelentések: az adott AMSZ által használt jelentések átvétele a központban definiált jelentésekből, központi jelentéssablonok testre szabása. Ügyfélfolyamat dokumentálása. Az adott szolgáltatóra vonatkozó lekérdezések futtatása. AMSZ szakember A szolgáltató szervezeteknél dolgozó szakemberek számára kialakított szerepkör. Ügyfélfolyamat dokumentálása. Az adott szakember tevékenységére vonatkozó lekérdezések futtatása. A felhasználói
1. Mi a Szolgáltatáselemző rendszer? 2. A SZER funkciói általánosságban 3. A SZER felhasználói 4. A SZER fejlesztése 5. A SZER bevezetésének menete 6. A SZER legutolsó verziójának bemutatása A szekció tartalma
A rendszer fejlesztése 2013 szeptemberében kezdődött. A fejlesztés iterációs körökben valósul meg. Az éles rendszer átadásának várható határideje április 1. A fejlesztést a közbeszerzésen nyertes Answare Kft. végzi. A rendszer legutolsó, 3. ütemben átadott verzióját január 28-án mutatta be a fejlesztő. A fejlesztése
Az eddig átadott két verziót önként jelentkezett szolgáltató szervezetek tesztelték. Gondoskodás Közhasznú Egyesület, Dél-dunántúli Regionális Forrásközpont Szolgáltató Nonprofit Kft, Napra Forgó Rehabilitációs Szolgáltató Közhasznú Kft, Kézenfogva Alapítvány, Fehér Bot, Kilátás Alapítvány, Béthel Alapítvány, Munkaerőpiacon Maradás Egyesület, Társadalmi Egyesülések Zala Megyei Szövetsége, HÍD Egyesület. A beérkezett észrevételek kategorizálásra, és Gyakori Kérdések és Válaszok (GYIK) formájában megválaszolásra kerültek. A fejlesztése
1. Mi a Szolgáltatáselemző rendszer? 2. A SZER funkciói általánosságban 3. A SZER felhasználói 4. A SZER fejlesztése 5. A SZER bevezetésének menete 6. A SZER legutolsó verziójának bemutatása A szekció tartalma
A rendszer oktatásának ideje: Éles üzemi teszt ideje: Az éles rendszer bevezetésének időpontja: A bevezetésének menete
Az oktatás, a tesztelés és a bevezetés menetéről elektronikus úton vagy hírlevél formájában tájékoztatjuk az érintetteket. Az oktatás e-learning formájában valósul meg. A tananyag a Felhasználók felületéhez lesz illesztve, így az bármikor elérhető és megjeleníthető lesz. A tananyagok sikeres elsajátítását előre elkészített tesztekkel lehet ellenőrizni. A fejlesztők az oktatás idejére telefonon vagy en történő konzultációs lehetőséget biztosítanak a felhasználóknak. A rendszer használatát a felhasználói segédlet is támogatni fogja. A bevezetésének menete
Az éles üzemi teszthez minden felhasználónak szükséges regisztrálnia magát a rendszerben. A teszt időszakában, valamint a bevezetést követően elektronikus hibabejelentő rendszer, valamint telefonon vagy en történő konzultációs lehetőség fogja segíteni a felhasználók munkáját. Visszajelzéseikre feltétlen számítunk! A bevezetésének menete
1. Mi a Szolgáltatáselemző rendszer? 2. A SZER funkciói általánosságban 3. A SZER felhasználói 4. A SZER fejlesztése 5. A SZER bevezetésének menete 6. A SZER legutolsó verziójának bemutatása A szekció tartalma
Köszönöm a figyelmet! Locherer Zoltán Szolgáltatáselemző Rendszer