Igazgató: Zsolnai Györgyné

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP-3.4.3/08-/ ZÁRÓKONFERENCIA
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Kulcsárné dr. Papp Enikő:
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
Iskolánkról.
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Beiskolázási tájékoztató december
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
„Ismerje meg a tanuló a legfontosabb nyersanyagokat és szerszámokat, legyen találékony, ötletes, élje át az alkotás gyönyörűségét.” (Polgári iskola, Műhelygyakorlatok,
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Készítette: Bártfai Lászlóné
A gyakorlatvezető mentor
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Differenciálás a tehetséggondozás szolgálatában
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Barcsák Marianna - KPSZTI
„Referenciaintézmény kialakítása a II
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
„Referenciaintézmény kialakítása a II
Szegedi Tudományegyetem
„Fiatalok EGYÜTT, EGYMÁSÉRT 2015”
„Az iskola arra való, hogy az ember megtanuljon tanulni, hogy felébredjen tudásvágya, megismerje a jól végzett munka örömét, megízlelje az alkotás izgalmát,
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Előadás másolata:

Igazgató: Zsolnai Györgyné II. Rákóczi Ferenc Bölcsőde, Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Szakközépiskola 3170 Szécsény, Rákóczi út 90. Tel: 32/370-131 www.rfszkki.sulinet.hu Igazgató: Zsolnai Györgyné

2007. július 1-jén jött létre intézményünk a II 2007. július 1-jén jött létre intézményünk a II. Rákóczi Ferenc Bölcsőde, Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Szakközépiskola. Szécsény város, Nagylóc község, Nógrádszakál község Önkormányzatai hozták létre az összetett közoktatási intézményt.

Szervezeti felépítés Igazgatóhelyettesek, intézményegység vezetők kompetenciája.

Ismertető az iskoláról „Az iskola arra való, hogy az ember megtanuljon tanulni, hogy felébredjen tudásvágya, megismerje a jól végzett munka örömét, megízlelje az alkotás izgalmát, megtanulja szeretni, amit csinál, és megtalálja azt a munkát, amit szeretni fog.” (Szent-Györgyi Albert)

Ismertető az iskoláról Pedagógiai programunk legfőbb irányelve, hogy olyan iskolává váljunk, amelyben kompetencia alapú oktatás valósul meg, melyben az ismeretszerzési, a kommunikációs és a cselekvési képességek fejlesztése változatos, hatékony tanórai és tanórán kívüli tevékenységek keretei között valósuljon meg. 2009. Augusztusában módosítottuk a Ped. Programot. Okai: kompetenciamérés eredménye, integrált oktatás bevezetése, egységes pedagógiai módszerek, helyi tanterv.

Pályázataink HEFOP 2.1.9/08/01 pályázaton szabadidős foglalkozások szervezésére elnyert összeg: 4 050 000 HUF volt. A támogatás keretében nyári napközis fejlesztő foglalkozásokat szerveztünk.

Pályázataink HEFOP 2.1.9/08/01 pályázat Bentlakásos tábort szerveztünk, ahol az önfeledt szórakozás mellett kézműves, relaxációs tréningeken is részt vettek tanulóink. A pályázat sikeres megvalósításában szorosan együttműködtünk a szécsényi Palócföldi Népi Iparművészek Egyesületének mestereivel.

Pályázataink 2008 a reneszánsz éve volt. Ez alakalomból a Nemzeti Kulturális Minisztérium által meghirdetett „Reneszánsz Túrák Magyarországon” című programsorozaton oktatási intézményünkből 120 tanuló vett részt múzeumpedagógiai foglalkozásokon. 2009-ben a sikerre való tekintettel a NKM ismételten támogatásban részesítette intézményünket. A programsorozat a „Nagy-Kul-Túra” címet viseli. 8 tanulócsoport, összesen 152 diákkal részesült a támogatásból. Jártak Egerben, Miskolcon, Szentendrén, Pásztón.

Pályázataink Iskolánkban az idei tanévtől a TÁMOP-3.1.4-08/2-2008-0089 „Kompetencia alapú oktatás bevezetése, egyenlő hozzáférés és szakmai megújulás a szécsényi többcélú intézményben” projekt keretében az óvodai intézményegységben 2 csoportban, az általános iskolában 8 csoportban, a középiskolában 9 csoportban került bevezetésre az új oktatási módszer, melynek célja, kulcskompetenciák fejlesztése. Iskola, óvoda felújítása miatt kötelező a szakmai módszertani megújulás, de kompetenciamérések eredményei is indokolják a tantestület módszertani megújulását.

A 2008-as kompetenciamérés eredményei matematikából a 10-évfolyamos szakközépiskolai osztályban Nálunk 438 (407;461) Országosan 490 (489;490) 8 évfolyamos gimnáziumokban 588 (586;590) 6 évfolyamos gimnáziumokban 581 (579;583) 4 évfolyamos gimnáziumokban 534 (533;534) Szakközépiskolákban 484 (484;485) Szakiskolákban 399 (398;400)

Átlageredmény a CSH-index tükrében Évek óta rendszeresen működik a földszinten található Benczúr-galéria. Az érdeklődők évente 3-4 kiállítást is megtekinthetnek. Láthatóak festmények,grafikák, tűzzománcok, fotók elsősorban a lakóhelyünkön és környezetünkben élő művészek alkotásaiból.

A 2008-as kompetenciamérés eredményei szövegértésből a 10-évfolyamos szakközépiskolai osztályban Nálunk 440 (420;454) Országosan 497 (497;497) 8 évfolyamos gimnáziumokban 589 (587;591) 6 évfolyamos gimnáziumokban 583 (582;585) 4 évfolyamos gimnáziumokban 551 (551;552) Szakközépiskolákban 491 (491;492) Szakiskolákban 393 (392;394)

Átlageredmény a CSH-index tükrében

A 2008-as kompetenciamérés eredményei matematikából a 10-évfolyamos gimnáziumi osztályban Nálunk 542 (519;565) Országosan 490 (489;490) 8 évfolyamos gimnáziumokban 588 (586;590) 6 évfolyamos gimnáziumokban 581 (579;583) 4 évfolyamos gimnáziumokban 534 (533;534) Szakközépiskolákban 484 (484;485) Szakiskolákban 399 (398;400)

Átlageredmény a CSH-index tükrében

A 2008-as kompetenciamérés eredményei szövegértésből a 10-évfolyamos gimnáziumi osztályban Nálunk 529 (515;548) Országosan 497 (497;497) 8 évfolyamos gimnáziumokban 589 (587;591) 6 évfolyamos gimnáziumokban 583 (582;585) 4 évfolyamos gimnáziumokban 551 (551;552) Szakközépiskolákban 491 (491;492) Szakiskolákban 393 (392;394)

Átlageredmény a CSH-index tükrében Ezek az eredmények intézkedéseket vártak, ahogy már említettem a ped. Programba is bedolgoztuk az új módszerek alkalmazását, ill. a 2009-es tanévtől bemeneti méréseket alkalmaztunk matematikából, szövegértésből és idegen nyelvből. Az eredményeket a munkaközösségek feldolgozták, beépítették tanmeneteikbe, ill. csoportbontások kialakításánál figyelembe vették. Úgy gondoljuk, hogy a jövőben még jobban kell élni a mérések alkalmazásával és azok értékelésével. Szülőkkel kapcsolat erősítése /IPR/

Pályázat Intézményünk részt vesz az Észak-magyarországi régióban a megújuló pedagógia: hálózati együttműködés TÁMOP-3.2.2-08/A/2-2008-002 című projektben. A projekt célja a hálózati együttműködés kialakítása az intézmények között, az egymástól tanulás feltételeinek megteremtése. A mi iskolánk A munkaközösségek átszervezése, működése. Matematika, informatika, testnevelés, természettudományi, társadalomtudományi, idegen nyelvi, nem szakrendszerű, Nógrádszakál, Nagylóc, alsós, osztályfőnöki (nem közös).

Amiben segíteni tudunk Nyílt tanítási órák Nyílt napunkon az érdeklődők bepillanthatnak a kompetencia alapú oktatás „kulissza titkaiba”. Lehetőségük nyílik különböző korú, más-más módszerrel dolgozó pedagógusok és tanulóik munkáját megtekinteni.

Amiben segíteni tudunk Tehetséggondozás A tehetséggondozó klubok, szakkörök munkájának, szakmai programjának megismerése, átalakítása egy másik intézmény arculatára.

Amiben segíteni tudunk Differenciált oktatás Szívesen megosztjuk a differenciált óraszervezésben, az SNI-s tanulók egyéni fejlesztésének szervezésében szerzett tapasztalatainkat.

Amiben segíteni tudunk Dokumentumok Az iskolai alapdokumentumok átalakításában szerzett tapasztalatainkat szívesen megosztjuk.

Köszönöm a figyelmet!