MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból www.lifelonglearning.hu.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az UNILO projekt hozzájárulása a tanulási eredmény-orientált képzési programok kialakításához Zarka Dénes.
Advertisements

DPR adatok megjeleníthetősége és tartalmi implementációja az AVIR-ban Ahmed Vivien controller, MISKOLCI EGYETEM AVIR-DPR workshop, július 4.
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
Vélemények a tehetségről
Munkavállalás, munkavállalók Ausztriában egy kérdőív alapján Dr. Hardi Tamás tudományos munkatárs MTA RKK NYUTI.
Az ORSZI minősítési rendszerének változásai és tervezett fejlesztései előadó Dr. Benkovics László.
Hidak és járható utak a tudomány és gyakorlat között Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások – Intézményesítetté váló tudásmenedzsment megoldások.
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Pályaorientáció: a fiatalok minőségi munkaerő követelményeinek biztosítása a munkaerőpiacon A pályaorientáció jelenlegi helyzetének és a jövőre vonatkozó.
Magyar Oktatók és Kutatók Nyugaton A nyugati magyar szellemi potenciál feltérképezése és reintegrációjának lehetősége a magyar tudományos életbe Magyar.
Közérdekű munka büntetés Dr. Hatvani Erzsébet főigazgató Igazságügyi Hivatal december 12.
A regisztrált diplomás munkanélküliek helyzete a fővárosban Előadó: Vass István igazgató
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - a jövedelmet befolyásoló tényezők
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
FIP képzés - menetrend 01. – Bevezetés – Általános információk a FIP-ekről 02. – Közfeladatot ellátó szervek, közérdekű adatok közzététele 03. – ÁFSZ és.
Határ menti társadalmi kapcsolatok a lakossági kérdőívek alapján „A határ mentiségtől az integrált határrégióig” konferencia Liszt Ferenc Konferencia és.
SZOMSZÉDVÁRAK A határ menti településközi együttműködéshez szükséges kompetenciák fejlesztése a Nyugat-Pannon Eurégióban.
Az OFA támogatási tevékenysége Programok ben.
“Hány pontot kapunk érte?” Milotta Lászlóné – asszisztens (Vasútegészségügyi NKK Kft – Pécs) Zsoldiné Turi Edit – fiziotherápiás asszisztens (Egyesített.
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
Baranya Megyei Munkaügyi Központ Állami Foglalkoztatási Szolgálat Pécs, Király u. 46.
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat működése Előadó: Pátkai Andrásné szolgálatvezető Budapest, 2006.október 24.
A diplomások jellemzőiről és előre- menetelükről készített felmérés Olaszországban prof. Andrea Cammelli Bolognai Egyetem AlmaLaurea igazgatója Konferencia.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
A kutatási program rövid bemutatása
Civil szervezetek a munka világában
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
1 Tudás és/vagy kompetenciák? Végzős hallgatók részvétele a felnőttoktatásban Ábrahám Katalin – Tőzsér Zoltán Debreceni Egyetem Nevelés-és művelődéstudományi.
A BA/BSc végzettség hasznosíthatóságának vizsgálata a Debreceni Egyetemen és Nyíregyházi Főiskolán végzett fiatalok körében Seres Edina
Pordány Sarolta: Ph.D. kutatásindító
Az oktatás az EU-ban Lisszaboni statégia: Célmeghatározás –mit –mikorra –ki által –milyen minőségben Az eszközök között kiemelt helyen az egész életen.
Dr. Szilágyi Klára Szent István Egyetem
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Friss diplomával a munkaerőpiacon DPR Szakmai Nap III. - Diplomás pályakövetés - nemzetközi és hazai gyakorlatok június 10. Budapesti Corvinus Egyetem.
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Tudásmenedzsment fejlesztések a tudásközösség – közösségi tudás – tudástőke hármas egységének jegyében az MTV-nél Móriczné Zvornik Csilla (MTV - humánerőforrás.
Rehabilitáció – Érték – Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű képzési.
FIP képzés - menetrend 01. – Bevezetés – Általános információk a FIP-ekről 02. – Közfeladatot ellátó szervek, közérdekű adatok közzététele 03. – ÁFSZ és.
Nők egészsége - védőnők egészsége Nők egészsége – védőnők egészsége Bózsváriné Ferencz Irén és Cieslarné Nádasdi Katalin védőnő Kőbányai.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Munkaerő mobilitás Magyarországon
MTA Regionális Kutatások Központja Magyar-szlovák agglomeráció Pozsony környékén - Közszolgáltatás fejlesztési hálózat Pozsony határon átnyúló agglomerációjában.
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: TÉNYEK ÉS TERVEK A legfontosabb teendőink 2010-ben Munkakultúra - Szakképzési Modellek Konferencia Hajdúszoboszló, Február.
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület. Új Magyarország Vidékfejlesztési Program IV. tengely – Leader program  A pályázati időszak október.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
ÉRDEKEGYEZTETÉS ÉRDEKKÉPVISELET
Elérhetőségek: 7621 Pécs, Mária u. 3 06/ pannontermal.hu Dél-Dunántúli Gyógy-és Termálfürdők Egyesülete.
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
„Kiút a hátrányos helyzetből” c. projekt innovatív elemei.
Sajátos képzési igényű hallgatók számára nyújtott szociális szolgáltatások a Szegedi Tudományegyetemen Horváth Hajnalka SZTE ETSZK IV. évf. Szociális munka.
VIDÓ JUDIT: A SZÉPSÉGIPARBAN DOLGOZÓK MUNKAHELYI STRESSZKEZELÉSE.
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Perspektíva és jövőkép Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
E 5. Együttműködések a humán szolgáltatásokban
Pályakövetéses vizsgálat DPR konferencia, Veszprém márc. 11. A Pannon Egyetemen végzettek szakmai életútja – a kezdetek Formádi Katalin
A Szegedi Tudományegyetem DPR programjának eredményei és tapasztalatai.
Munkatársak alkalmasságának vizsgálata „Szolgálni, mint a fény”
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése Borbély-Pecze Tibor Bors, FSZH programvezető
A KÖZÖTTI EURÓPAI UNIÓS FEJLESZTÉSI IDŐSZAK ÖNKORMÁNYZATI LEHETŐSÉGEI PICHLER BALÁZS FŐOSZTÁLYVEZETŐ.
Kompetenciák tartalmi értékelése : A Természetvédelmi Mérnök és Környezetgazdálkodási Agrármérnök BSc szakok megítélése a munkaadók körében.
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése
TOP SF Munkaerő-piaci és foglalkoztatási helyzetkép Székesfehérváron Mahler Balázs Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat.
Előadás másolata:

MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból 1 A kutatás támogatója:A kutatás védnöke:Médiapartner:Partnerek: Győr, március 24. előadó: Szalai Piroska

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata A kutatás címe: Lehet-e eszköz az egész életen át tartó tanulás a nők aktív munkában tartásához illetve a hosszú időre munkából kiesett nők munka világába történő reintegrációjához Kérdőíves felmérés időtartama: Kutatócsoport tagjai: Dr. habil. Noszkay Erzsébet Dr. habil. Bencsik Andrea Szalai Piroska Dr. Paksi Piroska Varga Zsolt A kutatás részei: Seconder kutatás 15 interjú cégvezetőkkel, humán erőforrás fejlesztési igazgatókkal 500 fős internetes (CAWI) kérdőív 500 fős kérdezőbiztosos kikérdezés 2

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata Top-line lekérdezés időpontja: március 19. Értékelhető kérdőívek száma: 351 on-line kérdőív 150 papír alapú kérdőív On-line adatfelvevő: On-line kérdőív promóciója: Több, mint 50 portálon és 17 hírlevél listán történt (7720 db Google találat zárt kereséssel a kutatásra) A kutatás záró tanulmányának tervezett megjelenése: nyár vége – ősz 3

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata Kutatás célja: – A női munkavállalók körét bővítő tanulási típusok feltárása. – A kutatással fel kívánjuk tárni, hogy mely kompetenciák, azok egymásra épülése és fejlesztése segíti leginkább a nők munkába állását és a munkában maradását Megkérdezendők köre: 1.A pályakezdő, 2.a hosszú idő után ismét munkába álló, 3.a hosszú idő óta folyamatos munkavállaló nők esetében vizsgáljuk, hogy jelentett-e előnyt a tanulás a munkába álláskor vagy a munkahelyének megtartásában, s ha igen, akkor milyen módon jelentett, milyen fajta képzést igényelt, és honorált nála konkrétan a munkaadó. 4.a jelenleg nem aktív, de munkába állást tervező nők véleménye szerint jelent-e előnyt a tanulás, ők mit gondolnak, hogy milyen típusú képzés szükséges számukra a munkába álláshoz. 4

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 5

6

7

8 35 év alatti35-45 éves45 év felettiösszesen Nem aktív, de akar dolgozni Folyamatosan dolgozik Dolgozik, de volt megszakítása összesen A válaszadók megoszlása (fő):

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 9

10

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 11

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 12

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 13

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 14

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 15

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 16

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 17

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 18

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 19

A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 20 Köszönöm a megtisztelő figyelmét!