GOND ÉS KIHÍVÁS Tanulási, magatartási problémák az iskolákban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
EGY CSEPP EMBERSÉG Hallgasd a zenét, nézd a képeket!
Advertisements

Ahol az élet vize árad, Tiszta, mint a kristály,
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
A TANÍTÓ TANÍTÁSA.
Kis Angyalkák.
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Értékek az értékelésben Mik a fontos kérdések?
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
Club penguin Waddle around and new meet friends!.
Praktikus! Nem gond, ha visszahull! Az én nyugdíjamból sosem marad hajtogatni való!!!
Hogy élted egyáltalán túl??
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Galacz Adri
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
Képzeld el az esőt nedvességét a bőrödön, átfolyik a bőrödön és összekeveredik a tested vizeivel.
TRÉFÁK 5. saját gyűjtésből Készítette: Kovácsné Balla Györgyi.
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Jövel az élet vizéhez, Szomjazó és fáradott!.
 Klikkelj az egérrel! :20:48
A szakképzési rendszer változásai Szabó András. Új kihívások, régi problémák Tanulói létszám folyamatos csökkenése Szakképzés presztízsének hanyatlása.
Egy csepp emberség Hallgasd a zenét, nézd a képeket!
Ha Eljön Karácsony…..
Drága Édesanyámnak, kit a világon
Napra Valentin.
Kis Angyalkák.
ÁRVÁK A szülőktől kapott „uticsomag” tartalma: A biztonság érzése
A pedagógus.
MESÉLJ APU (Muhi János) Zene: Fiam (Komár László).
Folyamodjatok az Úrhoz,
"Folyamodjatok az ÚRhoz, keressétek orcáját szüntelen!"
A megfelelés hegyét Hányszor megmásztam már, az évek során
XXX. Jubileumi Országos Tudományos Diákköri Konferencia V. Országos Művészeti Diákköri Konferencia Sopron április
Minden, mi él, csak Téged hirdet, minden dicsér, mert mind a műved, azzal, hogy él, ezt zengi Néked: ”Dicsérlek én, dicsérlek Téged!”
Ha aggódnál… Ha valami aggaszt vagy idegesít, akkor nézd meg a dolog másik oldalát is!
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
V ARJÚ L AJOS R EGIONÁLIS T ERMÉSZETTUDOMÁNYI E MLÉKVERSENY Bevált Jó Gyakorlat.
B A L L A G Á S június 15. Szárcsa Általános Iskola.
Készítette: Müller Klaudia Mohás Dóra
mint ami mások szerint szükséges!
Mily drága nekünk ez a jó hír, Mily édes örömteli zeng!
Hát én lennék, és Botond!! 
Dicsér az ég, nap, hold és csillagok,
Ilyenek voltunk vadak és jók bűnösök közt is ártatlanok….
Júlia Alpok Azok a csúcsok, azok az árnyak, azok a völgyek, azok a tájak, a patakok, habos vízesések, valaha-volt múltamból idéznek. A bársonyos rétek,
Kitárom szívem ajtaját
Idősek és ifjak a jövőért
Jézus hű Megváltó.
LEGO Dacta program.
Zsoltárok 104:24 „ Mily számtalanok a te m ű veid, Uram! Mindazokat bölcsen alkottad meg, és betelt a föld a te gazdagságoddal.”
/Malamud/ Mi hisszük, hogy „egyetlen ember is jobbá teheti a világot”! 3.A Zöld osztály.
vasárnapi istentisztelet. Énekek Olyan békét, mint a folyó Olyan békét, mint a folyó, Olyan békét kaptam Tőled lelkembe. (2X)
Caracalla udvarában Kalandjáték 8.
Herman Ottó nyomában Herman Ottó halálának századik évfordulóján rendezte meg iskolánk „Herman Ottó nyomában” elnevezésű környezetvédelmi akadályversenyét.
Év Vége.
Egyszer volt, hol nem volt, egy gyermek megszületni készült.
30 órás Akkreditált továbbképzés viselkedészavarokról pedagógusoknak, szülőknek Reményi Tamás A képzések időpontjai a következők: 1. Blokk -10.
I-003.
Egy csepp emberség A Kormorán csodaszép dalával.
Isten félelemben és szomorúságban
avagy hogyan birkózzunk meg szorongást okozó tanítási helyzetekkel?
Ki teremtette ezt a világot, Az egész világot, az egész világot, Ki teremtette ezt a világot? Atyánk, Istenünk.
Ahol az élet vize árad, Tiszta, mint a kristály,
Csak a szeretet képes arra, Csak a szeretet kérhet arra,
Egy csepp emberség A Kormorán csodaszép dalával.
A TANÍTÓ TANÍTÁSA.
A képzések helyszínei, időpontjai: a képzés előtt egy héttel
Tele vagyok, dallal vagyok tele, Nem, mint virággal a rét kebele, Nem mint sugárral, csillaggal az ég: De tartalmával a „poshadt fazék”, Vagy mint csatorna,
Egy csepp emberség A Kormorán csodaszép dalával.
Mi lapul egy könyvtáros orvosi táskájában?
Előadás másolata:

GOND ÉS KIHÍVÁS Tanulási, magatartási problémák az iskolákban Miért szomorú a király? A művészetterápia lehetőségei

Henri Matisse A király szomorú Tényleg miért is szomorú? Egyáltalán hol a király a képen? Vajon Matisse őt is elhelyezte az alkotásán, vagy csak a király udvartartását? Kik ezek a figurák?

A király szomorú ,… mert ég a vára.

A király szomorú ,… mert egy másik király elfoglalta a trónját, és elküldte valahová száműzetésbe.

mert minden fát kivágtak az erdőben. A király szomorú ,… mert minden fát kivágtak az erdőben.

A király szomorú ,… mert nincs gyereke.

mert eltörött a gitárja. A király szomorú ,… mert eltörött a gitárja.

mert találkozott egy emberevő fával. A király szomorú ,… mert találkozott egy emberevő fával.

A király szomorú ,… mert elhagyta a felesége, de emlékül megőrizte a cipőjét.

mert elfoglalták a várát. A király szomorú ,… mert elfoglalták a várát.

A király szomorú ,… mert búvárkodás közben egy tengeri csillag rabul ejtette, és a víz alatt kell tovább élnie.

Miért szomorú a diák? mert rossz osztályzatot kapott mert nem érti a tananyagot mert nem szeretik az osztálytársai mert mindig bántják a többiek mert kiközösítik

Miért szomorú a tanár? mert nem figyelnek rá az órán mert únja már minden évben ugyanazt tanítani mert a kollegái és az igazgató nem értik meg, miért tanul és alkalmaz új módszereket

Miért nem szomorkodunk? mert sokkal jobb vidámnak lenni mert bízunk magunkban és egymásban mert mindig készek vagyunk megújulni mert nem adjuk fel mert együtt könnyebb

Köszönöm a figyelmet!