FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban 2013. Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
Advertisements

A jövő kezdete! Élő kommunikáció az interneten, iWowWe a kommunikáció új generációja Pénzcsinálási alapképzés.
Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
A felnőttképzés jövőképe (Érdemes-e intézményi stratégiát alkotni?) Akkreditált Felnőttképzési Intézmények Országos Egyesülete – országos konferencia (2008.
Purple Day 2011 Előadás Köszöntök mindenkit, K L-nak hívnak a EBOC alapítvány képviseletében jöttem hozzátok. Remélem nem baj, ha tegeződünk, csak a könnyebbség.
PALLÓ zárókonferencia BMK, január 30. A közművelődési intézmények szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben Felnőttképzési információs és segítő.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Az önkéntesség helyi népszerűsítése és önkéntes pont létrehozása Mezőkovácsházán külföldi modellek hazai alkalmazhatóságának lehetőségei Előadó: Tóth Zoltánné.
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
„NE HAGYD MAGAD!” Antidiszkriminációs program Kedvezményezett: Kézenfogva Alapítvány A projektet támogatta az Európai Unió
NFT-s pályázati tapasztalatok és tanácsok Kellermann Éva május 20.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
375/2007. (XII. 23.) Korm. rendelet a kisebbségi önkormányzatoknak a központi költségvetésből nyújtott feladatarányos támogatások feltételrendszeréről.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány.
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
Gondolatok az EVH Tájékoztatási Központjának második éves munkaprogramjához, kiemelten kezelve a Leader-t Haris Martinos, EVH Tájékoztatási Központ csapatvezetője.
KERNER Barbara Pécs, 2006 Kerner Barbara Pécs, A 455 milliós piac.
Vállalati dolgozók adományozása és önkéntessége Darvas Péter, United Way Magyarország NIOK „Hidak” október 6.
Nemzeti Területfejlesztési Hivatal A RÉGIÓÉPÍTÉS ÉVE ,3 MILLIÁRD FORINT ÁTADOTT FORRÁS A RÉGIÓKNAK március 17. Kormányszóvivői sajtótájékoztató.
TERÜLETI PAKTUM. A PAKTUM BEMUTATÁSA szeptember 25-én aláírták a Területi Foglalkoztatási és a Társadalmi Integráció a Központi Régióban Paktumot.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM EURÓPAI ÖNKÉNTES SZOLGÁLAT LOVÁSZI ATTILA.
Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Kulcsok meghatározása a táblákban
Csimag.hu Bemutatkozó.
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
LEADER pályázatok rendelettervezetével kapcsolatos véleményezés legfontosabb pontjai.
Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061) A Támogatott.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5.
FELKÉSZÍTÉS AZ ORSZÁGGYŰLÉSI VÁLASZTÁSOKRA Down Alapítvány Az Értelmi Fogyatékosok Fejlődését Szolgáló Magyar Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Magánadományozás, a függetlenség kulcsa Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány Jacsó Annamária, programvezető november 28.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM. 2 A Fiatalok Lendületben Program számokban Az Európai Bizottság programja Időtartam: Költségvetés:
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
“Közösségben az erő!” Helyi civil kezdeményezések projekt ötlet felhívás Vas megyében A Vas Megyei Civil Információs Centrum és a Vas Megyei Önkéntes Centrum.
Budapest, március 24. A húsvéti ünnepi időszak rendőri feladatai Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Okos városok és technológiák a társadalom szemszögéből
7. fejezet Fogyasztóvédelem az élelmiszergazdaságban
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Haszon rendezvények médiaajánlat
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
A foglalkoztatás tervezése a kiváltási Programban
RSZTOP „Közterületen élők számára természetbeni juttatás biztosítása” Megvalósítás a partneri együttműködés tekintetében a kiegészítő étkezés.
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal beszélgetéshez

Mennyire lehet az uniós projektekhez kapcsolódó formai és tartalmi szabályozások mellett egyedinek lenni a kommunikációban? Megfelelő kreativitással és némi plusz forrás ráfordításával nagyon eredeti és ötletes dolgokat lehet véghezvinni. Vagyis kreativitásunkat ahhoz hívjuk segítségül, hogy a kötelező elemekkel hogyan tudjuk segíteni és támogatni úgy, hogy az egyes kommunikációs elemek egymást erősítsék.

Hogyan adható el hírként a projekt, a sajtónak? A legfontosabb szempont, hogy ne azt várjuk, hogy a száraz tények (a nagyon hosszú számú projekt öt soros címmel)tömegeknek keltik fel az érdeklődését. Elsődleges kritérium, hogy a projekt számát és hivatalos nevét követően rögtön szerepeljen, arra vonatkozó figyelem- felkeltő szó, vagy kifejezés, hogy hogyan fogja pozitív irányba befolyásolni a célcsoport, vagy az egyén életét. Mellette az út bemutatásán – honnan, hová jutott el az ügyfelünk a projekt segítségével – legyen a hangsúly.

Sajtóra szánt költség nélkül, van-e lehetőség bekerülni országos médiába? Van mód, ha a sajtó számára is hír értékű témát tudunk felmutatni. Illetve, ha rendelkezünk már működő, kiépített sajtókapcsolatokkal. Nem feltétlen tartjuk relevánsnak, hogy minden esetben megjelenjünk az adott projektünkkel az országos médiában. Például: ha nem az egész ország területén élő lakosság köréből várjuk a célcsoporttagjainkat.

Milyen típusú projektekhez érdemes ismert személyt felkérni, hogy arcukat adják az ügyünkhöz? Csakis abban esetben érdemes celebet felkérnünk, ha a témánk iránt kellően el van köteleződve, így hitelesen tudja képviselni projektünket; könnyen eléri és megszólítja célcsoportunkat. Ebben az esetben előfordulhat, hogy ingyenesen vállalja a felkérést, ha csak projektszerű, alkalmi megkeresésről van szó, pl. egy célzott kampány során.

Érdemes-e igénybe venni a közösségi oldalakat? Feltétlenül, abban az esetben, ha van naprakész hírértékű információnk. Azonban általános szabályként elmondható: a)Ha nincs mit mondanunk ne beszéljünk b)A honlapon való megjelenéssel ellentétesen, egy hetes hír már nem hír. c)Ne csak a szervezetünkkel, hanem a területünkkel kapcsolatos minden fontos és érdekes információt tegyünk közzé, kb %- os arányban.

Mikor és mit érdemes kérni az adományozóktól, támogatóktól Akkor érdemes kérni, amikor a kérő szempontjából aktuális. Tapasztalat, hogy az adományozási kedv akkor erősödik, ha már bármilyen területen kialakítottunk együttműködést, végeztünk közös tevékenységet – piaci megkeresés, szolgáltatás biztosítása, önkéntesség, stb. Az adomány, támogatás mértékének nagysága szempontjából a leghatékonyabb időszak az ünnepek (Karácsony, Húsvét, stb.) Arra érdemes kérni, amelyet fel tudnak használni. Kérni, luxus termékek kivételével bármit lehet.