Projektmunka.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az olvasástanítás módszere:
Advertisements

Goronné Ondré Katalin Bihari Mentor Hálózat kiépítése a résztvevő szemével.
Differenciált tanulásszervezés 3. Szervezési módok, munkaformák
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
Komplex Instrukciós Program
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
„Ezt egy életen át kell játszani”
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
AZ AUTIZMUSSAL ÉLŐ GYERMEKEK FEJLESZTÉSÉNEK ALAPELVEI Őszi Tamásné Autizmus Alapítvány.
Projektoktatás április 8. Papp Dolli.
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
KORSZERŰSÉG AZ ERKÖLCSTAN / ETIKA TANÍTÁSBAN
PROJEKTMÓDSZER „Copernicus az égitestek középpontjává
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Instrukció - Autonómia Megelőzés – Alkalmazkodás - Gondoskodás Készítette: Ludánné Pécsi Erzsébet NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola.
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
Színjátékos tehetséggondozó projekt
Pécs, április 19.. „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2-C/ „A TANANYAGTARTALMAK FEJLESZTÉSE EREDMÉNYEINEK.
A DISPUTA, MINT SZEREPJÁTÉK. TÖRTÉNELMI LEVEGŐ JÓ INTÉZMÉNYI ADOTTSÁGOK.
A közoktatás intellektuális infrastruktúrája Magyar Bálint oktatási miniszter.
A kooperatív Tanulás ( Tanítva tanulás)
Nem a tudás mennyisége a fontos, hanem a képességek fejlettsége
A kompetencia alapú szakképzés sajátosságai
Az élménypedagógia lehetőségei a matematika oktatásában
Módszertani megújulás a nevelő munkában
Nevelés és érték Dr. Molnár Béla Ph.D. főiskolai docens
TÁMOP /2 ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÁS
A tanulási eredmények értelmezése és funkciója Vámos Ágnes (ELTE)
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
Történelemtanítási stratégiák a nemzetközi történelemdidaktikai koncepciók tükrében F. Dárdai Ágnes
A kompetencia alapú oktatásról
PEDAGÓGIAI KÍSÉRLET KOOPERATÍV MÓDSZEREK ALAKAMAZÁSA II. OSZTÁLYBAN A MATEMATIKA TANÍTÁSÁBAN ARI LÁSZLÓ II. év- távoktatás.
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
Az Alapítványról A Gézengúz Alapítvány győri tagozataként 1993 óta látjuk el Győrben a születési károsult csecsemőket és kisgyermekeket. Gyógyító, egészségügyi,
Internetalapú intelligens eszköz fejlesztése az együttműködésen és vitán alapuló középiskolai tanulás segítésére.
Autonómia és felelősségvállalás
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
A Számvitel Didaktikája
Differenciált tanulásszervezés 2. TKM1016L
A komplex tehetségfejlesztő program
Gyermekvilág régen és ma
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Módszertan A pedagógus feladatai. Útkereső tanulók Az erkölcstan a tanulókra nem közlések befogadóiként, hanem a tanulási folyamat aktív – gondolkodó,
Matematika Kompetenciaterület
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Benjamin Bloom: A nevelési célok taxonómiája
Matematikai projektek és jó gyakorlatok
Érzelmi intelligencia
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Út a sikeres tanuláshoz A tanítás és a tanulás módszertana
Életvezetési kompetenciák fejlesztését célzó programok megvalósítása.
E Z ITT A REKLÁM HELYE Társadalmi célú reklámok a rasszizmus és kirekesztés ellen Készítette: Hős Orsolya május 14.
GÁVRILYUK ILONA. A KONFLIKTUS FOGALMA A „konfliktus” a latin confictus szóból származik, ami fegyveres összeütközést jelent, de a mindennapi szóhasználatban.
DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné. A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése,
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
Az Alapítványról A Gézengúz Alapítvány győri tagozataként 1993 óta látjuk el Győrben a születési károsult csecsemőket és kisgyermekeket. Gyógyító, egészségügyi,
A mozgókép kultúra és médiaismeret tantárgy lehetőségein keresztül
Tanácsok a portfólió készítéséhez
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

Projektmunka

Konstruktív oktatási mód lépései Érdeklődés felkeltése Csoportkialakítás Csapatépítés Témaválasztás Altéma választása Közös előadás készítése, bemutatása

Problémaalapú tanulás A tananyag elsajátítandó problémaként jelenik meg Célja a tanulók problémamegoldó, együttműködési készségének fejlesztése Önálló kutatásra, lényeglátásra informatikai ismeretre épít Fejleszti a kritikus gondolkodást, lerövidíti az időigényt a feladat megvalósítására Fejleszti a résztvevők szociális, szövegalkotási készségét.

Kooperatív vita Kommunikációs készségeinek és retorikai képességeinek fejlesztése Szembenálló és egymást kiegészítő állítások prezentálása Érvelés a saját állítások mellett Precíz és tömör megfogalmazás elérése a cél

Drámamódszer A tanulók különböző szerepeket kapnak, a kapott szereppel azonosulnak, átélik a szerepet. Empátia Interakció Fejleszti a tanuló karakterét, személyiségét A probléma belsőleg átélt megértése

Kagan-módszer Tanulói együttműködésen alapuló tanulás-szervezési módszer, az egyéni különbségek tiszteletben tartására törekszik. Célja a tudásbeli képesség és társas készség fejlesztése A csoport egymásra utaltsága itt a legnagyobb a társas módszerek között