Stratégiai szerepkör, üzleti folyamatok szerves részévé vált az IT Növekvő elvárások a szolgáltatással szemben Komplexebb rendszerek, globalizációs irányok,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Global Distribution System
Advertisements

© 2011 IBM Corporation profit + admin = asl. © 2011 IBM Corporation APPLICATION SPECIFIC LICENSING *Certain countries may be excluded based on IBM's exclusive.
Számítási Felhő evolúció (Cloud Computing Evolution)
Windows Server ablakok nélkül
Quest Szakmai Konferencia Ker-Soft Kft szeptember 27.
Tester Developer Architect Project Manager Business Analyst Designer Database Professional.
Richter Elek Technikai terméktámogatási felelős Microsoft Magyarország.
Geszler Nikolett Budapesti Corvinus Egyetem
Messages Szöveg A A B B C C A A B B C C A A B B C C Endpoint.
2 3.NET Framework 3.0 Visual Studio Extensions for WF Visual Studio Extensions for WCF/WPF CTP ASP.NET AJAX 1.0 Ajax Toolkit.NET Framework 3.5 Visual.
Nemzeti Fenntartható Fejlődési Keretstratégia. Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács Széleskörű társadalmi képviselet (pártok, szakszervezetek, kamarák,
21 Years of Partnership and Innovation 1989 Citrix Systems founded 2010 Citrix signed licensing agreement with Microsoft for NT Server Introduced Independent.
Ipari felhő infrastruktúrák a gyakorlatban
Kőnig Tibor főmérnök Microsoft Magyarország. Ma a vállalatok elsősorban olyan szoftvereket használnak, amelyeket maguk futtatnak ez a helyben telepített.
Könyvtári és Informatikai Szövetség
Nyugdíjreform folyt. köv.? Pension Reform To Be Continued? Bodor András “PENSION REFORM IN HUNGARY: DO WE NEED ONE (PILLAR) MORE?” symposium Washington.
Üzemeltetői konferencia 5.1 avagy biztonság, ahogy mi látjuk.
2 Forrás: The Standish Group International, Extreme Chaos, The Standish Group International, Inc., 2000.
Busch-Hungária Kft. Overview.
IT-DEV-CON – Adatkezelés a felhőben Windows Phone 7 alkalmazással Tóth László
Image készítés Windows AIK segítségével
UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Hálózati Operációs Rendszerek TMForum Dr. Bilicki Vilmos.
Interdiszciplináris ellátási lánc- versenyképes vállalat
Készítette: Gyugel Dina Dalma.  Manapság a könyvtárakban, számítógép nélkül nem tudnának a könyvtárosok semmit sem használni, mivel a legtöbb könyvtárban.
Course Situation and Event Driven Models for Multilevel Abstraction Based Virtual Engineering Spaces Óbuda University John von Neumann Faculty of Informatics.
Microsoft® Windows® Server 2003 Service Pack 1 Microsoft® Windows® XP Service Pack 2 & Molnár Attila Terméktámogatási Tanácsadó.
Kommunikációs infrastruktúra és felügyelete GTM szeminárium sorozat Áttérés Exchange 2003-ra Gazdasági előnyök Ferencz István konzulens.
Hogyan (mivel és mit) naplózzunk?
Üzemeltetői Konferencia 8 Hasznos holmik
9:30-9:50 Köszöntő és áttekintés 9:50-10:50 Active Directory újdonságok 10:50-10:55 Kérdések és válaszok 10:55-11:15 Kávészünet 11:15-11:45 Mi változott.
SZANYA ZSOLT E LBACOM – A UTHORIZED W INDOWS E MBEDDED D ISTRIBUTOR.
Átállás.
Proaktív rendszerfelügyelet System Centerrel Windows Vista Windows Server 2008 Biztonság Scripting / PowerShell Virtualizáció System Center Még ebben.
File Classification Infrastructure
Az informatika, mint szakma fejlődik Egyre több dologra és több helyen használjuk Nagyobbak és komplexebbek a rendszereink Rugalmasan kell reagálnunk.
Bevezetés a VoIP technológiába
Testre szabott Microsoft szoftver-licenc meghatározása online szakértői rendszerrel Készítette: Kurucz Eszter
SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT 2. előadás: ITIL V3 / Service Strategy I.
SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT 4. előadás: ITIL V3 / Service Transition I.
Hibrid felhő Privát-, publikus és hoster felhők összekapcsolása
Service Manager.. Remedy Action Request System OpenView Operations.
„MICROSOFT IT ÜZLETI INTELLIGENCIA MEGOLDÁS BEMUTATÓ” Avagy az IT adat vizualizációs lehetőségi egyéb szervezeti egységek felé („ablak” a nagyvilágra)
Edge Transport Routing and AV/AS Enterprise Network External SMTP servers Phone system (PBX or VOIP) Client Access Client connectivity Web services.
„MICROSOFT SYSTEM CENTER 2012 OPERATIONS MANAGER” Intelligens mérési megoldások gyorsan Benkovics Viktor Vezető tanácsadó Microsoft Magyarország – Services.
Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló.
Alertet indíthat egy: SQL Server esemény (LOG) SQL Server performancia érték WMI events Alert végezhet: Operátor értesítést JOB indítás (válasz az eseményre)
Árvai Zoltán SZÁMALK. IdőpontCím 09:30-10:00Az alkalmazás-életciklus menedzselése – Áttekintés (Kőnig Tibor) 10:00-10:45Az életciklus-kezelés alapjai.
Kitűnjünk a tömegből Meg tudjuk mutatni, hogy értünk hozzá Jobb munkalehetőségek Magasabb fizetés Nemzetközi szinten is elismert Ismeretek bővítése.
Projektmunka az NI-nál
Építészet és kritika Weblap bemutatása, Tóth Enikő.
Szervező program Pénzügy figyelő, számlázó program Legújabb alkalmazás.NET Framework 2.0 WSE.NET Framework 4.0 WCF Régebbi, jól bevált alkalmazás.
1 SCI-BUS SCIentific gateway Based User Support Kezdés: Futamidő: 36 hónap SCI-BUS is supported by the FP7 Capacities.
W3C Műhelykonferencia, BUTE FUSION Szolgáltatás-orientált üzleti rendszerek szemantikus integrációja Előadók: Szikora Béla, Martinek Péter.
Teachers as key stakeholders of ICT in Hungarian schools Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
Domain names and DNS Félegyházi Márk Laboratory of Cryptography and System Security (CrySyS) Budapest University of Technology and Economics Department.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
*Generic Application-level Protocol Analyzer A lyuk azonosítása Lyuk kutatás Szignatúra fejlesztés Szignatúra tesztelés A szignatúra kiadása 4 óra.
SpecificationWebStandardEnterpriseDatacenterItaniumFoundation X64 Sockets44864  1 IA64 Sockets  64  X64 RAM32 GB 2 TB  8 GB IA64 RAM 
SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon
Subcontractor management program 2008 Presenter: Attila Vincze Petrolszolg Ltd. Procurement and Slaes manager.
Készítette Kaponya Gergely 2014/2015 I félév Msc
Készítette: Trajer Péter
Egységes tartalomkezelés - Adatharmonizálás ECM filozófiával -
IT szolgáltatás-irányítási rendszer tanúsítása ISO/IEC szerint
A pedagógiai kutatás általános kérdései. A téma váza A pedagógiai kutatás tárgya, célja, helye a tudományos kutatások rendszerében A pedagógiai kutatás.
D2A Pathway 2: End of Life Care – Home (usual place of residence)
DevSecOps Ha gyors a deploy, a security folyamatoknak is skálázódni kell Ottucsák József
Nokia C5 Data Sheet Planned Market Introduction • Q Category
International Development Norway
TECHNICAL TRAINING December 2012.
Előadás másolata:

Stratégiai szerepkör, üzleti folyamatok szerves részévé vált az IT Növekvő elvárások a szolgáltatással szemben Komplexebb rendszerek, globalizációs irányok, integráció Kevesebb idő áll rendelkezésre (változáskezelésre, hibajavításra)

Elvárás a szolgáltatással szemben: Minőség / szolgáltatásszint javítása Költségek csökkentése, hatékonyság növelése Rugalmasság, flexibilitás Válaszlépések / megoldási irányok Strukturált folyamatok bevezetése Meglévő eljárások egyszerűsítése Automatizálás növelése Stratégiai hármas kezelése: „People-Process-Technology”

„Egy átfogó üzemeltetési útmutatás, ami segít a felhasználóknak nagy megbízhatóságot, rendelkezésre állást és jó kezelhetőséget elérni Microsoft platformon futó üzletileg kritikus rendszereiken” Tervezési elvek: a már bizonyított, bevált módszerek alkalmazása; széles körben felhasználható üzemeltetési szaktudás biztosítása, földrajzi, ipari, kulturális határoktól független alkalmazhatósága

Process Model Team Model Risk Management Discipline

Service Level Management Financial Management Service Continuity Mgt Availability Management Capacity Management Workforce Management Security Management Infrastructure Engineering Change Management Configuration Management Release Management System Administration Security Administration Service Monitoring & Control Job Scheduling Network Administration Directory Services Admin Storage Management Service Desk Incident Management Problem Management

Ki van kiért? Ki van kiért? SLA – avagy a kapcsolat formalizálása Szolgáltatás katalógus, szolgáltatás térkép

MOF: Tanfolyam: us/1737bfinal.mspx us/1737bfinal.mspx us/1737bfinal.mspx CIR (Continuous Improvement Roadmap): tors/cits/mo/mof/index.mspx tors/cits/mo/mof/index.mspx tors/cits/mo/mof/index.mspx Self-Assessment Tool 2.0: tors/cits/mo/mof/moftool.mspx tors/cits/mo/mof/moftool.mspx tors/cits/mo/mof/moftool.mspx ITIL: