Amit szülőként feltétlenül tudnod kell a videojátékokról VI. Nemzetközi Médiakonferencia Balatonalmádi, 2011. szeptember 28. Fekete Zsombor.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hasznos haszontalanság
Advertisements

Egy ludológus széljegyzetei a videojáték erőszak vitájához
Szeretem a könyvtáram!.
Sportorvosi igazolás érvényessége
Több játékot az oktatásba Honti Pál. Előítéletek.
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Videojátékok bevezetés
SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOSOK MOTIVÁCIÓINAK LONGITUDINÁLIS VIZSGÁLATA Kiss Orhidea Edith Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi.
83. (1 pont) A felsorolt végeredmények, hatások közül karikázza be a mondatszerű leírással (szöveggel) megadott algoritmus eredményét jelölő betűt, ha.
Nemzetközi Médiakonferencia Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Harry Potter. Harry Potter kezdete  J. K. Rowling írta. Első kötete ben jelent meg.Az első kötet után a többi világ sikert aratott. A Harry Potter.
A biztonságos netes bankolás Pap Gyula Gyermekmentő szolgálat, Médiakonferencia szeptember 26.
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése Kaposvár, oldal.
A túlzott informatikai eszköz-használat veszélyei
VI. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra” szeptember 26–28. Balatonalmádi Dr. Biró A. Zoltán Sapientia Erdélyi.
A gamifikáció konzervatív megközelítésben
Partnerség.
Mindenki Ságvári Bence másképp VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. Az internethasználat jellegzetességei, a kockázatok.
Maximum.hu játékok chat lazulj Köszöntelek a Maximumon ! Sok játékkal és extrával lepünk meg titeket. Most a kezdőlapunkon találjátok magatokat, de van.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Játék és Internet A pacmantől az MMORPG- ig és vissza A videojátékok elemzéséhez Fekete Zsombor.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
A Belga LSZ fejlesztési terve
Címalcím 1 Homokhátság – tervellátottság, tervezési szükségletek december 1. Kecskemét Duna-Tisza csatorna: víziók vagy valóság Czene Zsolt, tervező-elemző.
Foglalkoztatás az MMO-kban
Programozási alapismeretek 8. előadás. ELTE 2/  További programozási tételek További programozási tételek 
PÉLDÁK, ÖTLETEK VITÁZÁSHOZ
Gráfbejárás
Egy csokor a barátságunkra Music: Nightengale Serenade
Excel: A diagramvarázsló használata
Játékelmélet Nash, dominancia.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
By Tóth Ádám Lajos EHA-kód:TOAUABI.ELTE
Gyermek és fiatalkori devianciák kialakulása
MMORPG ONLINE SZEREPJÁTÉK JELENTŐSÉGE AZ EMBERI KAPCSOLATOK TÜKRÉBEN
Gyerekjátékokról és edutainmentről őszintén Fekete Zsombor.
Korok játéka vagy játékok kora
Növeli-e a középiskolai erőszak esélyét a televízió, a számítógépes játékok használata, valamint a vallásosság hiánya ? A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat.
VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi Hogyan fogja a gyermekünk használni az internetet? Fiatal családok tervei az internetszabályozással.
2011.szeptember 26. Balatonalmádi
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
A gyermekek jogi védelme az új médiakörnyezetben „VII. Nemzetközi Médiakonferencia” A média hatása a gyermekekre és a fiatalokra Dr. Koltay András a Médiatanács.
SERIOUS GAMES, EDUTAINMENT, GAMIFICATION Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra konferencia szeptember Fekete Zsombor – Élménypásztor.
Fiatalok motiválása a véleményformáló diáksajtósok bevonásával
Üzleti informatika Szabó Gábor - üzletágvezető February 25.
Konzultációs nap – Minőségfejlesztési Iroda szeptember 18. Fekete Krisztina Fókuszban a formahibák.
Scenáriók készítése Dr. Kollár József Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány.
Bemutatókészítés Takács Béla
Videojáték-típusok avagy Miről is beszélünk?
GYERMEKKORÚ ELKÖVETŐK BÜNTETŐJOGI BELÁTÁSI KÉPESSÉGE
PARTY TIME ! Szokás szerint későn este benéztünk a hűtőbe.
Készítette: Jon A. Palmer
Miért nem valóságos az idő?
„KÉT KERÉKEN SZEKSZÁRDON” OKTÓBER 6. Baka György Zöldtárs Alapítvány Elnök.
ISO GONDOLKODÁS ELÉGEDETT-E A BETEG?  DR.TAKÁCS EMERENCIA.
Pozitív gondolatok.
Hírnév! Jólét! VV! Képernyő- és valóságshow - kutatás
Üdvözöllek ebben a játékbam!! Ebben a játékban matematikai példák lesznek első osztályosoknak Összeadás és kivonás Kisseb nagyobb jelek.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Valószínűleg nem jön elhinni, de 100%-ig igaz.
1. ELBESZÉLÉS Összeállította: Nikli Károly
Időperspektíva a CKIK-ban ( ). Időperspektíva Az embereket saját magukról, a világról és másokkal való kapcsolataikról kialakított képüket egy.
Programozási alapismeretek 8. előadás. ELTE Szlávi-Zsakó: Programozási alapismeretek 8.2/  További programozási.
Konzervatív gamifikáció: módszer és eredmények Fekete Zsombor.
Gyerekek a hálón – gyerekek a hálóban? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia A média hatása a gyerekekre és a fiatalokra szeptember 29 – október 1. Balatonalmádi.
Videójátékok veszélyei
Előadás másolata:

Amit szülőként feltétlenül tudnod kell a videojátékokról VI. Nemzetközi Médiakonferencia Balatonalmádi, szeptember 28. Fekete Zsombor

2/20

A videojátékok és az erőszak kapcsolata A játékfüggőség Mit tanulhatunk a videojátékokból? 3/20

Videojáték erőszak a szociológusok szemszögéből (ahogy lennie kellene) 4/20

Videojáték erőszak a szociológusok szemszögéből (ahogy van) 5/20

Videojáték erőszak az orvos szemszögéből 6/20

Az ellenérv: GTA-sorozat 100 millió eladott példány után kb. 10 ismert erőszakos esemény! 7/20

Az ellenérv ellenérvei Jobb félni, mint megijedni! – Változik a videojáték kultúra, nem tudni milyen új dolgok jelennek meg! Nincsen rózsa tövis nélkül! – Ha nem tűnik károsnak valahogy, káros lehet máshogy! Addig ját a korsó a kútra, amíg el nem törik! – Ha túlzásba visszük, azért csak káros lehet… 8/20

A jó kérdés Hogyan készítsünk olyan játékot, ami erőszakossá tesz? Mi gátolja az erőszakos játékok felhasználóit abban, hogy agresszívvá váljanak? – Huizinga: a valóságtól való különbözőség tudata 9/20

Stanford börtön-kísérlet (kifordítva) 10/20

DISZFUNKCIONÁLIS HATÁSOK Mi okozza mégis a játékosok agresszív viselkedését? 11/20

Drive akadályoztatás 12/20

Arousal átvitel Ha rossz a játék Ha béna vagyok Ha elakadtam 13/20

Csalás - sportszerűtlenség IDDQD Wall-hack Kártyacsalás 14/20

FUNKCIONÁLIS HATÁSOK Mi okozza mégis a játékosok agresszív viselkedését? 15/20

Játékbeli példaképek? 16/20

Forgatókönyv elmélet 17/20

Deperszonalizáció 18/20

Amiről még szól a könyv… 19/20 Játékfüggőség: a megváltozott időérzékelés kezelése Játék oktatás: edutainment, gamifikáció, és ami reális belőle…

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! 20