A közrádió fiatal (15-29 év) hallgatóinak profilja

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Advertisements

Tíz éves a Filozófiai Kert
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Az „Y generáció” egyeteme
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
Játék, letöltés... Van –e élet a neten ezeken túl?
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
A Kék Vonal Internet Helpline tapasztalatai
 Információs társadalom – a fogalom és ami mögötte van  Másvilág – fiatalok az információs társadalomban  Útikalauz stopposoknak – ifjúsági munka virtuális.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
A közösségi imaalkalmak felépítése. Fő elemei I. Bevezető szakasz 1. Gyülekezés 2. Kezdés (útmutatások, kezdő lépések) II. Központi rész 1. Személyes.
A kétnyelvűség kialakulása és fejlődése
Családi vállalkozások - prezentáció
1956-osok életút jellegzetességei a Kádár- korszakban Szerző: Makai Vivien Konzulens: Dr. Valuch Tibor Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Szociológia.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
Kósa Éva : VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Médiapolisz lakói I. Közvetítő faktorok.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban Moldován István MultiMédia az oktatásban konferencia Zsigmond Király Főiskola,
Együtt a családdal, együtt a nemzettel! augusztus 16. Kormányszóvivői tájékoztató.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
" Valami érthetetlen kapcsolat van a barátság és a csillag között.
2012 VIVA. VIVA – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével, nemzetközi és hazai fejlesztésű tartalmakkal Csatorna infók Az 1997-ben.
Hol tart ma a gyógyszeripari marketing? – Az orvosok megmondják
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május Facebook a felsőoktatásban? Versenyképes.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
ZENEALATTI Halljuk, vagy hallgatjuk is? Székely Levente –
Mire teker a magyar? Pillanatkép a zene- és rádiós piacról Klenovszki János és Sági Ferenc.
Dr. Zelena András Ph.D. Mit illik a közösségi médiában? (Mit nem illik a Facebook-on)
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Iskola és család Eltérő és hasonló megközelítések a prevenciós beavatkozások tervezésében A magára hagyott nemzedék A drog veszélyes - veszélyben van a.
– Letölthető változat –
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Az online marketing legújabb generációja
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Kik futnak az IDŐFUTÁR után avagy lesz-e rádiófüggő az internetfüggő kamaszból?

A közrádió fiatal (15-29 év) hallgatóinak profilja A rádió már nem családtag, beszélgetőtárs, hanem inkább egyfajta idő- és térkitöltő elem, csend esetére. Az idősebbeknél a rádiózás tudatos tevékenység (tanulás, szórakozás, információszerzés) A 15-29-es korcsoportnál egy helyzet természetes velejárója a rádiózás (utazás, háttérzene). A hírek inkább elkapcsolási faktor, a saját adójukon is. Az idősebbek "reggel meghallgatják a híreket", „bekapcsolják a rádiót", a "fiatalok rádióra ébrednek”.

Kiskamasz, kamasz hallgatók (6-12 év) profiljáról…. Kevés a megbízható mérési adat rádiózási szokásról Csatorna választásban kortársi mintát követnek Zenét hallgatnak tevékenység közben Egyidejűleg több csatornás kommunikáció: offline + online Gyors váltásra képes a valóság és virtuális világ között Online világban közlésinspiráció és kényszer éri őket Erős vizuális élmények között nevelkedik Online használatban facebook, chat, zeneletöltés, játék Intenzív mobiltelefonhasználat

Hogyan nyerhetünk kamasz hallgatót fikciós történettel? a szereplők életkora és élethelyezte legyen ismerős a forma eredetisége kulcskérdés rövid epizód, 10-13 perc a hallgatóra és az általa kezdeményezett tartalmakra kell fókuszálni friss zenei tartalom „korosztály-legalizált” zenészektől legyen kreatív a rádiós nyelvhasználat online elérést és aktivitást kell felkínálni KOSSUTH RÁDIÓ 19:30

IDŐFUTÁR fantasy hangjáték szereplői A főhős Hanna és a barátnője, Zsófi 12 éves, az internet-generáció tagjai Kommunikációjuk formái: facebook,chat, net, mobil, zeneletöltés, skype Felnőttek számára is érthető nemzedéki élmények, érzések Mozaikos kommunikáció: beszéd, zene,klip,belső hang Titokzatos időutazó érkezik a 18. századból Fiktív és valódi helyszínek váltakoznak pl. Nagy Lajos királyi udvara és a dudapesti bérház folyosója KOSSUTH RÁDIÓ 19:30

Az IDŐFUTÁR fantasy hangjáték töténete, helyszínei A történet része a facebook kapcsolat a barátnők között Titokzatos időutazó érkezik a 18. századból Fiktív és valódi helyszínek váltakoznak pl. Nagy Lajos királyi udvara és a budapesti bérház folyosója Háttérben valódi családi, közösségi, kortársi viszonyok „Gátlástalan” szörfölés a történelmi korszakok között Webes megjelenés , archívum, zeneletöltés, facebook KOSSUTH RÁDIÓ 19:30

www.idofutar.radio.hu 2012. április és május között letöltések száma 40%-kal emelkedett látogatók száma 10 %-kal emelkedett 1 hónap alatt

Kossuth Rádió hallgatottság 19:30-19:45 között

Kossuth Rádió hallgatottság Időfutár délelőtti ismétlése 09:45-10:00 között

IDŐFUTÁR folytatásos családi fantasy hangjáték Facebook aktivitás pl. javaslat a történet folytatására Podcast és remix feldolgozások Rap-szövegíró pályázat Esti mesét mondanak a szereplők „Kukucskáló” stúdióban készül Rajzfilmes arculatot terveznek a BKF diákjai

IDŐFUTÁR folytatásos családi fantasy hangjáték „Én soha, de soha nem hallgattam rádiójátékot. Pláne nem a Kossuth Rádiót… Mindenesetre arra jöttem rá, hogy a rádiós sorozat pontosan ugyanolyan hatékonyan alakít ki függőséget, és semmivel nem unalmasabb… Csak az a kár, hogy olyan és minden nap csak egy van. Sajnos. De kibírom holnapig! A 33-ig! És még 40 részig…” /pagony.hu/ * „Anyával minden este hallgatjuk az interneten itt Németországban.” /Facebook, Daniel Müller/ * „Körülbelül átérzem azt, milyen izgalommal várhatták egykor nagyszüleink a Szabó családot.” /Facebook, Jenő Csaba László/ * „Tök jó ez a ... ... ... rádiós ....valami !” /Facebook, Aylin Nisrine Yaman / * „Reggel meghallgattam futás közben az első három részt, este meg a másik hármat. Aztán még a hetediket most, lefekvés előtt. Tetszik! Nyomassátok!” /Facebook, Imre Oliver Kozak/ * „Három lányom, 8, 12, 13, évesek, tátott szájjal hallgatták meg az első 50 részt egyben.” /Facebook, Andi Bognár /

IDŐFUTÁR Kossuth Rádió hétköznap 19:30 www.idofutar.radio.hu