Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján 2012. szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
Advertisements

Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Szülői elégedettség mérés eredménye
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
A Bálint Márton Általános és Középiskola
Kölyökkuckó Napközi Mekényes
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Interaktív óvodai és iskolai fogmo-show
Magyar Tudományos Akadémia
Játék és reklám TNS Hoffmann.
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK ÚTRAVALÓ A NEMZETI VIDÉKI HÁLÓZAT LEADER SZAKOSZTÁLYÁTÓL.. Budapest, szeptember 26. TNC Start Up Fórum Páliné Keller Csilla,
Kereskedelmi és Vendéglátóipari Tagintézménye
Közösségi portálok használata
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
ATL - mit hirdessünk és hol?
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Digitális világ – interaktív táblán
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
Kósa Éva : VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Médiapolisz lakói I. Közvetítő faktorok.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
Fiatalok motiválása a véleményformáló diáksajtósok bevonásával
NYME Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium Szombathely
IV. kerületi v édőnők munkamegbeszélése május 26. Budapest Toma Andrea OGYEI.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Német munkaközösség I. félév. A beszámoló tartalma: - Személyi és tárgyi feltételek - Kiemelt célok és feladatok - Mérések és értékelések -
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Online értékesítési modellek
A munkahelyi biztonság és egészségvédelem mindenkit érint. Jó Önnek. Jó a vállalkozásoknak. Együtt a kockázatok megelőzéséért Egészséges munkahelyek kampány.
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Hasznos mobilos alkalmazások Mobilos alkalmazások általában Példa ELTE tanrend Készítette: Kozma Réka.
A tömegkommunikáció.
Skype motívációs szerepe
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Fiber haszonérv házhálózat kiépítéshez
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
A két- és többnyelvűségről Vélemények és gondolatok.
Sztorik a pénzről – szórakoztatva tanítás avagy médiakampány a Petőfi Rádióban a Café PR közvetítésében.
– Letölthető változat –
2018/2019 tanév.
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Előadás másolata:

Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c. konferencia, Szilfai Ágnes, picurradio.com

2 Rádióhallgatási szokások szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c. konferencia, Szilfai Ágnes, picurradio.com Forrás: 2011 február: Ipsos, Omnibusz kutatás, bázis: 18+; 2012.április: TNS Hoffmann, Budapesti Rádiós Közönségmérés, bázis: éves korosztály

3 Rádióhallgatási szokások szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c. konferencia, Szilfai Ágnes, picurradio.com Forrás: 2011 február: Ipsos, Omnibusz kutatás, bázis: 18+ * A évi adatok becsült értékek

4 Online rádiózás előnyei szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c. konferencia, Szilfai Ágnes, picurradio.com célcsoport közvetlen, jól körülhatárolható elérése hallgatók számának megbízható mérése (IP címek alapján) határok nélküli sugárzás korlátlan számú csatorna audió és vizuális tartalmak összekapcsolása - addicionális információk (előadók, dalok címének megismerése –hallgatók oktatása, tájékoztatása) szélessávú internet terjedésével sokszínű továbbíthatóság (IPTV, mobilalkalmazás, éttermek stb.) alacsonyabb működtetési költség tematikus rádiók térnyerése

március közepén indult online gyerekrádió - kategóriateremtés Célcsoport: 8 év alatti gyerekek és szüleik közel magyar és angol nyelvű gyerekzene, mesék, dalok, mondókák a nap 24 órájában kiváló minőségben Küldetésünk: a magyar anyanyelvű gyerekeknek is legyen rádiója - a szülők számára is élvezhető formában. Weboldalunk a magyar gyerekzenével kapcsolatos információk gyűjtőhelye - oktató, tájékoztató, szórakoztató funkció Elérhetőségek: T-HOME IPTV webrádiók között - játszóházakban - rendezvényeken - Facebookon (facebook.com/picurradio.gyerekradio) - hamarosan mobilalkalmazásokon BEMUTATKOZUNK szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c. konferencia, Szilfai Ágnes, picurradio.com

6 PICURRADIO.COM Gyerekbarát weboldal - színes grafikai elemekkel, szülőkkel együtt Picur-Klub Korábbi műsorok meghallgathatóak (könyvajánlók, interjúk) Kedvenc dalok, mondókák jelölése Pályázatok – értékelés szavazással Játékok Picur-műhely – kézműves ötletek Magazin és Fórum kifejezetten szülőknek szóló tartalmakkal Programajánló Zenekarok bemutatása

7 Határokon túli hallgatóság szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c. konferencia, Szilfai Ágnes, picurradio.com A picurradio.com weboldal látogatóinak megoszlása országok szerint (2011.március-2012.szeptember) Összesen 82 ország Forrás: Google Analytics

8 Magyarország szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c. konferencia, Szilfai Ágnes, picurradio.com A picurradio.com weboldal látogatóinak megoszlása (2011.március-2012.szeptember) Összesen 200 település /település Forrás: Google Analytics

9 Cserenyecz Szilvia Nagyon tetszik a rádió, örülök neki.Nem csak a gyerekeimnek tetszik, de nekem is felüdülés hallgatni a jól összeválogatott zenéket. Nagyon jók! Nem is tudom mi hiányozna még…Jó munkát! Köszönjük! De Réné Beidek Anikó Nagyon jó,ötletes a rádió. Ilyen még nem volt. A gyerekek is épp olyanok, mint a felnőttek. Persze egy bizonyos korig még függnek tőlünk, szülőktől, felnőttektől. Ha nekik is vannak ingeik, zakóik, külön óráik, saját szobájuk, biciklijük,akkor miért ne lehetne saját RÁDIÓjuk is! Veronika nagggyon nagy hála és köszönet azoknak akik létrehozták ezt a rádiót! Gyerekkoromat idézi, mikor kazettáról hallgattuk a Grimm meséket, 100folk Celsiust, Halász Jutkát… A gyerekeimet lenyűgözi a zenétek, itt hallgatjuk együtt Cartoon Network helyett:) Szentes Réka és Máté Nagyon jó a rádió, örülök, hogy RÁTOK találtam!!!! Minden hétvégén ez szól nálunk! Mindkét gyerkőcöm szívesen hallgatja, tv helyett pompás dolog! További jó munkát, és sok sikert!!! UI: már sok barátunknak ajánlottunk :) VÉLEMÉNYEK szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c. konferencia, Szilfai Ágnes, picurradio.com

szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c. konferencia, Szilfai Ágnes, picurradio.com „ A zene hatásosabb módszer a tanítás bármely formájánál, és a gyerekeket mindennél előbb a zenével kellene megismertetni.” /Platón/

szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c. konferencia, Szilfai Ágnes, picurradio.com Köszönöm a figyelmet! A gyerekek hang-adója