K&H trambulin tapasztalatok

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
Advertisements

A bankszámla a bankkal kötött szerződés alapján megnyitott számla.
Gazdálkodás illetve kaszálóhasználat Csíkban és Gyimesben – egy szociológiai kutatás tapasztalatai – Június 9.
MI LESZ VELED NYUGDÍJ(AS)?
Hitelek – pénzt kölcsönbe?. Ha több pénzre van szükséged, mint amennyi rendelkezésedre áll, dönthetsz úgy, hogy vársz, amíg összegyűlik a pénzed, vagy.
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
A biztonságos netes bankolás Pap Gyula Gyermekmentő szolgálat, Médiakonferencia szeptember 26.
HOGYAN CSÖKKENTHETŐ A FORGALOMBA KERÜLŐ KÉSZPÉNZ MENNYISÉGE? IIR Cash Management konferencia október 1. Homa Péter, Bankkártya.hu.
ReportGyakoriságTartalom alap Tartalom bővített (pluszban) Bontások Bankpiaci trendekkéthavi Költési, hitelfelvételi, megtakarítási hajlandóság Intézmények.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
Kötelező biztosítás 2010 Előadó: Marosvölgyi Péter, szakmai igazgató AEGONdirekt.hu Zrt.
Nyugdíj.
Mindenki Ságvári Bence másképp VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. Az internethasználat jellegzetességei, a kockázatok.
Új szelek a lakáshitelezésben? Merre tovább 2011-ben? Lakásvásár 2011 Árva András, CIB Bank lakossági üzletfejlesztési vezető Budapest, március 4.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Hargitainé Várhegyi Teréz március 6.
Internetes bankok piacformáló hatása
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató
Bankszámla és bankkártya MEGTAKARÍTÁSOK avagy Sok kicsi sokra megy!
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Erdész Ferenc HelpforYou tulajdonos
A magyar háztartások fizetési szokásai
Állami fizetési szokások Lajos Brigitta A hazai pénzforgalom jelene és jövője – MNB Konferencia március 10.
Az MNB hitelezési felmérésének aktuális eredményei
Kormányszóvivői tájékoztató Cselekedni most és mindenkiért Hogy mindenki jobban éljen! Adókedvezmény az átlagos és az átlag alatti keresetből élőknek.
Dr. Blazovich László Volksbank Életút Program Szeged, november 15.
A BA/BSc végzettség hasznosíthatóságának vizsgálata a Debreceni Egyetemen és Nyíregyházi Főiskolán végzett fiatalok körében Seres Edina
Készítette: B. B.. Ki jogosult a START kártya kiváltására? a 25. életévét, felsőfokú végzettség esetén a 30. életévét még nem töltötte be, és tanulmányait.
AEGON Ösztöndíj Program
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Borbély-Pecze Tibor Bors Szakmai tanácsadó ÁFSZ-FSZH A jelenlegi magyar munkaerő- piaci helyzet Borbély-Pecze Tibor Bors, Ph.D. Szakmai tanácsadó ÁFSZ-FSZH.
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
Tanulópálya a pénzügyekhez CIB Szia Szimba Program MNB Takarékossági Konferencia Árva András, CIB Bank, Lakossági üzletfejlesztési vezető Budapest, 2010.
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
Mivel a bankszámla kamata általában igen alacsony, érdemes körülnézned a különböző megtakarítási/befektetési lehetőségek között. MIELŐTT VÁLASZTASZ A.
A bankszámla a bankkal kötött szerződés alapján megnyitott számla.
A válság hatása a háztartások fogyasztására
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
Kormányszóvivői tájékoztató Cselekedni most és mindenkiért Megbecsülést az idős embereknek! Adósságtörlesztés és méltányosság a nyugdíjemelésben 2002.
Költséghatékonyság a XXI. századi vállalatirányításban
Bankolás az [origo] szemszögéből
EME Zrt. 2007/Fürst György/ EME mobilfizetés – bankszámláról?! Füst György Igazgatóság elnöke EME Zrt november 20. EME mobilfizetés - Bankszámláról?!
Internetes bankok piacformáló hatása
7. A különböző megtakarítási formák összehasonlítása
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Szakmai gyakorlat jelentősége, tudatos karrierépítés
Nyugdíjrendszer átalakítása?
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
Exkluzív számla termékbemutató az OVB részére
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Start Up Tréning !. Fast Start Hogyan érhetnek el lukratív és állandó szinteket FS-ben : (következő naptári hónap és bónuszként a kezdőhónap) Cél : Legyen.
Az államilag támogatott lakáshitel-rendszer ( )
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
Mítosz vagy valóság? Közműdíj-fizetés mobilról. 2 / Turny Ákos - Közműdíj-fizetés mobilon / 4/1/2015 Dinamikus fejlődés minden területen 1998 – 1999Az.
A családi költségvetés
1 Egészség, biztosítás... Hidvégi Áron közvélemény- és piackutatási igazgató.
GfK Pénzügyi KutatásokPénzügyi tudatosság Mennyire tudatos a magyar lakosság pénzügyekben? 2010/10/14 Bacher János – ügyfélkapcsolati igazgató.
Felső tagozatos tanárok képzése
5–6. A családi költségvetés
Minden az azonnali fizetési rendszerről
Közvélemény- és piackutatási igazgató
Előadás másolata:

K&H trambulin tapasztalatok Mészáros Tibor 2010. június 4.

a környezetről 2,4 millió fiatal, ~350 000 már rendelkezik valamilyen banki kapcsolattal (3,9 millió 30 év alatti) a fiatalok banki/bankolási szempontból passzívak és alacsony termék-ellátottságúak, -> jövedelmező program kialakítása rövid távon nehéz; cél: hosszú távon kötni az ügyfeleket

tapasztalatok általánosságban legfontosabb értékek a fiatalok számára a „buli” és meglepő módon a család bár fontosnak érzik a pénzügyi érettséget, nem különösebben érdeklik őket a pénzügyi szolgáltatások erős szülői hatás mind a bankválasztásban, mind a termékek igénybe vételekor alacsony termékhasználat, alacsony összegű tranzakciók gyanakvóak az ingyenes termékekkel kapcsolatban és a promóciók iránt hiányos pénzügyi kultúra

attitűdök a fiatalok nem érdeklődnek a pénzügyi termékek iránt* nem tökéletes a tudásuk a pénzügyi termékekkel, kifejezésekkel kapcsolatban nincs olyan pénzügyi kultúra, amit követni tudnának, bár egyre inkább több infóhoz jutnak nem bíznak a hirdetésekben nem tudatos a termékválasztásuk (szülő, egyetem, munkahely) csak néhány terméket használnak (számla, bankkártya – kp.felvét, bankkártyás fizetés) *MNB, 2007 N=2015

miért is van ez így…

K&H trambulin 2000-ben indult a program cél: ügyfélszám növelés, kapcsolatkialakítás, pénzügyi kultúra fejlesztése a nem emelt díjas telefonszámunk0-6-14-18-25-28 automatikus korcsoportváltás

K&H trambulin – -14 különböző megoldások a különböző szegmenseknek: 6 éves korig K&H trambulin megtakarítási számla, szülők által megnyitva K&H trambulin start számla – állami támogatás; kezd alakulni… (közel 8000 számla) K&H biztos útravaló – életbiztosítás a jövőért takarékoskodik a család 6-14 – általános iskola 6-14 - általános iskola passzív ügyfelek, szülők választása alacsony penetráció jellemzően K&H trambulin megtakarítási számla de már lehet bankszámlája is a kis ügyfélnek + mobilinfo

K&H trambulin – középiskola passzív ügyfelek, szülők választása kevés tranzakció, leginkább kp. felvét Felnőttként kell őket kezelni Érzelmi kapcsolat a termékkel (pl. kártya, énkártya) Fiók és ATM helyszíne kiemelten fontos E-bank – meglepő, de nem annyira fontos nekik

K&H trambulin – felsőoktatás még mindig passzívak viszont számlával rendelkezni már kötelező ezen kezeli a diákhitelt, ösztöndíjat kapnak, diákmunkából származó jövedelem a gólyák többsége már számlával érkezik az egyetemre még mindig viszonylag kevés tranzakció

K&H trambulin – pályakezdés talán a legfontosabb periódus hosszú távon köthető az ügyfél ha itt a bankot választja/marad jövedelemtermelés itt kezdődik akár 1 év alatt visszatermelheti az eddigi negatív szaldót keresztértékesítési lehetőségek: hitelkártya, lakáshitel

K&H trambulin ügyfelekről átlagosan 16 évesen lesznek banki ügyfelek egyre kevesebb 18 évesen belépő ügyfél átlagos banki kapcsolat hossza 3,5 év havi legalább 1 tranzakcióval rendelkező ügyfelek – aktív ügyfelek: 50%+ alacsony egy főre jutó havi bevétel (kb. 7% egy átlagos ügyfélének) meglepően alacsony e-bank penetráció – 30% magasabb mobilinfo penetráció 70%

K&H trambulin ügyfelekről bankkártya alaptermék – közel 1 a kártya/ügyfél arány hitelkártya szám -érthetően- nagyon alacsony átlagos ATM kp.felvét havonta 15.000 Ft átlagosan 1 kp.felvét ATM-ből, a fiókban 0 kártyás vásárlás havonta 4-5000 Ft átlagosan (mobil top-up) vásárlási tranzakció száma átlagosan 0,79

tapasztalataink szülők választanak 18+os váltás egyre ritkább általában a számlavezető bankjukat a gyereknek is egyre korábban 18+os váltás egyre ritkább inkább a munkába állás a döntő momentum de a pénzügyi kultúra fejlesztését nem lehet korán kezdeni