DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Digitális térképek összehasonlítása a gyakorlatban Szabó József – CadMap Kft. GITA 2011 Balatonalmádi.
Advertisements

Milyen folyamatok zajlanak a Direkt Marketingben? Hivatal Péter Direkt Marketing Szövetség elnöke.
Alkalmazott informatika – gyakorló feladatok II.
Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 5 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A direkt marketing fogalma
Készítette: Horváth Zsolt Éliás Krisztián
Reklámeszközök, reklámhordozók
Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Közép-Magyarországi Operatív Program Szociális alapszolgáltatások és gyermekjóléti alapellátások infrastrukturális fejlesztése KMOP és Szociális.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.
Mailbox Server szerepkör - alapozás
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Elektronikus levelezés
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
Van-e élet a Facebookon túl? szeptember 11..
Vontatott szántóföldi permezőgépek összehasonlítása
SZÖVEGSZERKESZTÉS Boríték készítése.
Körlevél készítése.
A kommunikációs mix elemei
Készítette: Csaja Katalin ISZM 2/14
A körlevél készítésének menete
Körlevél készítése
EISZ Elektronikus Információszolgáltatás melléklet a Bevezetés a pedagógiai tájékozódásba című ELTE jegyzethez.
Komplex vezetési információs rendszer létrehozása.
HÁLÓZAT INTERNET. Weblap címek xikon/index.html xikon/index.html.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Verbális kommunikáció
Készítette: Dömötör Ádám. Az elemzés célja A kiválasztott nyolc internetszolgáltató internetes csomagjainak összehasonlítása Az összehasonlítással segíteni.
Nyíregyházi Főiskola március 6. Dr. Kokovay Ágnes Kompetenciaalapú képzés és a távoktatás.
DoktorInfo Egészségügyi telefonos és internetes tanácsadó rendszer előkészítése (és megvalósítása) Dr. Gaál Péter, Lendvai Ferenc március 30.
IKTA FORUM Budapest november 28. Fehér Éva Projektvezető I. rész 1 IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése.
Személyre szabott kommunikáció Output menedzsment az INFINICIA-val
Körlevél.
Szoftver, mint szolgáltatás - Innovatív megoldások beruházás nélkül
R.U.M. Testing KftAGY 5. Szakmai Szeminárium Vállalkozói anyagvizsgálat a szolgáltatói oldalról avagy Megrendelők a Vizsgálólaboratórium szemszögéből.
Az internetről.
2011. ÉVI NÉPSZÁMLÁLÁS ELŐKÉSZÍTÉSE, AKTUÁLIS FELADATOK.
KÖRLEVÉL.
AZ ÉLET NAPOS OLDALA.
Internet, Elektronikus levelezés
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
1. Főoldal Letisztult minimális dizájn a gyorsabb betöltés érdekében Legújabb képek.
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a partnerség Civil részvétel és EU források – december 3. Európai Ifjúsági Központ Dr. Arató Krisztina ELTE.
Kördokumentumok 1..
Az adatok/programok külső tárolása és kezelése
Direkt marketing és esemény marketing kommunikációja
Kördokumentumok 2..
Marketing információs
Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061) A Támogatott.
11. DIREKT MARKETING Direkt marketing
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Jagodics Rita – kereskedelmi marketing szakértő GYŰJTS TÖBB VEVŐT ÉS PÉNZT KIVÁLÓ REKLÁMSZÖVEGGEL!
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
AZ INTERNET SZOLGÁLTATÁSAI Készítette: Horváth Tünde.
Csoportmunkát támogató szoftverek
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
GINOP Gyakornoki program – támogató szolgáltatások
Direkt marketing Marketing II. – 9. előadás
Web oldal lippaiinfo.atw.hu.
Számítógépes ismeretek
Internet, Elektronikus levelezés
Határon túli magyar társadalmi adatok elemzése
SZÉPMŰVÉSZETI MÚZEUM KÖNYVTÁR ARCULATÉRTÉKELÉS 2004.
Körlevél készítése.
Informatika Oktató: Katona Péter.
Előadás másolata:

DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél

DIRECT MAIL Jellemzői: Közepes presztizs Jól irányítható, s időzíthető címlista adatbázis saját vásárolt bérelt Részletes információk Magas költség személyre szóló reklámlevél Közepes presztizs

DIRECT MAIL Jellemzői: szelektivitás személyesség rugalmasság individualitás eredmények gyors mérhetősége csomagból áll (boríték, levél, prospektus, megrendelőlap) drága címlisták gyorsan elavulnak konfliktus lehet a címzettekkel a levél elkészítése kreativitást kíván személyre szóló reklámlevél

DM felépítése Boríték Levél Melléklet Megrendelőkártya