A legerősebb magyarországi márkák 2010. április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A lakosság gazdasági várakozásai GKI Fogyasztói Bizalmi Index Mérők Klubja május 30. Udvardi Attila Kutatásvezető GKI Gazdaságkutató Zrt.
Advertisements

Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
NEM AZ IPHONE A LEGMENŐBB!? Szávuly Krisztián, internet lapigazgató Sanoma Budapest.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Látens fiatalkori devianciák – az ISRD empirikus kutatás
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
Határ menti társadalmi kapcsolatok a lakossági kérdőívek alapján „A határ mentiségtől az integrált határrégióig” konferencia Liszt Ferenc Konferencia és.
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
A PÁLYÁZAT Márkus Miklós szakértő Stratégiai zajtérképek és zajcsökkentési intézkedési tervek készítése Székesfehérvár 2013 Zárórendezvény.
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
A közösségi élet vizsgálata Völcsökön avagy a „hiány” funkciójáról
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Környezettudatos fogyasztói magatartás – a zöld marketing perspektívái
Kutatás alapja: kb.170 fős minta ebből 65% férfi, 35% nő Megkérdezett ismérvek: neme jobbkezes/balkezes előképzett/nem előképzett Jobbkezesek és balkezesek.
Kertész Balázs Szinapszis Kft. Kutatási igazgató
Az értékrend szerepe egy szilágysági falu magyar lakosainak migrációs stratégiáiban Készítette: Keresztury Ágnes Miskolci Egyetem Kulturális és Vizuális.
Az ÚMVP intézményrendszere
Friss diplomával a munkaerőpiacon DPR Szakmai Nap III. - Diplomás pályakövetés - nemzetközi és hazai gyakorlatok június 10. Budapesti Corvinus Egyetem.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
A MAGDOLNA-NEGYED SAJTÓELEMZÉSE A LBERT D ÓRA – Z ÁVECZ G ERGŐ Műhelyszeminárium,
Alvás Világnapja, március 13. Kiss Katalin, kutatás vezető Szinapszis Kft. Így alszanak a magyarok - Egy piackutatás tanulságai -
Észak-magyarországi Operatív Program ( ) Foglalkoztatás Oktatás - nevelés.
A Magyar Köztársaság kormánya
A BKV kríziskommunikációs terve januári sztrájk esetére Budapest, január 11.
Önindító, motor, karosszéria?! Az önkormányzatok katalizátor szerepe a megújulókra való áttérésben Bozzay Balázs, alelnök
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
Aaa. Nők és családon belüli erőszak elleni lépések  től a Szociális és Munkaügyi Minisztérium (jogelődje ICSSZEM)és a civil szervezetek egyeztetése.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
A PALAGÁZ ÉS A TXM KFT A MAGYAR TÁRSADALMI KÖRNYEZETBEN OKTÓBER 30.
Tudatos a fogyasztó? Kozák Ákos március 28..
Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
SEGÍTS OKOSAN! Kampány
Táplálkozástudományi kutatások – PhD konferencia Budapest, január 28.
Az önkéntesség társadalomfejlesztő ereje Dr. Czike Klára, nonprofit szakértő.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
A kutatás célja ● Közvetlen cél: A 8-14 éves korosztály megismerése mindennapi életmódjuk, kommunikációs és médiafogyasztási gyakorlatuk, fogyasztói viselkedésük.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
Dr. Gyökér Irén Emberi erőforrás menedzsment
A kutatási program leírása
Bankreklám vagy szappanopera?
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Látásvizsgáló készülék
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
A legtöbbet promóciózott márkák
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
A legtöbbet promóciózott márkák
Előadás másolata:

A legerősebb magyarországi márkák április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás eredménye: Figyelő április 1.

A legerősebb magyarországi márkák április 1-én 1.Pöttyös Túró Rudi 2.Coca-Cola 3.Danone 4.RTL Klub 5.TV2 6.Tesco 7.Adidas 8.Nokia 9.Nike 10.T-Mobile

A vizsgált iparágak legjobbjai 1.AutóiparSuzuki 2.Egészségügyi szektorAspirin 3.FMCGPöttyös Túró Rudi 4.Info- és Telekommunikáció Nokia 5.KiskereskedelemTesco 6.MédiaRTL Klub 7.Pénzügyi szektorOTP

2010. április 1..

2010. április 1.

2010. április 1.

A kutatás módszertana 1000 fős reprezentatív minta Nem, életkor, lakóhely, településnagyság alapján Magyarország éves lakosságának leképzése A márkák értékelése: -márkához való kötődés -azonosságtudat (a márkaközösség más tagjaival) -a márkaközösség rítusai és hagyományai -közösségi felelősség (a közösség tagjainak magatartása)