Mozireklám Készítette: Kovács Zoltán.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MGM Channel Csatorna a mozirajongók szórakoztatására minőségi mozifilmekkel és a mozizáshoz kapcsolódó egyéb tartalommal Széles műfajválasztékban kínál.
Advertisements

A FÖLD, ÉLETÜNK SZÍNTERE
A közszolgálati műsorok 2. Előadás
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Vetítéstechnika.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A televíziózás új utakon, avagy a tévé jövőképe a jelenben
6. A reklámeszközök.
Ki illik hozzád?.
Köz- és zártterületi reklámok
Alternatív Közgazdasági Gimnázium
Pár szó a digitalizálásról
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Reklámeszközök, reklámhordozók
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
Napjaink háttértárolói
Repülőgép nagyjavítás. ÍRORSZÁGI PÉLDA Munkaterhelés és kapacitás összehangolása.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Médiagazdaságtan A televíziózás piaca.
A SZABÁLYOZOTT JELLEMZŐ MINŐSÉGI MUTATÓI
A reklámeszközök jellemzöi
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Kecskemét, április 2O.Készítette: Ramháb Mária A kistelepülési könyvtári ellátás korszerűsítésének lehetőségei Informatikai és Könyvtári Szövetség.
Speed Sec Quick Folding Gate
A REKLÁM KOPCSAY LÁSZLÓ.
A sertéshúságazat szabályozása Termelés: 17,5 mill. Tonna évente Export: 1,5 mill. Tonna évente.
Hagyományos szemléltető eszközök
Készítette: Bajkó Balázs Hullár Péter
6. előadás.
Készítette: Majdán Csaba. A dokumentumok összegyűjtésével feldolgozásával rendszerezésével foglalkoznak Biztosítják a dokumentumokhoz való hozzáférést.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Kalló Imre KAIUAAI.ELTE
Napjaink háttértárolói Készítette: Asztalos Péter Felkészítő tanár: Ing. Mezei Adrianna Iskola: Stredná priemyselná škola - Ipari Szakközépiskola Komárno.
TT Kovács Sándorné.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
ATL - mit hirdessünk és hol?
1. Az eladott példányokat az újságokból remittendának nevezik. 2. A példányszám-auditálás lányege, hogy a Matesz ( Magyar Tejtermel ő k Ellen ő.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
A pillanat elmúlik. Milyen értéke van egy évnek, kérdi a tanuló aki nem ment át a vizsgán. Milyen értéke van egy hónapnak, kérdi az anya, aki hamarább.
Erőforrások Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
A megye napilapja= a hatékony hirdetéshordozó. 4 megye: Fejér, Vas, Veszprém, Zala 5 napilap: Dunaújvárosi Hírlap, Fejér Megyei Hírlap, Napló, Vas Népe,
Optikai tárolók CD, DVD.
Avagy mire is emlékezem…
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. Telefon: Telefax: Web:
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
A tömegkommunikáció.
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
A TECHNOLÓGIA MÉRFÖLDKÖVEI KÉMIKUS SZEMMEL A XIX. század végétől napjainkig zajló kémiai, mérnöki és elektronikai fejlesztések lehetővé teszik számunkra,
Új szigetre érkeztünk, itt normálisak is laknak. Ők hol igazat mondanak, hol hazudnak. 39. A, B és C közül egy lovag, egy lókötő, egy normális. A: Normális.
Asahi Glass Company Bálint Brigitta Bán Edina
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A televíziózás története
Pályázatok értékelésének tapasztalatai Hoffmann Miklós független szakértő.
Jegyzet Készítette: Nikli Károly 2013
Minden amit az adathordozókról tudni kell. Történelmi áttekintés.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
„Nekem a Balaton a Riviéra” – tapasztalatok a balatoni strandellenőrzés kapcsán Varga-Dani Barbara Regionális marketing igazgató.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Televízió.
– Letölthető változat –
<Fejléc - Előadás címe>
Erőforrások Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Alternatív Közgazdasági Gimnázium
Híradástechnika I. 7. Wührl Tibor.
OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014
SZÍNHÁZI CREDO Készítette: Annarébe.
Előadás másolata:

Mozireklám Készítette: Kovács Zoltán

Mozireklám: Több évtizeden keresztül a legfontosabb, legnagyobb publicitást biztosító eszközök közé tartozott. Népszerűsége a televíziózás, majd később a házi videók és DVD-lejátszók széles körű elterjedésével nagymértékben csökkent. A filmgyártók és filmforgalmazók mindent elkövetnek annak érdekében, hogy a mozik látogatottsága ne csökkenjen. A mozi a médiamixben kiegészítő elemként jelenik meg.

A mozi jellemzői: A mozi publicitása rendkívül változó lehet, döntően függ attól, hogy a vetített reklámfilmek milyen mozifilmek kísérőjeként kerülnek sugárzásra, de általánosságban nem nagy a publicitása. A mozi presztízsértéke nem túl magas. A látogatók könnyed kikapcsolódásra vágynak, amely hozzáállás a reklámokkal kapcsolatban is megjelenik. A befogadói szituációban a néző kiszolgáltatottsága nagy, ami alatt azt értjük, hogy a néző a moziban nem kapcsolhat át más csatornára, mint a tévénél, nem lapozhatja át a reklámokat, mint a sajtótermékeknél, nem zárhatja le a készüléket, mint rádióreklámoknál. Másrészt a moziban a hirdetések sok zavaró körülmény közepette igyekeznek kifejteni hatásukat: az emberek jönnek-mennek, mások beszélgetnek, vagy helyet adnak a későn jövőknek, a reklámfilmek alatt még nem kapcsoljál le a világítást.

A mozi területi irányíthatósága kitűnő, hiszem mód van megyénként, városonként, akár mozinként eldönteni, hogy hol vetítsék a cég reklámfilmjeit. A rétegek szerinti irányíthatóság már csekélyebb: főleg fiatalabb korosztályok érhetők el, hiszen ők azok, akik a társasági let egyik elemeként használják a mozit. A médiumok közül a mozi rendelkezik a leghatásosabb kifejezőeszközökkel: a hatalmas vetítővászon, a térhatású hang rendkívül jó lehetőséget biztosítanak a reklámfilmeknek is. A moziban való vetítés nem túlságosan költséges, ugyanakkor egy fő elérési költsége viszonylag magas. Minden mozinak saját hirdetési ára van, melyet 30-45-60 másodpercre határoznak meg, s ez a film hosszával arányosan változik. A televízióban és a mozikban futó filmek többnyire megegyeznek, vagy ugyanazt az anyagot különbözőképpen vágják meg.

Mozik csoportosítása: Hagyományos mozik: egy moziterem, amelyben általában nincs légkondicionáló, szűk és sokszor kényelmetlen ülések, mono hanghatás, általában hetenként történő műsorváltás, Multiplex mozik: több légkondicionált, elegánsan berendezet moziterem, különleges, jó minőségű, speciális vásznak, térhatású digitális hang Dolby SR Digital és DTS hangrendszerrel, külön erre a célra tervezet, fejtámlás, üdítőital-tartós fotelülések, páros páholyok szerelmeseknek, változatos filmkínálat, naponta több mint 50, havonta több mint 1600 előadás pénteken és szombaton éjszakai vetítések, szombaton és vasárnap dlelőtt matinéműsorok, kiváló tömeg- és autós közlekedés mozibüfé: kukorica, kóla és csoki minden mennyiségben, a mozitermek rendezvény céljára bérelhetőek. Művészmozik: műsorán jelentős filmalkotások szerepelnek, céljuk a kuturális igények kielégítése. Készítette:Kovács Zoltán