Olvasóvá nevelő program Tervek, remények. A hangos felolvasás haszna  lélektanilag, a gyerek személyes fejlődésére  kulturálisan, az anyanyelv szinte.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
Advertisements

Világnagy iskola Tanulás túl a csengőhatáron
Országos olvasóvá nevelő program Tervezgetünk •2006. Macau - lengyel project • licensz-szerződés, ötletelés, partnerkeresés •2008/2009.
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
Az Iskolai Könyvtári Világnap Dömsödy Andrea Seresné Barta Ibolya.
TIOP / „A minőségi szolgáltatás feltételeinek megteremtését és a Vas megyei tudásvagyon egyenlő esélyű hozzáférését támogató informatikai.
Az e-tanulás. •Az e-tanulás csírái már a múlt század 40-es éveiben megjelentek. –Amikor Budapesten gyakoriak voltak a légiriadók, „feltalálták” a rádió-iskolát,
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
A publicisztikai és tájékoztató műfajok
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
A társadalmi környezet hatása a gyermekek fejlődésére
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
„EZERARCÚ CSALÁD” A fiatalokkal való kapcsolatfelvétel és sikeres bizalmi kapcsolat kialakításának egyik lehetősége Pistyur Gabriella Sóti Beáta Törzsökné.
Interaktív Multimédia Gyurik Pál Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék Egyetem TV.
AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK.
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
A pedagógia alapjai 3. előadás Emberformáló folyamatok: szocializáció, nevelés, a nevelés lehetőségei és korlátai Birta-Székely Noémi BBTE, Pszichológia.
MIBŐL ÁLL A TÉVÉMŰSOR MIBŐL ÁLLNAK A TÉVÉK MIBŐL ÁLL A MÉDIARENDSZER Riport, hírműsor médiastruktúra.
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
A gyerekek nem várnak Gyerekesélyprogram 2007
Budapest, Hungary, 21st World Congress on Reading 1 Elektronikus könyvtár(ak) az olvasás szolgálatában Moldován István OSZK
Nyomtatott helyett digitális források? Szombathely, március 30. BDTF Főiskola Könyvtáros Szaknap.
Kutatás-történet : Magyar Háztartás Panel vizsgálat (TÁRKI, Budapesti Corvinus Egyetem elődje, KSH) 2007, NKTH Jedlik-pályázat: Háztartások Életút.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
Kultúrák találkozása a könyvtárak olvasásfejlesztő tevékenységében
DISSZEMINÁCIÓ A projektek eredményeinek terjesztése május 2. Tordai Péter, Tempus Közalapítvány.
Alprogramok a Pascal nyelvben
NEVELÉSELMÉLET.
A nevelés értelmezése - célja –feladatrendszere
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
Grafit vizsgálata STM-mel és AFM-mel Készítette: Kovács Máté, Tanára:Győri István, Ságvári Endre Gyakorló Gimnázium, Szeged.
Azt mondják.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
A tömegkommunikáció.
A kisgyermekkori nyelvi fejlődés jellemzői,
Az iskolai közösségi szolgálat a koordinátor szemével
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
kollégiumi nevelőtanári szak
Iskolai közösségi szolgálat
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Miért fontos, Gyermekednek,hogy Az anyanyelvén tanuljon?
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
Sonnevend Péter Új munka indult:
Iskolapszichológus protokoll – vitapontok, dilemmák és megoldási javaslatok 2. N. Kollár Katalin és Martonné Tamás Márta március 22.
Idősek és ifjak a jövőért
Aga Gyermekotthon. ....Kezdetek 1961-ben létesült a kezdetben csak alsó tagozatos gyermekekkel foglalkozó Aga utcai Gyermekotthon. Később felsőbb tagozatos.
BEMUTATKOZÁS LÉVAI MÁRK Március Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ (Betiszk)
A német nyelv távlatokat nyit Nyitott kapuk napja.
Logo Országos Számítástechnikai Tanulmányi Verseny Coménius Logo Imagine PC Logo.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Televízió.
A SZÜLŐI KOMPETENCIA TÁMOGATÁSA A KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÓVODÁJÁBAN Budapest augusztus 31.
Kardosné Gyurkó Katalin A család jövője – a nagycsaládosok
#15-25 Youth Marketing Forum
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Szeretnéd, hogy gyermeked szívesen és gátlások nélkül beszéljen majd angolul? Szeretnéd, ha minél korábban, Te magad vezethetnéd be játékosan az angol.
AZ OLVASÓSAROK MŰKÖDÉSÉNEK ELŐNYEI
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
30 órás Akkreditált továbbképzés viselkedészavarokról pedagógusoknak, szülőknek Reményi Tamás A képzések időpontjai a következők: 1. Blokk -10.
Álmodtunk egy iskolát magunknak
A KönyvTÁRva-nyitva jó gyakorlat
ÉRTÉK, ESZMÉNY, NORMA A NEVELÉSBEN
A képzések helyszínei, időpontjai: a képzés előtt egy héttel
A képzés helyszíne, időpontjai: a képzés előtt egy héttel
Előadás másolata:

Olvasóvá nevelő program Tervek, remények

A hangos felolvasás haszna  lélektanilag, a gyerek személyes fejlődésére  kulturálisan, az anyanyelv szinte észrevétlenül beszivárog  akinek felolvasnak könnyebben válik is olvasóvá, mint akinek nem.

Ezért OLVASSON FEL GYERMEKÉNEK MINDEN NAP 20 PERCEN KERESZTÜL!

Felolvasó-programok  Nonstop felolvasások (1997. Terézvárosi Gyermekkönyvtár- Arany János Általános Iskola, Zalaegerszeg, március 7.)  Felolvasó délutánok  Olvasókörök

Mitől más/jobb a lengyel minta?  Feltalálták a … Az egész lengyel média, közszolgálati és kereskedelmi, elektronikus és írott, Jobb és baloldali, odaállt az esemény mellé, mint médiatámogató vagy szponzor.

A rádió, a televízió és a könyvkiadók egyaránt fontosnak tekintették; a hangoskönyv divatja nyilvánvalóvá teszi, hogy erre, vagyis a TÖRTÉNETRE és az EMBERI HANGRA van igény.

Olvasóvá nevelés itthon  Összefogással  A szervezést egy független, erre a célra létrehozott alapítvány bonyolítaná. (függetlenség + profizmus)  Találjunk közös nevet, programot, adjunk ötleteket egymásnak, kezdjük el a szervezést