Szülői értekezlet 2009.09.28 5. évfolyam (összevont)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
TÁMOP / Készítette: Baksa Ferencné szakmai vezető
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
A tanári munka értékelése
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Kompetensek lettünk? június 27..
Kaposvári Általános Iskola II. Rákóczi Ferenc Tagiskola
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
TÁMOP / Készítette: Antalné Tőkési Gabriella szakmai vezető
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szeretettel köszöntjük a projektzáró nap résztvevőit !
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Országos kompetenciamérés 2014
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
KÖZOKTATÁSI VEZETŐ III. szemeszter
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Szülői értekezlet évfolyam (összevont)

Téma A szülők tájékoztatása a „Korszerű oktatást Mándokon” című TÁMOP (Társadalmi Megújulás Operatív Program) jelű projektről.

Új Magyarország Fejlesztési Terv ‘Társadalmi Megújulás Operatív Program’ támogatási rendszerében benyújtott pályázat → pozitív elbírálás Ft összegű támogatás (ÁMK és Gyermekkert Óvoda)

Bevezetésre került 7 tanulócsoportban 1/A szövegértés-szövegalkotás és matematika Pedagógusok: Jámbrik Józsefné Tóthné Makkai Katalin

Bevezetésre került 7 tanulócsoportban 1/B szövegértés-szövegalkotás és matematika Pedagógusok: Béres Lászlóné Lázárné Herczeg Zsuzsa

Bevezetésre került 7 tanulócsoportban 1/C szövegértés-szövegalkotás és matematika Pedagógusok: Sajtos Józsefné Szigeti Károlyné

Bevezetésre került 7 tanulócsoportban 5/A matematika Pedagógus: Jámbrik Zsuzsanna

Bevezetésre került 7 tanulócsoportban 5/B Szövegértés- szövegalkotás Pedagógusok Ésik KatalinBodnárné Rabb Marianna Ember és társadalomismeret

Bevezetésre került 7 tanulócsoportban 5/C szövegértés-szövegalkotás és matematika Pedagógusok: Kulcsár Istvánné Bódi Ferencné

Bevezetésre került 7 tanulócsoportban Választott: német 5. évfolyam (1 csoport) Pedagógus: Szalmasági Béláné

Miért? Az országos kompetenciamérésben az átlag alá kerültünk, és nem akarunk ott maradni. Ha körülöttünk minden változik, nekünk is ezt kell tennünk. (Az iskola sem maradhat ki ebből a folyamatból.) Nagyot változott körülöttünk a világ és az oktatásnak is ehhez kell igazodnia.

Cél Javuljon az oktatás eredményessége, hatékonysága és biztosítsuk az esélyegyenlőséget.

Óraelosztás (Miért olyan a gyerekek órarendje amilyen?) A szövegértés-szövegalkotás tömbösítve, egymást követő napon történik. (Előnye: Az idő nem szóródik úgy széjjel, kerekebb lehet a feladatvégzés.)

Munkaformák Páros Csoport Tanulók interakciója

Páros munka

Csoport munka

Tanulók interakciója

Módszerek Cselekvésorientált (A gyermek ne puszta befogadó legyen, hanem aktív részese az ismeretszerzésnek.) „Sage es mir, und ich vergesse es. Zeige es mir, und ich erinnere mich. Lass es mich selbst tun, und ich behalte es.” Mondd el - elfelejtettem. Mutasd meg – emlékezni fogok rá. Engedd, hogy magam tegyem – meg fogom jegyezni

Megvalósítás, kivitelezés Gyerek Pedagógus Család Eszközök (modern, korszerű tankönyvek, munkafüzetek, internet, IKT eszközök) AKTÍV EGYÜTTMŰKÖDŐ „Veled változom, Neked változom”

Mindezekhez erőt, kitartást és sok-sok türelmet!