Pályázatkidolgozói tapasztalatok ÚMFT TIOP, TÁMOP, ROP Dr. Borsi Máté CitiFund Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Egy hajóban evezünk…” konferencia
Advertisements

Az emeltszintű járóbeteg szakellátás fejlesztése a Lenti Kistérségben a Dr. Hetés Ferenc Rendelőintézet revitalizációjával NYDOP-5.2.1/B LENTI.
Új Magyarország Fejlesztési Terv „Foglalkoztatás és növekedés” Cél: Felzárkózni a fejlett országokhoz a foglalkoztatás növelésével és a gazdasági.
BIZTONSÁG ÉS PARTNERSÉG Lépésváltás az egészségügy korszerűsítésében.
„Egy hálóban webezünk!” - a reformok informatikai kihívásai
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Kovács István Vilmos Fejlesztéspolitikáért felelős elnökhelyettes
Nyitó rendezvény „Motiváló képzések és kapcsolódó szolgáltatások a ”Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP A2-12/ október 18.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
a Nyugat-dunántúli Operatív Program
BEVEZETÉS. Magyarország között 15 operatív program megvalósításáért felelős Összesen mintegy 22,4 milliárd euró fejlesztési forrást tudunk felhasználni.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
A TÁMOP felépítése Tóth István január 26.. ÚMFT prioritások és OP-k Társadalmi megújulás Gazdaság- fejlesztés Közle- kedés Környezeti és energetikai.
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
A z LHH program aktuális kérdései Kullmann Ádám, LHH Fejlesztési Programiroda Szentendre, május 27.
Fenntartható termelési és fogyasztási szokások ösztönzése akcióterv Szántó Szilvia Környezetfejlesztési Főosztály Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium.
Varju László, államtitkár NFGM A Regionális Fejlesztési Operatív Program tapasztalatai Tanulságok és következtetések az ÚMFT regionális programjai tükrében.
I. Nemzeti Fejlesztési Terv ( ) Készítette: Koczka Csaba (M6MGTO)
Készítette: Lázár Nikolett Földrajz BSc II. évfolyam.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Orvos szakmai programok illeszkedése az ágazati célkitűzésekhez „Építészet a Gyógyulásért 2010-Európai Uniós támogatással” konferencia.
Infrastruktúra fejlesztés az egészségügyben pályázatíró szemével
Nemzeti Fejlesztési Terv (NFT) = Európa Terv Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program (HEFOP) 4.4 intézkedés: Egészségügyi információ- technológiai.
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Az infokommunikáció szerepe az Új Magyarország Fejlesztési Tervben és az Operatív Programokban Dr. Bálint Ákos Igazgató Közigazgatás Operatív Programok.
A Dél-dunántúli régió helyzete, fejlesztési lehetőségei és az RFT szerepe a DDOP végrehajtásban Dr. Wekler Ferenc elnök szeptember 14.
KÖZÖSEN AZ UNIÓS FEJLESZTÉSI FORRÁSOK FELHASZNÁLÁSÁÉRT Környezetpolitikai Fórum Budapest, Március 20. Partnerség és fenntarthatóság Dr. Szegvári.
Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács
Címalcím 1 Nemzeti Fejlesztési Terv - Regionális Operatív Program Wächter Balázs VÁTI Területfejlesztési Igazgatóság Stratégia tervezési iroda november.
A Phare továbbélése a regionális operatív programokban Wächter Balázs.
OFA Hálózat évi tevékenységei
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Programról.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A Regionális Munkaügyi Tanácsok foglalkoztatási paktumokban való részvételi lehetőségei Balatonvilágos
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) NCA-ÖNSZ-08-C-0070 A Társadalmi Megújulás Operatív Programról: a HEFOP.
Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program TIOP Kecskemét, június 21.
Integrált közösségi szolgáltató terek
Humán közszolgáltatások fejlesztése prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
Regionális projekt-előkészítési támogatás 2007-ben (PEA4) Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
Bertalan Ildikó Fejlesztéspolitikai és Stratégiai -Elemzési Főosztály
TERÜLETI PAKTUM. A PAKTUM BEMUTATÁSA szeptember 25-én aláírták a Területi Foglalkoztatási és a Társadalmi Integráció a Központi Régióban Paktumot.
Berecz Mihály kistérségi koordinátor Püspökladányi kistérség Észak-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT)
A kiváltás stratégia Emberi Erőforrások Minisztériuma
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
Klaszter és egyéb vállalkozásfejlesztési pályázatok 2011-ben Morvai Balázs - Pál Attila KSZGYSZ – dec. 14.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
Nem mondunk le senkiről – a Sárospataki kistérségben sem! Komplex felzárkóztató programok készítése a leghátrányosabb helyzetű kistérségekben ÁROP /B.
A Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program aktuális pályázati lehetőségei aktuális pályázati lehetőségei szeptember 26. Szolnok.
A Nemzeti Fejlesztési Terv
Iparpolitikai és regionális szempontok a GKM Stratégiájában és az ÚMFT-ben Dr. Cservenyák Ildikó Főosztályvezető, GKM MRTT, V. vándorgyűlése október.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Pályázati lehetőségek önkormányzatok számára.
A Kistérségi Koordinációs Hálózat szerepe a roma integráció elősegítésében Székely Andrea főosztályvezető NFÜ Központi Fejlesztési Programiroda.
A szociális munka fő fejlődési irányai Az EU stratégia és Magyarország stratégiájának hatása a szociális munka gyakorlatára.
1 A foglalkoztatáspolitika ösztönző elemei, a szolgáltatások szerepe Munkaerő-piaci Műhely Konferencia Pécs november 20. SZOCIÁLIS ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM.
85,2 milliárd forint uniós forrás az egészségügy fejlesztésére („Infrastruktúra-fejlesztés az egészségpólusokban”)
A KÖZÖTTI EURÓPAI UNIÓS FEJLESZTÉSI IDŐSZAK ÖNKORMÁNYZATI LEHETŐSÉGEI PICHLER BALÁZS FŐOSZTÁLYVEZETŐ.
Új Magyarország Fejlesztési Terv Egészségügyi fejlesztési lehetőségek Gál Ilona közgazdasági szakállamtitkár Új Magyarország Fejlesztési Terv Egészségügyi.
Strukturális alapok és a HEFOP. Strukturális Alapok Európa regionális politikája a pénzügyi szolidaritáson alapul. A Strukturális Alapok, az EU regionális.
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM TIOP-2. PRIORITÁS PROJEKTJEI NYÍREGYHÁZA.
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Lorem ipsum.
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

Pályázatkidolgozói tapasztalatok ÚMFT TIOP, TÁMOP, ROP Dr. Borsi Máté CitiFund Kft.

ÚMFT

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. 3 ÚMFT Közösségi (EU) és hazai célok: │ Versenyképesség fokozása │ Foglalkoztatás növelése │ Fenntartható fejlődés biztosítása │ Társadalmi, gazdasági és térségi felzárkóztatás

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. ÚMFT felépítése │ Operatív programok (15 db) prioritás akcióterv intézkedés konstrukciópályázat

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. ÚMFT egészségügyi programok │ TIOP 2. prioritás 311 md Ft │ TÁMOP 6. prioritás 60 md Ft │ ROP-ok Humán közszolgáltatások prioritásai 115 md Ft │ TOTAL: 486 md Ft Árfolyam: 271 Ft/EUR Forrás: ESKI STRAPI

TIOP

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. TIOP 2. prioritás:egészségügyi infrastruktúra fejlesztése │ Cél: az egészségben töltött életévek számának növelése az egészségügyi rendszer struktúrájának a hatékonyabb, jobb minőségű és területileg kiegyensúlyozottabb ellátás felé terelésével

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. TIOP 2. prioritási tengely intézkedései │ 2.1. A járóbeteg-szakellátó hálózatok fejlesztése │ 2.2. A fekvőbeteg-szakellátás intézményrendszerének felkészítése a struktúraváltásra │ 2.3. Információtechnológiai fejlesztések az egészségügyben

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. TIOP 2. prioritás tervezett konstrukciói (1) │ (1) Kistérségi járóbeteg-szakellátó központok kialakítása és fejlesztése │ (2) Aktív kórházi ellátásokat kiváltó járóbeteg szolgáltatások fejlesztése │ (3) Sürgősségi ellátás fejlesztése – mentés, légimentés │ (4) Sürgősségi ellátás fejlesztése – SO1, SO2 (és ezen belül gyermek sürgősségi) valamint informatikai fejlesztés a koraszülött intenzív (PIC/NIC) és a központi intenzív osztályon

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. TIOP 2. prioritás tervezett konstrukciói (2) │ (5) Struktúraváltoztatást támogató infrastruktúra fejlesztés a fekvőbeteg-szakellátásban │ (6) Korszerű regionális onkológiai hálózat kialakítása │ (7) Infrastruktúra fejlesztés az egészségpólusokban │ (8) Intézményen belüli betegazonosítási, ügyviteli és üzletviteli rendszerek fejlesztése │ (9) Mentésirányítási rendszer

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. TIOP 2. prioritás kiírt pályázatai Keretösszeg Pályázható m Ft m Ft │ │ │ │

TÁMOP

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. TÁMOP 6.prioritás: egészségmegőrzés és humánerőforrás fejlesztés az egészségügyi ellátórendszerben │ Cél: a lakosság egészségi állapotának és munkavégző képességének javítása valamint az egészségügyi infrastruktúra fejlesztéshez kapcsolódó humánerőforrás fejlesztése

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. TÁMOP 6. prioritás intézkedései │ 6.1. Egészségfejlesztés és egészségtudatos magatartásra ösztönzés (célcsoport: lakosság) │ 6.2. Egészségügyi szerkezetátalakítást támogató humánerőforrás- és szolgáltatásfejlesztés (célcsoport: egészségügyi intézmények dolgozói)

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. TÁMOP 6. prioritás tervezett konstrukciói (1) │ (1) Bizonyítékokon alapuló egészségfejlesztési ismeretek kidolgozása az oktatás különböző szintjei és különböző korcsoportok számára │ (2) Egészségre nevelő és szemléletformáló életmód programok │ (3) Szűrőprogramok országos kommunikációja

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. TÁMOP 6. prioritás tervezett konstrukciói (2) │ (4) Egészségügyi humánerőforrás monitoring │ (5) Képzési programok az egészségügyben foglalkoztatottak számára, hiányszakmák képzése, kompetencia fejlesztés │ (6) Foglalkoztatás támogatása │ (7) Megvalósíthatósági tervek minőségbiztosítása a tervezett jelentős beruházásoknál

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. TÁMOP 6. prioritás kiírt pályázatai Keretösszeg Pályázható m Ft m Ft │

ROP

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. ROP-ok: humán közszolgáltatások fejlesztésére irányuló prioritásai / egészségügyi intézkedései │ Cél: az ágazati (TIOP és TÁMOP) célokkal lényegében megegyező, regionális lehatárolásokkal

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. ROP-ok tervezett egészségügyi konstrukciói (1) │ NYDOP Egészségügyi szolgáltatások fejlesztése / kistérségi járóbeteg-szakellátó központok fejlesztése, alap-, járóbeteg-szakellátás korszerűsítése │ KDOP Egészségügyi szolgáltatások fejlesztése / kistérségi járóbeteg-szakellátó központok fejlesztése, alap-, járóbeteg-szakellátás korszerűsítése

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. ROP-ok tervezett egészségügyi konstrukciói (2) │ DDOP 3.1.3/A Integrált mikrotérségi alapfokú egészségügyi és szociális szolgáltató központok fejlesztése │ DDOP 3.1.3/B Egészségügyi szolgáltatások fejlesztése / kistérségi járóbeteg-szakellátó központok fejlesztése │ KMOP Kistérségi járóbeteg-szakellátás fejlesztése a Közép-magyarországi régióban

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. ROP-ok tervezett egészségügyi konstrukciói (3) │ ÉMOP Egészségügyi szolgáltatások fejlesztése / kistérségi járóbeteg-szakellátó központok fejlesztése, alap-, járóbeteg-szakellátás korszerűsítése │ ÉAOP Egészségügyi szolgáltatások fejlesztése / kistérségi járóbeteg-szakellátó központok fejlesztése, alap-, járóbeteg-szakellátás korszerűsítése

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. ROP-ok tervezett egészségügyi konstrukciói (4) │ DAOP Egészségügyi szolgáltatások fejlesztése / kistérségi járóbeteg-szakellátó központok fejlesztése, alap-, járóbeteg-szakellátás korszerűsítése

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. ROP-ok kiírt egészségügyi pályázatai, (1) Keretösszeg Pályázható m Ft m Ft NYDOP A /60 B / KDOP A /40/60 B

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. ROP-ok kiírt egészségügyi pályázatai, (2) Keretösszeg Pályázható m Ft m Ft │ DDOP 3.1.3/A │ DDOP 3.1.3/B │ KMOP /1500

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. ROP-ok kiírt egészségügyi pályázatai, (3) Keretösszeg Pályázható m Ft m Ft │ ÉMOP A B │ ÉAOP A1000 4,5-80 B

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. ROP-ok kiírt egészségügyi pályázatai, (4) Keretösszeg Pályázható m Ft m Ft │ DAOP A B

ELNYERHETŐ PÉNZFORRÁSOK

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Egészségügy kiírt pályázatai, összesítve ROP járóbeteg-ellátás összes md Ft TIOP járóbeteg-ellátás összes md Ft ÚMFT járóbeteg-ellátás összes md Ft TIOP fekvőbeteg-ellátás md Ft TIOP mentésirányítás md Ft TÁMOP projekt minőségbizt md Ft Mindösszesen md Ft

JÁRÓBETEG- ELLÁTÁS PÁLYÁZATAI

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Járóbeteg-ellátás pályázatai Eddigi felosztás: │ „A” komponens: alapellátás fejlesztése │ „B” komponens: - alapszintű járóbeteg-szakellátás (R2) fejlesztése - emeltszintű járóbeteg-szakellátás (R1) kialakítása │ Terv: „C” komponens: - rehabilitáció fejlesztése

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Kiírással kapcsolatos problémák (1) │ Későn jelentek meg a pályázatok │ Rövid kidolgozási idő áll rendelkezésre │ A pályázatok jelentős része egyfordulós, ezért nem tisztázható kellő időben az adott pályázat célkitűzéseinek és kidolgozottságának elfogadhatósága │ Jelentős eltérések az eredeti ajánlásokhoz képest (pl. RFT és RET javaslatok esetében)

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Kiírással kapcsolatos problémák (2) │ HEP IH és ROP IH elvárásai nem mindig harmonizálnak - lakosságszám és kapacitási követelmények - projekt menedzsment jogviszonya - elszámolható költségek (pl. tartalék) - elszámolható építési m2 árak - árajánlat kérés az előkészítő szakaszban (közbeszerzés!)

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Kiírással kapcsolatos problémák (3) │ A HEP IH hátrányos helyzetbe hozta az időben felkészülni akarókat (a pályázati kiírást megelőzően készült tervek és tanulmányok nem elszámolhatók) │ A népegészségügyi elvárások nem kellően kidolgozottak és egyeztetettek (pl. a járóbeteg-szakellátásnak az egészségfejlesztésben mi a feladata,az ÁNTSZ feladatai és az egészségügyi szakellátó feladatai hogyan kapcsolódnak egymáshoz, stb.)

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Kiírással kapcsolatos problémák (4) │ Ellátás-szervezéssel kapcsolatos elvárások és feltételek nem kellően kidolgozottak és egyeztetettek (irányított betegellátási modell?) │ Projekt szakaszok nem világos lehatárolása (pl. jövedelem termelő tevékenységek esetében a megvalósítási és fenntartási szakasz összekeveredik)

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Jogszabályi háttér problémái (1) │ 75 nappal a beadás előtt kész szakmai és pénzügyi program kell (361/2006. (XII.28.) Korm. rend. 8.§) az előzetes kapacitás befogadáshoz │ RET feladatok és hatáskörök tisztázatlansága (kapacitás elosztás) │ Minimum feltételek nem adnak sok esetben támpontot (pl. nappali kórház)

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Jogszabályi háttér problémái (2) │ Finanszírozási jogszabályok hiányosságai (pl. nappali kórházi ellátások járóbeteg-ellátó intézményben történő finanszírozása) és kiszámíthatatlansága │ Az R1 és R2 szint nincs jogszabályi szinten definiálva

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Együttműködési problémák │ Az intézmények nem egyeztetnek egymással a kapacitások elosztásáról │ A RET-ek nem koordinálják régiós szinten a kapacitás egyeztetéseket

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Pályázói problémák (1) │ Stratégia helyett rövid távú működtetési szempontok (fejlesztési koncepciók hiánya) │ Népegészségügyi és ellátás-szervezési szükségletek elemzése nélküli igény megfogalmazások │ Nehezen követhető adatnyilvántartások (kapacitások, munkaerő, leltár, stb.) │ Népegészségügyi és ellátás-szervezési feladatoktól való idegenkedés

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Pályázói problémák (2) │ Tulajdoni lap problémák │ Humán erőforrás biztosítása (tervszerű humán erőforrás politika) │ Önerő biztosítás nehézségei │ Fenntarthatóság (kiszámíthatatlan betegforgalom és finanszírozás)

FEKVŐBETEG- ELLÁTÁS PÁLYÁZATAI

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Fekvőbeteg-ellátás pályázatai │ Sürgősségi ellátás Több pályázat is tartalmazza (TIOP ,TIOP , TIOP , de része lehet a TIOP nek is) │ Csúcsintézmények fejlesztése

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Kiírással kapcsolatos problémák (1) │ Sürgősség: - Van is meg nincs is sürgősségi koncepció - Nem jelenik meg igazán a sürgősségi ellátás progresszivitási szinteknek megfelelő felépítése (laikustól a sürgősségi centrumig) - Sürgősségi centrum jogszabályi körülhatárolása hiányos

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Kiírással kapcsolatos problémák (2) │ A sürgősségi ellátóhelyek mérete és a rájuk fordítható összeg nem differenciált, nem tükrözi az ellátandó lakosságszám nagyságát │ Az építészeti követelmények inkább szabványt adnak nem a standard funkcionális elvárásokat rögzítik

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Kiírással kapcsolatos problémák (3) │ Csúcsintézmények fejlesztése - A kormányzat nem vállalta nagyprojektek kialakítását az egészségügyben - Nem kellően tisztázott az egyetemek és a vezető régiós kórházak adottságainak és ebből adódóan fejlesztési szükségleteinek különbsége - A források szűkössége miatt félő, hogy nem valósul meg a csúcstechnológiák bevezetése

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Kiírással kapcsolatos problémák (4) │ A TIOP „Struktúraváltoztatást támogató infrastruktúra fejlesztés a fekvőbeteg-szakellátásban” │ és a │ TIOP „Korszerű regionális onkológiai hálózat kialakítása” pályázatok kiírása késik, így nehezen összehangolható egy egységes fejlesztési koncepció, térségi integráció

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Pályázói problémák │ Pályázóképesség veszélyben: - önerő biztosítása - likviditás biztosítása - fenntarthatóság biztosítása

KÖVETKEZTETÉSEK

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Következtetések (1) A pályázatok kialakításához célszerű lenne: │ Szakértők szélesebb körű bevonása a pályázati kiírások előkészítésébe és a döntéshozatalba │ Egészségügyi Minisztérium fejlesztéssel foglalkozó területén nagyobb erőforrás koncentráció │ NFÜ-n és EüM-on belül erősebb koordináció │ A működtetési és fejlesztési jogszabályok jobb összehangolása

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Következtetések (2) │ RET feladatok egységes értelmezése és a RET munka hatékonyságának javítása │ Pályázat előkészítés anyagi támogatása (Pályázat előkészítési alap)

Zell am See – Pályázatkidolgozói tapasztalatok CitiFund Kft. Következtetések (3) A pályázóképesség javítása érdekében célszerű lenne: │ Intézményi adatbázisok egységes szempontú és összehangolt kialakítása │ Regionálisan összehangolt fejlesztési koncepciók készítése │ Szükséglet alapú intézményi fejlesztési tervek készítése

KÖSZÖNÖM FIGYELMÜKET!