MÉRÉSI ÉRTÉKELÉSI RENDSZER

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A KÓPÉVÁR ÓVODA SZAKMAI BESZÁMOLÓJA A TÁMOP
Advertisements

Kapcsolattartás a szülői házzal
Gyógytestnevelés tanítására felkészítő szakirányú továbbképzési szak
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2010-ben Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
A tanári munka értékelése
Az iskolai dokumentumok
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Bölcsőde – óvoda közös intézményként történő működtetése
Komplex logopédiai terápia az óvodában
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Készítette: Grolyóné Szabó Éva május10.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Jó gyakorlatok óvodánkban
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Csillag Ferenc MFPI közoktatási szakértő
Az együttnevelés gyakorlata az óvodában (A pedagógusok együttműködésének lehetőségei az egyéni fejlesztés megvalósításában)
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
TAPASZTALATOK AZ ÓVODAI NEVELÉS GYAKORLATÁBAN
Fejlesztési koncepció
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A NEVELÉS FOLYAMATA ÉS MÓDSZEREI
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések az óvodában Némethné Józsa Ágnes tanácsos, óvodai szakreferens Győr, április 29. Győr-Moson-Sopron Megyei.
A sajátos nevelési igényű tanulók ellátásának új törvényi szabályozása
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
Számít, hogy 0,61 m2 ? A pedagógusok élet-, és munkakörülményei, a pedagógus életpálya teljességének tükrében Sági Matild Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet.
Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő tanulók ellátása a jogszabályi előírások alapján Ammerné Nagymihály Emília közoktatási szakértő.
Szakképzési dokumentumok
A képzés fejlesztését, korszerűsítését indokolttá tevő szakmai fejlődésről Sz. dr. Nyitrai Ágnes Apor Vilmos Katolikus Főiskola,
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2008-ban Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
14/1994 MKM r. változásai Nevelési tanácsadásra vonatkozó részek Dr. Szakács Katalin Készült az Oktatási és Kulturális Minisztérium támogatásával.
AZ ÓVODA- ISKOLA ÁTMENET TEMATIKUS SZAKMAI MŰHELY MUNKATERVE Készítette: Garai Zoltánné műhelyvezető.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Az iskoláskor küszöbén
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
A szaktanácsadó segítő szerepe
A portfólió - óvodai szakterület
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Szeretettel köszöntöm
DIFER.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
Az Országos képesítési keretrendszer 0. szintje Katona Nóra ELTE, PPK, Pszichológai Intézet május 12.
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
Összeállította: Szabó Ilona
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
KATOLIKUS PEDAGÓGIAI SZERVEZÉSI ÉS TOVÁBBKÉPZÉSI INTÉZET
30 órás Akkreditált továbbképzés viselkedészavarokról pedagógusoknak, szülőknek Reményi Tamás A képzések időpontjai a következők: 1. Blokk -10.
Barcsák Marianna KPSZTI
Katolikus óvodák létszámának alakulása a katolikus köznevelés rendszerében a 2016/2017-es nevelési évben Készítette:Grolyóné Szabó Éva és Schillingerné.
NEVELŐI ÉRTEKEZLETRE A FÉLÉVES ÉRTÉKELÉS ELŐKÉSZÍTÉSE Farkasné Egyed Zsuzsanna saját óvodai munkaanyag, forrásként felhasználható.
CSOPORTNAPLÓ MÓD - SZER - TÁR ANYAGÁNAK FELHASZNÁLÁSÁVAL.
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
avagy a megismerési folyamatok probléma alapú tervezése
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
Előadás másolata:

MÉRÉSI ÉRTÉKELÉSI RENDSZER KATOLIKUS PEDAGÓGIAI SZERVEZÉSI ÉS TOVÁBBKÉPZÉSI INTÉZET 2010. október 14.

ALAPELV Minden mérés annyit ér, amennyit abból hasznosítani tudunk! Legfontosabb a hétköznapok minőséggondozása!

A HOP ÉS A MIP KAPCSOLATA ÍGÉRET GARANCIALEVÉL

A NEVELÉSI ÉV GARANCIALEVELEI FELADATOK SZERVEZETI SZINTEN FELADATOK CSOPORT SZINTEN

FELADATOK EGYÉNI SZINTEN Gyermekek fejlettségi állapotának mérése (11/1994. ((VI.8.) MKM rendelet) Évente legalább két alkalommal… Egyéni fejlesztési terv Megrendelhető: www.mod-szer-tar.hu

AZ ÓVODÁBAN A SZABAD JÁTÉK KÖRÜL „FOROG A VILÁG” !

MIT, MIÉRT? - Ötletbörze - Kiscsoportos feladat Mikor? Ki-kit? Mivel, hogyan? ? Dok. Hatékony… …befolyásoló tényezők Partnerek… Gyermekek fejlettségi állapota Évente 2 alk. Óvónő a gyermeket Fejl. Napló DIFER Neveltségi… Egyéni fejl… Dolgozók teljesítménye Átfogó…

A MÓD-SZER-TÁR AJÁNLÁSAI Minőségügyi képzéseink (30 órás akkreditált képzés, 2 napos alapképzés) Fejlődési napló (Hamarosan mérőeszköz csomag, csoportnapló) Informatikai kompetenciát fejlesztő képzések www.mod-szer-tar.hu

KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMETEKET! LENDVAI LÁSZLÓNÉ Ani T: (20) 468- 29- 39