A KÓRHÁZ STANDJA Minden, ami baba: Babamama-expo először Magyarországon a Heim Pál Gyermekkórház szakmai támogatásával Buncsik Ildikó – Kommunikációs és.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mit tehet a szülő? A szülői felkészítő tanfolyamok tematikájáról és eszközeiről Buncsik Ildikó Kommunikációs és PR vezető Heim Pál Gyermekkórház Budapest.
Advertisements

Mit lehet tudni a célcsoportról?
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Gondolkodj Egészségesen! Program OSZMK baleset-megelőzési konferencia szeptember 30.
Szakmai Tanácskozás Miskolc
5 éves a Diákhitel „Ötről a hatra” fotó és novella pályázat avagy A Diákhitel ma már a felsőoktatás szerves része.
BIZTONSÁG ÉS PARTNERSÉG Lépésváltás az egészségügy korszerűsítésében.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
A gyermekjóléti alapellátások aktuális kérdései
ÖKO-Pack rendezvénysorozat a Mobilitási Héten Hankó Gergely ÖKO-Pack Nonprofit Kft. PR és Marketing Vezető december 2. Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.
KÖZKÉZEN Felelősen a közösségért! Felelősen Fehérvárért! Farkas Tamás tanácsadó.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Humánkineziológia szak
a Nyugat-dunántúli Operatív Program
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
A magyar köznevelési fenntartórendszer legfőbb kihívásai
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Lorem ipsum Széchenyi Programirodák bemutatása ELTE Innovációs Nap február 23.
Közönségkapcsolat (public relations)
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
SZEMÉLYZETI MARKETING
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Egy non-profit egészségügyi alapítvány PR-tevékenysége Száraz Éjszakák – Derűs Nappalok Alapítvány Sarlós Gábor PeppeR 21 PR Ügynökség.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Kommunikáció beteg gyermekekkel
IgenNem Kattints egyenként sorban a számokra 1-től 24-ig.
szakmérnök hallgatók számára
Zöldszemlélet minden napra avagy a Térségi Hulladék- Gazdálkodási Kft
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Dr. Kovács Zsuzsanna, Dr. Scheiber Dóra, Toma Andrea
IV. kerületi v édőnők munkamegbeszélése május 26. Budapest Toma Andrea OGYEI.
Dr. Békefi Dezső Programtanács Seregélyes
Mandrik István ügyvivő Munkavédelmi Bizottság munkáltatói oldal
Sponsorare necesse est
Szakmai elvárások és elvárt eredmények a szociális szolgáltatásokon belül nyújtott étkeztetéssel kapcsolatban… Nyíregyháza, március 29.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Kirándulás, Apáthy-szikla – Árpád kilátó - Hüvösvölgy
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában Egészségügyi kutatások, adatok közzététele.
A közösségépítés mint a készség- és képességfejlesztés eszköze (Gulyás Gabriella) Országos Múzeumandragógiai Konferencia Széphalom, május
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Az Európai Foglalkoztatási Stratégia Készítette: Balogh Judit Nemzetközi Tan. III. évf
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
A képzés fejlesztését, korszerűsítését indokolttá tevő szakmai fejlődésről Sz. dr. Nyitrai Ágnes Apor Vilmos Katolikus Főiskola,
A hippokratészi eskü értelmezése
ÉRDEKEGYEZTETÉS ÉRDEKKÉPVISELET
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Válság és megújulás? Lehetőség vagy krízis?
Fogyatékossággal élő hallgatók a Nyíregyházi Főiskolán Göncziné dr. Szabó Terézia „Egyenlő esélyek biztosítása a felsőoktatásban” november 26.
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
Hevesi Kistérség Integrált Szolgáltató és Innovációs Központ
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont Rendezvény fővédnöke: Dr. Réthelyi Miklós Nemzeti Erőforrás Miniszter.
Hányszor csodálkozunk azon, amikor halljuk, hogy mások már 100%-ot teljesítenek! Thema: 100%-os teljesítmény És hányszor halljuk, hogy több, mint 100%-ot.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
TÁMOP /1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin Marcali Kistérségi Többcélú Társulás.
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont.
A sürgősségi osztály indításával és működtetésével nyert tapasztalataink. CSMEK Hódmezővásárhely - Makó Dr. Lóczi Gerda.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
Partnerség és együttműködés
Kik vagyunk A Babagenetika mozgalom egy személyes történeten alapuló
Előadás másolata:

A KÓRHÁZ STANDJA Minden, ami baba: Babamama-expo először Magyarországon a Heim Pál Gyermekkórház szakmai támogatásával Buncsik Ildikó – Kommunikációs és PR vezető (Heim Pál Gyermekkórház) Fülöp Judit – ügyvezető igazgató (Konsilo Kft.)

2 Konsilo kft. kiállítás szervezés „Partnereink elégedettsége egyben a mi elégedettségünk kulcsa is.” rendezvények oktatás kreatív tervezés

3 A kiállítás Magyarország első babamama és kisgyermek tematikát bemutató kiállítása 103 kiállító közel látogató színes kísérőprogramok magas szakmai színvonal babák, mamák kedvence

4 A rendezvény vezérfonala, filozófiája Az erre szakosodott orvosoktól kérdezhetünk, az erre szakosodott szolgáltatók közül válogathatunk, az erre szakosodott üzletekben vásárolhatunk… Mindezt egyetlen helyszínen, egyetlen nap alatt, a legmagasabb színvonalon… Az információk választéka épp olyan széles, mint a babavárás, a családalapítás eszközeié…

5 Szakmai támogató: a Heim Pál Gyermekkórház A látogatók a „babaszakma” nagyágyúitól kérdezhetnek. Napi 4 színpadi előadás olyan témákban, melyek alkalmazkodtak a kiállítók szakmai profiljához, illetve a látogató közönség potenciális igényeihez. Személyes, hiteles tájékoztatás.

6 A kiállítás kommunikációja Összesen 234 tudósítás, interjú, cikk jelent meg a kiállításról. Kiemelten foglalkozott a kiállítással számos TV és Rádió csatorna, havi-, heti- és napilap. A kiállítás plakátjai és szórólapjai eljutottak a budapesti bölcsődékbe, a védőnői rendelők és óvodák többségébe, illetve a Libero fős adatbázisához.

7 A Babamama expo 2007 képei

8

9

10 A Babamama expo 2007 képei

11 A Babamama expo 2007 képei

12 A Babamama expo 2007 képei

13 A következő állomás

A KÓRHÁZ STANDJA Heim Pál Gyermekkórház

15 A gyermekegészségügy prioritásai napjainkban Valódi gyermek egészségügyi központtá válni „csak” kórház helyett. Szolgáltatást nyújtunk! Bizalom kiépítése a szolgáltatást nyújtók felé.

16 A megjelenés célja Megmutatni magunkat egy másik környezetben! Ismertség és informálás Hiteles tájékoztatás Vészhelyzetek megoldása még nem stressz helyzetben

17 SCALE (Science, Children, Awareness-raising, Legislation, Evacuation) stratégiai prioritásai: Allergia, asztma, fejlődési rendellenességek, autizmus, stb. megelőzése Biztonságos ellátás - egyenlő hozzájutás

Népegészségügyi Program Minőségi szolgáltatás nyújtása, a szükségletekhez igazodóan, költséghatékonyan. Honnan tudjuk, hogy mire van valóban szükség? Megkérdezzük a szülőket, a gyermekeket, a kollégákat és a társszakmák képviselőit.

19 A szolgáltatás jellemzői Hozzáférhetőség Az elvárásoknak és a szükségleteknek való megfelelés Társadalmi elfogadottság Hatékonyság Hatásosság (Maxwell 1984)

20 Saját kommunikációs stílus kialakítása Alkalmazkodjon a munkahelyhez, a feladathoz, a fenntartó, a vezetők és a kliensek elvárásaihoz Szakmai tematika összeállítás, témaválasztások indoklása

21 A „törődés” kommunikációja Alapelemei: Az önérvényesítés és a felelősség! Fehér köpenyes szerepek, nem fehérben Nem kórházi helyzetben a kórházról Verbális eszközök, beszédstílus, kifejezések Non verbális metodikák

22 Partnerség Az egészség fontos! Megóvható, megelőzhető a gyermekeket érő ártalmak nagy része! Az ismeretek szélesítése lecsendesíti a szülői szorongást! Erkölcsi megerősítést ad: ” Jó szülő vagyok!” Objektív véleményt alkot, de nem érzelemmentes! Rugalmas változásokra képes. Gyakorlati tanácsokat is ad.

23 A kórház standja

24 A kórház standja

25 A kórház standja

26 A kórház standja

27 A kórház standja

28 „Az ember erőt, bátorságot és önbizalmat merít minden olyan élményből, mellyel már valóban félelem nélkül néz szembe.” Eleanor Roosevelt