Hatékony OTC kommunikáció az interneten

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Szinkronizált multiplatform élmények
AZ INTERNET ADTA LEHETŐSÉGEK AZ ALKOTÓKÖZÖSSÉGEK KAPCSOLATÉPÍTÉSÉNEK TÜKRÉBEN Dóri Éva MMIKL képzőművészeti szakreferens október 1.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
 Információs társadalom – a fogalom és ami mögötte van  Másvilág – fiatalok az információs társadalomban  Útikalauz stopposoknak – ifjúsági munka virtuális.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
Keresőmarketing stratégiák
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
Onlinemarketing.hu Kft. A Magyar Online Hirdetési Adatbázis rövid bemutatása. Készítette az Onlinemarketing.hu Kft.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
S z o b a s z e r v í z L A K Á S M A G A Z I N. p o r t á lp o r t á l Szobaszervíz lakásmagazin internetes portál Az internetes Szobaszervíz lakásmagazin.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
Többet engedhetsz meg magadnak!. Az integrált közösségi marketing.
Utazáselőtt.hu – Utazási betegségek online kommunikációja a keresőmotorok segítségével Szilágyi Monika (GSK)
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Képzések, műhelyek, kiadványok és online diákportál fejlesztés a Hidak Program kiterjesztésben.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A digitális reklám eszközei 1.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Online könyvmarketing Változó trendek, változó vásárlói igények április 15.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Új felületek az Origo-n
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Hatékony OTC kommunikáció az interneten Előadó: Kocsis Gábor HáziPatika.com kft.

Internet penetráció, már nem is olyan büdös …?  23%? 39%? 34%? 19%? 19%? 48%? 46%? 61% 52%? 41%? 15-69 év közötti rendszeres internetezők aránya 2007 első félévében

Internet penetráció, már nem is olyan büdös …?  2,6 M heti rendszeres internetező!!

Internet penetráció, már nem is olyan büdös …? 

Internet penetráció, már nem is olyan büdös …? 

És, akkor mi van? Adott egy új kommunikációs csatorna, ami: nem oktrojáló (akkor és arra kattintok, ami engem érdekel) korlátlan terjedelmet biztosít Audio és video anyagok ráadásul interaktív módon alkalmazhatók elérhetőség térben is időben korlátlan Megjelenésének, olvasottságának száma jól mérhető És még sok minden, amire ma még nem is gondolunk

Online reklámköltés az USA-ban

Gyógyszeripari és egészségipari online költések (USA)

MOHI - MagyarOnlineHirdetésiIndex

Hol szólíthatjuk meg potenciális vásárlóinkat? Általános internetes portálon (Index.hu, origo) Tematikus portálon (velvet.hu, nso.hu) Általános egészségügyi site-on (HáziPatika.com) Betegségspecifikus oldalon (ekcéma.hu, reflux.hu) Cég weboldalán (gsk.hu, richter.hu) Brandsite segítségével (aquafresh.hu, tena.hu)

Megjelenési lehetőségek Banner Szponzoráció Közösségépítés Keresőmarketing

Esettanulmány 1. Koleszterin és vércukor-szint mérési program elemei: Landingpage (ismertető oldal és Bp, és országos keresés) Billboard banner Shaped pop-up banner Heti hírlevél Targetált hírlevél

Targetált hírlevél

Esettanulmány 2. Komplex kiemelt rovat szponzoráció Adott témát feldolgozó microsite támogatása a termék arculati elemeinek teljes integrációjával Minden része és oldala követi a termék arculatát – áthatja az oldalakat a termék, de nem arról szól a rovat A téma a fontos, az vonzza a valódi és szegmentált közönséget Hosszú-távú megjelenés Landing page ahol magáról a termékről olvashat a potenciális vevő

Rovat szponzoráció egyszerűbben Gyakoribb, gyorsabban kivitelezhető Rövidebb távra is használható Háttérszín és/vagy banner felületek felhasználása Nivea – babázó szakértői fóruma Gravida – 9hónap (babaszoba.hu) fejléc szponzorációja

Rovat szponzoráció – nemzetközi példák Philips PromiseActiv all

Közösség(építés) fórumok Blogok Ma még itthon limitáltan használható

Keresőmarketing szerepe növekszik (SEO) Jó helyezésünk legyen az oldalunknak a keresőkben Google – hol a vitamin? Érdekes megoldás a keresővel

Mitől lesz jó egy online kampány Átgondolt stratégia mentén kerül kialakításra Szinkronban van más csatornákon futó megjelenésekkel Igényes kivitelezés Kreatív, hatékony ötletek Korrekt briefek, időt rá kell szánni

Kocsis Gábor gabor.kocsis@hazipatika.com