Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Confidential/Property of Danfoss District EnergyDanfoss District Energy DivisionDate| 1| 1 Elektronikus Akadémia Bemutatása Előadó: Egyházi Zoltán okl.g.m.,
VisiScanner TM Beltéri látogatóelemző szoftver A vállalatról…  2005-ben alapították magyar szakemberek.
Egészségérték-gazdálkodás: Mitől függ az egészségünk?
Valósidejű fenyegetések a virtuális térben Symantec Kiberbűnözési felmérés Teasdale Harold szeptember 26.
Digitális világ A digitális reklám
Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
KBSZ SZAKMAI NAPOK - HAJÓZÁS Budapest, március 31. Sárközi Szilárd
Az Internet elterjedése Lakossági felhasználás. Internet terjedése.
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
AZ INTERNET ADTA LEHETŐSÉGEK AZ ALKOTÓKÖZÖSSÉGEK KAPCSOLATÉPÍTÉSÉNEK TÜKRÉBEN Dóri Éva MMIKL képzőművészeti szakreferens október 1.
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Játék, letöltés... Van –e élet a neten ezeken túl?
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
TransMotion1 TransMotion Projekt BMF-NIK, IAR szakirány Kertész Tamás Rieger Péter Szolyka Sándor Konzulens: Vámossy Zoltán.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Fogalma, összefüggések
Keresőmarketing stratégiák
Az e-banking távlatai 1117 Budapest, Pázmány sétány 1/a / 6827
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
A kommunikáció fogalma, formái, szabályszerűségei
Rab Árpád Űrhódító videojáték konferencia 2010 október 15., Budapest Tetszőleges kép A virtuális világok kutatásának megközelítési lehetőségei.
Virágtól a termésig 6. évfolyam.
A jövő technológiái Kőnig Tibor főmérnök, Microsoft Magyarország blogs.msdn.com/tibork-on-ms blogs.msdn.com/tibork-on-ms.
Béres Egészség Hungarikum Program Egészségboldogság Kutatás Sajtótájékoztató március 11.
A globális netgeneráció – aktuális helyzetkép itthon és külföldön Fehér Péter PhD.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Bevezető előadás. Összegzően meghatározhatjuk úgy is a személyiséget, mint az egyén jellegzetes gondolkodási, érzelmi és viselkedéses mintáit, melyek.
Társadalom – politika – média Komplex digitális tananyag- és taneszköz- fejlesztés a társadalomtudományi képzés számára (TÁMOP /1/A )
GERILLA-MARKETING.
Közösségi portálok használata
Többdimenziós kockák síkbeli megjelenítése
Lázár László ÉRTÉKEK ÉS MÉRTÉKEK A vállalati erőforrás-felhasználás leképzése és elemzése hazai üzleti szervezetekben.
GAZDASÁGI ETNOCENTRIZMUS ÉS ETNIKAI FOGYASZTÁS ERDÉLYBEN Deák Attila-Róbert Kolozsvári Babes-Bolyai Tudományegyetem Szociológia és Szociális Munkás Képző.
Szigeti Eszter PTE BTK Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék 2011
A jövő könyvtára, a könyvtárak jövője MA Könyvtári szolgáltatások menedzselése II.
MMORPG ONLINE SZEREPJÁTÉK JELENTŐSÉGE AZ EMBERI KAPCSOLATOK TÜKRÉBEN
Közösségi oldalak használata
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
Digitális világ – interaktív táblán
Örömkeresés az online térben
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Levelezés, és a többiek Takács Béla Irodalom Bodnár –Magyari: Az Internet használata I. (Kiskapu) Bodnár –Magyari: Az Internet használata.
A MAGDOLNA-NEGYED SAJTÓELEMZÉSE A LBERT D ÓRA – Z ÁVECZ G ERGŐ Műhelyszeminárium,
Az oktatási segédanyagokhoz szükséges ismeretanyag összeállítását a megyei rendőr-főkapitányság bűnmegelőzési osztálya gerontológiai szakemberek bevonásával.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM EURÓPAI ÖNKÉNTES SZOLGÁLAT LOVÁSZI ATTILA.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
A földi munka jelentősége a terápiás lovaglásban és a ló kiképzésben
Iszony vagy viszony - Magyarország megítélése az Európai Unió tagállamaként - Pavlics Tamás -
Utazás a digitális állampolgár koponyája körül Rab Árpád BME-ITTK.
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
Personalization and privacy: a survey of privacy risks and remedies in personalization-based systems Eran Toch · Yang Wang · Lorrie Faith Cranor.
– Letölthető változat –
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Szani Ferenc, Pitlik László, Balogh Anikó
This is the first level bullet for notes 12 point Arial Regular
Előadás másolata:

Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on

Dark room Inventions AZ ELŐADÁS FELÉPÍTÉSE

A Facebook egy számítógép vezérelt szociális hálózatépítő rendszer, mely 2004 óta működik Magyarországon 2011-ben már több mint 2,5 millió regisztrált tagja van. Közösségi oldalként való funkcionálása mellett számtalan alkalmazással rendelkezik még. Livingstone, S., Haddon, L., Görzig, A., and Ólafsson, K. (2011), Risks and safety on the internet: The perspective of European children. Full Findings, LSE, London: EU Kids Online.

Virtuális én: azon éntulajdonságaink összessége, melyet az interneten megmutatunk magunkból (~ Virtuális identitás fogalma) Mennyire valós, mintsem idealizált ez a fogalom? Kit rejt a felhasználó valójában? A Virtuális Én Fogalma

A Virtuális Én fogyasztói vetülete Online én = online kereskedő? Zhao et al (2008) kutatása: idenitás-kontinuum elmélet A magamról közzétett információkkal befolyásolom a mások rólam alkotott képét Profil megtekintése növeli a bizalom szintjét

A kutatás bemutatása Előző kutatásunk rávilágított arra, hogy a személyek idealizált énképük megtestesüléseként tekintenek profiljukra. A következő kérdésekre kerestük, keressük a válaszokat: Milyen motivációs tényezők húzódnak meg a Facebook használat mögött? Hogyan fejezik ki magukat a felhasználók profiljuk révén? Hogyan alakulnak ki csoportok, hogyan befolyásolják egymást a csoporttagok? Online kérdőív alkalmazása a Facebook felhasználók között

A kutatás eredményeinek megvitatása Vállalatok, szervezetek megjelenése a Facebook-on (barátgyűjtés) Fiatalok megszólítása, „fiatalos?” alkalmazások igénybevételével Audiovizuális ingerlés fontossága, humoros megjelenítések Állandó jelenlét, folyamatos információ áramoltatás Csoporttagok esetében: véleményvezérek fontossága

Felhasználók! Köszönöm a figyelmet és várom a kérdéseket, visszajelzéseket! Hogyan lehet az említett tendenciákat felhasználni az egészségügyi marketing során? A Facebook-on az ideális énkép jelenik meg, mely nem a tényleges személyt mutatja be. Alkalmazások, mozgalmak kulcsfontosságú szerepet játszanak a célcsoportok megközelítésében!