„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok 2005 - 2008 Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
Advertisements

Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Szóviv ő Bál – nem csak szóviv ő knek! A rendezvényr ő l… A Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületének szervezésében immár VIII. alkalommal rendezzük.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Hogyan segíthet városán, településén? Az egészséges életmód szemlélet beiktatásával a település életébe.  Étkezési tanácsadással  Dohányzás ellenes.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Budapest, február 18. Hol és hogyan hirdessünk szűrőprogramot? - ami bevált, és ami nem…,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Eredmények II. • kreatív foglalkozás: 10 alkalom, 63 fő résztvevő • Police Klub: 11 alkalom, 95 fő • önismereti foglalkozások: 4 alkalom, 39 fő • partneri.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
A méhnyakrák elleni küzdelem világhete ALKALMÁBÓL Január
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Prevenció, kuráció, rehabilitáció
Budapest, február 27. Betegtájékoztatás és/vagy betegorientálás?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VII. Országos Konferencia.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Budapest, február 17. Ritkák, de nem kevesek - avagy sok ritka sokra megy,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ XIV. Országos.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Társadalmi szerepvállalás
ATL - mit hirdessünk és hol?
Megtakarítás, befektetés, öngondoskodás Dr. Mohai György Budapesti Értéktőzsde Zrt. Konferencia a tudatos pénzügyekért Budapest, október 2.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány.
Új eszközök a népbetegségek felmérésére
Zöldszemlélet minden napra avagy a Térségi Hulladék- Gazdálkodási Kft
„Egyenlő Eséllyel a Rák Ellen” szűrő és felvilágosító program hátrányos helyzetű nőknek
A megelőzés szintjei, formái és lehetőségei
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
ELMONDJUK TÖRTÉNETÉT BEMUTATKOZIK A PREMIER KOMMUNIKÁCIÓS IRODA.
A tömegkommunikáció.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Átfogó méhnyakrák megelőzési program Magyarországon
Budapest, február 22. A Népegészségügyi Program kommunikációja,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ X. Országos Konferencia.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
Red Alert Összehangolt külső-belső kommunikáció krízishelyzetben Kreatív Pr Nap,
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
A VAS MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA PÁLYAORIENTÁCIÓ MEGÚJÍTÁSA
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Haszon rendezvények médiaajánlat
Bankreklám vagy szappanopera?
Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program RSZTOP-3 Tájékoztatás a Kísérő Intézkedések részprogram Adatszolgáltatási folyamatairól Hajléktalanokért.
Az egészséges nő A HPV-ről és a méhnyakrák megelőzéséről
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Előadás másolata:

„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 2 Egy virágzó program kezdete… 2005-ben a hivatalosan szervezett méhnyakszűrésre behívottak megjelenési aránya 4.2 százalék volt Évente átlagosan 500 nő halt meg méhnyakrákban PEDIG A méhnyakrák háromévente egyszeri vizsgálattal kiszűrhető Az idejében felfedezett méhnyakrák a legjobb hatékonysággal gyógyítható onkológiai megbetegedés

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 3 Méhnyakrák átszűrtség és halálozás Szűrésen résztvevők aránya Méhnyakrák áldozatainak száma

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 4 A program céljai Egy népegészségügyi probléma újszerű megközelítése A szűrésen résztvevők számának jelentős növelése Azok megszólítása, akik korábban csak ritkán, vagy még egyáltalán nem vettek részt méhnyakszűrésen A szűréssel és a betegséggel kapcsolatos tévhitek, félelmek eloszlatása A nőgyógyász szakma bevonása és ösztönzése a szűrésre

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 5 Miben más, mint az eddigiek? A profitorientált vállalatokra jellemző kommunikációs program alkalmazása a nonprofit szektorban Integrált kampány alkalmazása Célcsoport specifikus kommunikáció Hiteles és széleskörűen ismert támogató hírességek bevonása

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 6 Miben más, mint az eddigiek? A Lilly Hungária Kft és az Országos Tisztiorvosi Hivatal együttműködéseként jött létre A Lilly támogatásával valósult meg A vállalat olyan területet támogatott, amelyen nincs és nem is lesz gyógyszere Nem csupán szponzoráció, hanem szoros együttműködés és közös gondolkodás a programok alatt

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 7 A program alapötlete Aki megjelenik az államival finanszírozott méhnyakszűrésen és visszaküldi a szűrést végző orvos által lebélyegzett nyereményszelvényt nyereményjátékon vesz részt

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 8 Liliomszirmok TV,- rádió szpotok, sajtó hirdetések Online jelenlét Public Relations Nyereményjáték Támogató hírességek

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 9 Liliomszirmok - online Online:

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 10 ATL jelenlét

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 11 ATL jelenlét Regionális lapokban, rádiókban, televíziókban Női lapok Életmód és fitness magazinok Hölgyeknek szóló magazinműsorok Új médium: öltözőkabin kampány, női ruhaboltok öltözőiben

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 12 Public Relations Regionális fókuszú PR kommunikáció Sajtótájékoztató és kerekasztal-beszélgetés sorozat a médiának valamennyi megyeszékhelyen Média és térség specifikus sajtóközlemények kiadása Interjú szervezés a helyi szakértőkkel Sikersztorik, gyógyulások történetei térség specifikusan Állandó információ áramoltatás: tájékoztatás a program indulásáról, a program folyamatáról, majd lezárásként a program eredményeiről) Látványos programindító és a kulcsüzenetet kifejező budapesti médiaesemény: Liliomhullás

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 13 Liliomhullás

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 14 Támogató „hírességek csarnoka”

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 15 A program „virágai” Átszűrtségi arány változása Mindössze 2 év alatt 84-el csökkent a méhnyakrák-halálozás Magyarországon A résztvevők 34%-a korábban semmilyen szűrésen nem volt! A méhnyakszűrés fontossága közel 2000 alkalommal jelent meg a hazai médiában

Company Confidential Copyright © 2003 Eli Lilly and Company Limited 16 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!