Piacelemzés - CRM beruházások alakulása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 Sajtótájékoztató Externet tőzsdei bevezetés május 30.
Advertisements

Mi is az a Multi-Level Marketing?
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Az üzleti terv.
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Az MFB Invest Zrt. tevékenységének bemutatása Buda Sándor Tanácsadási igazgató október 24.
A tervezés mint menedzsment funkció
IVSZ IT piaci felmérés, 2006 Sajtótájékoztató december 6.
„ Nyílt Pályán – Nemzeti Vasúti Kerekasztal” HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesülés szeptember 15. Orosz Balázs.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Az Európai Területi Társulások jóváhagyó hatóságainak 3. találkozója
? ? ? ? ? Bíró Judit. „MINI” Mobil Információ, Naprakész Irányítás Bíró Judit.
1 Versenyképesség alakulása a határ mentén MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Grosz András tudományos munkatárs MTA RKK Nyugat-magyarországi.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
„G A Z D A S Á G P O L I T I K A” SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR ELŐADÁS SOROZAT 10 x 10 makrogazdasági trendek Szeged, február.
Minőségmenedzsment 1. előadás
Minőségmenedzsment 2. előadás
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
CRM Customer Relationship Management –
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Projektindítási, dokumentálási és portfoliószintű költségkövetési feladatok támogatása az EPM.
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Nagyvállalati projektmenedzsment megoldás a Fővárosi Vízművek Rt.-nél Előadó: Fritsch Róbert CIO, Fővárosi.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
Tudásvezérelt újraiparosítás az EU-ban De mi lesz a hazai Kkv-kal?
Informatikai igények a toborzás és kiválasztás piacán (saját szempontú vizsgálat) Kunos Andrea – MediaGo Alapítvány
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
Versenytársból partner
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Logisztikai kontrolling
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
BCG mátrix A BCG mátrix a vállalat stratégiai helyzetét két dimenzióban elemzi és értékeli: (relatív piaci részesedés és piaci növekedési ütem).
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Controlling a gyakorlatban
A controlling és vezetői számviteli rendszer architektúrája
A marketingkörnyezet elemzése
Internetes bankok piacformáló hatása
A Dél-Dunántúli régió gazdaságában rejlő potenciál – a KKV-k szerepe a gazdaságfejlesztésben.
Econet.hu Nyrt év jelentősebb eseményei I i alaptőke-emelés Est Média Group Kft. 70%-ának megszerzése /Pesti Est, Est.
Üdvözöljük az IIR Konferencia résztvevőit! IIR Konferencia 2001.
III. SPSS Adatelemzési Konferencia Az adatbányászati piac trendjei Hogyan használjuk ki lehetőségeinket? Szirmai Ákos Partner, szakmai igazgató április.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
Dr. Makra Zsolt projektvezető
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
Pénzügyi-számviteli mutatók
Távközlési tanácsadás Egy lehetőség a költségcsökkentésre.
Egészségügyi szolgáltatók üzleti etikai kódexe OEVOSZ üzleti etikai kódex.
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Fordulópont? Növekvő bizonytalanság és romló üzleti helyzet Az MKIK GVI 2003 áprilisi vállalati konjunktúra felvétel eredményei MKIK GVI Magyar.
Vállalkozásmenedzsment I.
December 1. IKT piaci tendenciák, várható trendek Kátai Szabolcs IVSZ.
Molnár Ferenc „Innováció a vállalatirányításban és az ügyfélkapcsolat kezelésben” Debrecen, Szeptember 17.
Cégbemutatás 2003 október 7.. Cég háttér AmCham havi magazin Új kétnyelvű befektetési magazin Marketing ügynökség.
Modus -Vitalae Gazdasági Tanácsadó Kft. „Pénzügyek-másként, mint eddig”
1 Kockázati tőke a megújuló energia finanszírozásában Zsembery Levente HVCA Oktatási Bizottság.
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Országos nagykereskedelmi menedzser
A magyar elektronikai ipar és a távközlésfejlesztés ( )
Kérdések a második zh-hoz
A foglalkoztatáspolitika jövője az Európai Unióban
Háromszéki szakoktatás jövője
A szolgáltatási szféra és az infrastruktúra
Előadás másolata:

Piacelemzés - CRM beruházások alakulása Rohrbacher László Igazgató, Stratis Kft. Laszlo.Rohrbacher@stratis.hu

- kapcsolat A Stratis nyolc éve működik sikeresen a piacon Alapértékünk a szállítófüggetlenség 2000-2005 között, a tanácsadást kiegészítve a Meta Group magyar képviselője is volt 2005. áprilisában a Metát megvette a Gartner Jelenleg folyamatban van a Stratis és a Gartner Hungary stratégiai együttműködési kapcsolatának kiépítése

Az ERP rendszerek fejlődése az elmúlt években

A CRM rendszerek szállítói egyre több iparágra terjesztik ki megoldásaikat Iparágak Múlt Jelen Jövő Mezőgazdaság, bányászat és ingatlanfejlesztés Diszkrét termelés Folyamatos termelés Közművek Kis- és nagykereskedelem Utazás és vendéglátás Logisztikai szolgáltatások Távközlés Pénzügyi szolgáltatások Egészségügy Oktatás Kormányzat

Az európai trend

Üzleti folyamatok szoftveres támogatottsága a hazai nagyvállalatok körében

A magyarországi trend

Iparági elemzés I. - Megfelelő adatok birtokában... Távközlési szektor Magas ügyfélelvándorlás, főleg a mobil távközlésben „sorozat-váltók” és „élethosszig lojálisak” Csökkenő profitráták és árverseny Hosszú megtérülési idő Banki szektor Kisebb ügyfélelvándorlás Cél a meglévő ügyfélkörnek további termékek eladása Szigorúbb hitelelbírálási feltételek Ezen szektorokban a CRM bevezetése és folyamatos fejlesztése „kötelező gyakorlatnak” minősül

Iparági elemzés II. - A bőség zavara Kiskereskedelmi szektor Rengeteg tranzakciós adat, ugyanakkor kevés adat az ügyfélpreferenciákról A piac megközelítése még mindig jellemzően ATL Erősödő DM aktivitás Megosztottság az adatok felhasználásáról Utazási és vendéglátási szektor Komoly versenyhelyzet Erősödő CRM aktivitás A fenti szektorokban jelentős CRM fejlesztések várhatók a közeli jövőben

Iparági elemzés III. - Célkeresztben a „tömeg” FMCG szektor Erős elmozdulás az ATL marketing felől a BTL felé A promóciós tevékenység alapjául szolgál az ügyféladatok megszerzéséhez és a piaci szegmentációhoz Alacsony költségű, de hasznos dialógus a vásárlókkal Nem egyéni, hanem szegmens-szintű CRM adatok Média és szórakoztatás Növekvő mennyiségű adat, főleg igényekről és érdeklődésről A prémium tartalom, vagy az eltalált igények sokat érnek Ezekben a szektorokban hatalmas, most még kiaknázatlan potenciál rejlik

Iparági elemzés IV. - „Egy az egyben” Ingatlanfejlesztési szektor Alacsony ügyfélszám, viszont rengeteg ügyfélkapcsolat Személyes kapcsolatok előtérben Biztosítási szektor Személyes kapcsolatok és ügynöki hálózat dominál Erős ERP háttér szükséges Autókereskedelem Megosztott piac, DM-fókuszú, fragmentált ügyfélkezelés Ezekben a szektorokban nem várható a közeli jövőben jelentősebb CRM beruházás

Köszönöm a figyelmet!