23.07.2014 Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
DOKUMENTUM ARCHIVÁLÓ RENDSZER. Úgy érzi betemetik a céges iratok? Nem tud keresni archivált dokumentumai között? Az egyszer lefűzött dokumentumok végleg.
Önkormányzati információs rendszer
LogControl Raktármenedzsment
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Bitumen Internet Sales 2012
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Windows SharePoint Services 3.0
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
A vevői igényekre formált informatikai innováció
Hálózati alapfogalmak, topológiák
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
1 Irodaházak és Kereskedelmi Ingatlanok kezelésére.
Czeglédi László Integrált tartalomszolgáltatás megújult környezetben
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.
Kabai József AZ SQL-LEDGER SZABAD ÜGYVITELI RENDSZER
First Line e-Számlacentrum Integráció Vállalatirányítási rendszerekkel
Szervező modul. Vizsgaidőpontok kezelése – új létrehozás - Új vizsgaidőpontot vagy teljesítéslapot a „Vizsgaidőpont” menü „Új létrehozás” menüpontjában.
Üzleti intelligencia Kecskemét 2007 ősz. BI Business Intelligence Üzleti Intelligencia Bevételnövelő és költségcsökkentő lehetőségek feltárása, döntéstámogatás.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Doros Roland Mérnök-informatikus hallgató BMF-Nik
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Dokumentumkezelés GTM szeminárium sorozat Kontor 2004 ügyviteli keretrendszer Előadók: Szalontai Zoltán (T-Systems) Albert István (MSDN Kompetencia Központ)
Digitális Oktatási Alapcsomag Fontos dokumentumok, következtetések és státuszok megosztása a munkatársakkal A csapat tagjainak informálása és a fontos.
Elektronikus levelezés
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. Jól informáltan, mindig és mindenhol. Ahogy mi a CRM-t látjuk….
CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. ® CAS Software AGRichtig informiert. Jederzeit und überall.® CAS Software AG A CAS genesisWorld.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Microsoft CRM online Strén András
Exchange Server 2007 Client Access Role
Hálózatkezelés, Internet 8. óra Előadó: Jánosik Tamás.
Web Application for Resource Planning
Outlook 2003 Második rész.
Az előrehaladás követése a ProjectServeren Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Lezárási, kiértékelési fázis Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
Üdvözöljük az IIR Konferencia résztvevőit! IIR Konferencia 2001.
Support.ebsco.com Keresési figyelő létrehozása Oktatóprogram.
Az elektronikus számla útjának sematikus ábrázolása a két pénzügyi rendszer között Szállítói számlázó rendszer ePost Vevői számlázó rendszer.
Törzsek-Partnerek A partnerek menüpont alatt végezhetjük a partnerek nyilvántartásával kapcsolatos műveleteket. A partnertörzsben vesszük fel a partnerek.
Internet, Elektronikus levelezés
Dokumentumkezelés.
A StoreWizard webáruház bemutatása
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Fejlesztések, változások a kérvény modulban. Részletfizetési kérvény változások Új rendszerparaméter: PU_RKERVENYEZETTKIRASBEFIZETES S zabályozza, hogy.
Modern megtakarítási formák kezelése e-banking felületeken
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
Jogi informatika1 INFORMATIKA III. alkalom szeptember ELŐADÓ.
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
Változások az építőiparban – 2013 Tájékoztató az építésüggyel kapcsolatos jogszabályok január 1-e óta hatályos kivitelezőket érintő rendelkezéseiről.
AZ INTERNET SZOLGÁLTATÁSAI Készítette: Horváth Tünde.
CCS HUNGARY Pénzügyi rendszer. Bemutatkozás A CCS Hungary Pénzügyi rendszer a CCS Hungary BACH Best Airport/Airline Cargo Handling és a CCS Hungary Integrált.
Kiss Balázs Geográfus MSc/I. évf..  Hazánkban leginkább használt levelezőrendszerek  Üzleti levelezőrendszerek  Thunderbird  Gmail  Apple Mail 
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
Internet, Elektronikus levelezés
Termelés tervezési és irányítási rendszer SQL alapon
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Étkezési rendelés nyilvántartás, elszámolás, számlázás
Kérjük, adja meg felhasználónevét és jelszavát!
Tarcsi Ádám, egyetemi tanársegéd ELTE Informatikai Kar
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások

Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások

Személyes információközpont  Rugalmas, egyedi igények alapján alakítható  Mindig szem előtt vannak a legfontosabb adatok  Segítség a (még) tapasztalatlan felhasználónak

Vevőakta  A legfontosabb vevői információk egy helyen, gyorsan elérhetőek  Minden felhasználó tud a vevőről helytálló információt adni  A vevő FONTOSnak, és elkényeztetettnek érzi magát  Motivált alkalmazottak

Címkezelés  Központi, vállalati szintű címkezelés  Duplikáció figyelése

Keresés és szelekció  Egyszerű kezelés  Keresési eredmény átlátható megjelenítése  A szűrők dinamikusan és statikusan is definiálhatóak  Visszatérő lekérdezések menthetőek menüpontként, így gyorsabb a hozzáférés

Időpont- és feladat management  Csoportos- és Egyedi naptár  Outlook konform elrendezés  Szabad időpontok kényelmes keresése, időmegtakarítás  Átfedés vizsgálata  Főnöki naptár, csak a jogosult személy láthatja

Telefonbeszélgetések  Kimenő/Bejövő hívások történetei, eredményei mindenki számára elérhetőek  Kiegészíti a vevőaktát

Dokumentumok, Levelek, ek  Címjegyzékből direkt indítható levélírás  Központi dokumentumkezelés  Kör- levelek, ek készítése

integráció  Saját kliens és Outlook használata lehetséges  direkt küldése/fogadása a genesisWorld-ben  Fontos levelek archiválása és küldőhöz/fogadóhoz csatolása  Archiválási protokollok előzetes beállítása  Kör ek gyors, egyszerű szétküldése

Értékesítési esélyek  A komplett értékesítési folyamatot ábrázolja  Hatékonyság, átláthatóság, tervezési megbízhatóság az értékesítésben.  Kereskedők támogatása a napi munkájukban

Leterheltség tervezése  Gyors rálátás a szabad erőforrásokra és alkalmazottakra

Projektek áttekintése  Egyszerű projekttervezés  Projektfolyamat egyszerű szerkesztése, és jóváhagyása  Projektek és állapotuk felügyelete  A projekthez tartozó időpontok, mérföldkövek, prezentációk, egyéb folyamatok kezelése

ERP-illesztés  Vevőakták bővítése ERP- adatokkal  Rendelés-, számla-, termék,- függőben lévő levelezési- információk bármikor elérhetőek

Duplikációk kezelése  Partneradatok esetében a dupla rögzítések kiszűrése, ERP- kapcsolat lehetséges

Kiértékelések, grafikonok  Analitikus CRM: CAS genesisWorld Analysis modullal

Címek megosztása  Csoportosított címek könnyű kezelése  Postázás, küldés támogatása  Címek csoportokhoz való hozzárendelésével egyedi vagy csoportos műveletek (pl.:karácsonyi üdvözlőlapok)

Mobil kapcsolatok CAS genesisWorld – Mobil/PDA kapcsolatok:  Telephelyek/Eszközök közötti adatszinkronizáció  Online-hozzáférés a weben keresztül

A genesisWorld flexibilitása Menü Szabadon beállítható Összekapcsolt adatok története Dinamikus listák és nézetek

Kapcsolat más rendszerekkel:

Referenciák:

Internet elérhetőség:

Végezetül…… Köszönjük a figyelmet!