Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások
Személyes információközpont Rugalmas, egyedi igények alapján alakítható Mindig szem előtt vannak a legfontosabb adatok Segítség a (még) tapasztalatlan felhasználónak
Vevőakta A legfontosabb vevői információk egy helyen, gyorsan elérhetőek Minden felhasználó tud a vevőről helytálló információt adni A vevő FONTOSnak, és elkényeztetettnek érzi magát Motivált alkalmazottak
Címkezelés Központi, vállalati szintű címkezelés Duplikáció figyelése
Keresés és szelekció Egyszerű kezelés Keresési eredmény átlátható megjelenítése A szűrők dinamikusan és statikusan is definiálhatóak Visszatérő lekérdezések menthetőek menüpontként, így gyorsabb a hozzáférés
Időpont- és feladat management Csoportos- és Egyedi naptár Outlook konform elrendezés Szabad időpontok kényelmes keresése, időmegtakarítás Átfedés vizsgálata Főnöki naptár, csak a jogosult személy láthatja
Telefonbeszélgetések Kimenő/Bejövő hívások történetei, eredményei mindenki számára elérhetőek Kiegészíti a vevőaktát
Dokumentumok, Levelek, ek Címjegyzékből direkt indítható levélírás Központi dokumentumkezelés Kör- levelek, ek készítése
integráció Saját kliens és Outlook használata lehetséges direkt küldése/fogadása a genesisWorld-ben Fontos levelek archiválása és küldőhöz/fogadóhoz csatolása Archiválási protokollok előzetes beállítása Kör ek gyors, egyszerű szétküldése
Értékesítési esélyek A komplett értékesítési folyamatot ábrázolja Hatékonyság, átláthatóság, tervezési megbízhatóság az értékesítésben. Kereskedők támogatása a napi munkájukban
Leterheltség tervezése Gyors rálátás a szabad erőforrásokra és alkalmazottakra
Projektek áttekintése Egyszerű projekttervezés Projektfolyamat egyszerű szerkesztése, és jóváhagyása Projektek és állapotuk felügyelete A projekthez tartozó időpontok, mérföldkövek, prezentációk, egyéb folyamatok kezelése
ERP-illesztés Vevőakták bővítése ERP- adatokkal Rendelés-, számla-, termék,- függőben lévő levelezési- információk bármikor elérhetőek
Duplikációk kezelése Partneradatok esetében a dupla rögzítések kiszűrése, ERP- kapcsolat lehetséges
Kiértékelések, grafikonok Analitikus CRM: CAS genesisWorld Analysis modullal
Címek megosztása Csoportosított címek könnyű kezelése Postázás, küldés támogatása Címek csoportokhoz való hozzárendelésével egyedi vagy csoportos műveletek (pl.:karácsonyi üdvözlőlapok)
Mobil kapcsolatok CAS genesisWorld – Mobil/PDA kapcsolatok: Telephelyek/Eszközök közötti adatszinkronizáció Online-hozzáférés a weben keresztül
A genesisWorld flexibilitása Menü Szabadon beállítható Összekapcsolt adatok története Dinamikus listák és nézetek
Kapcsolat más rendszerekkel:
Referenciák:
Internet elérhetőség:
Végezetül…… Köszönjük a figyelmet!