A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

PONTGYŰJTÉSEN ALAPULÓ VÁROSI KÁRTYARENDSZER BEMUTATÁSA
Kormányszóvivői tájékoztató NYUGDÍJ-INTÉZKEDÉSEK 2006.
Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
Thermos Új típusú kedvezmények az üdülésben.
MLBKT Konferenica 2012.
Automatikus szállítási hűségprogram
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
HOGYAN CSÖKKENTHETŐ A FORGALOMBA KERÜLŐ KÉSZPÉNZ MENNYISÉGE? IIR Cash Management konferencia október 1. Homa Péter, Bankkártya.hu.
Franchise tagok száma. Rendelések száma Körzetenkénti rendelések száma, szállítási díjak.
PONTGYŰJTŐ VÁROSI KÁRTYA Stellum Marketing Kft
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
B A C Termék felhasználói kör Termék értékesítési Manager (PRO1 PRO2) WowWe partnerprogram Az iWowWe nyújtotta három féle üzleti lehetőség!
Készítette: Schiszler Anett Szekeres Kornél H7T9UZ IQCPCZ
A magyarországi kockázatitőke- finanszírozás másfél évtizede ( ) Készítette: Papp Zsuzsa Tivadari Evelin.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
ZÖLDTETŐK Költsége és Értéke Dezsényi Péter 4/3/2017.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
2 A biztosítási piac 2013 első félévében 5,15%-ot nőtt (436 milliárdos díjbevétel)..
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
A magyar háztartások fizetési szokásai
Kováts Surd, Martinovic Boris
A kommunikációs mix elemei
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
5 PGV Fast Start Junior Manager.
A Pécsi Tudományegyetem eredményei a Diplomás Pályakövetési Rendszer első évében DPR Szakmai fórum Pécsi Tudományegyetem április 12. Veroszta Zsuzsanna.
Az e-kereskedelem (e-business)
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
Extra Árkedvezmény Azonnal! Fizessen kevesebbet akár: %-kal.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Fizetés érintés nélkül
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
K&H trambulin tapasztalatok
EBA STEP2 Az első pán-európai elszámolási rendszer a kisösszegű euró átutalások teljesítésére Bartha Lajos február 23.
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
A hasznosítást koordináló szervezet által elérhető eredmények a lakossági szelektív gyűjtésben Viszkei György ügyvezető igazgató Budapest, február.
Fogyasztóvédelmi Felügyelősége Tipikus fogyasztói panaszok a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tükrében április 3.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
Internetes bankok piacformáló hatása
Gazdasági és foglalkoztatási folyamatok Magyarországon
A StoreWizard webáruház bemutatása
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Intelligens Készpénzmentes Fizetési Megoldások
Bankkártyákról általában
Személyre szóló kuponok vásárlási minta alapján
.....where people matter.
Hány lojalitás programot bír még el a fogyasztó?
HWSW mobilfizetési konferencia
SuperShop törzsvásárlói program
Előadás másolata:

A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert ügyvezető igazgató SuperShop Marketing Kft.

SuperShop: hosszú távú marketing eszköz a modern technológia bázisán A koncepció: A középpontban a VEVŐ, a résztvevő partnervállalatok törzsvásárlói programja Cél: hosszú távú lojalitás kialakítása Célcsoport : a Partnervállalatok vevőköre USP: A jutalompontok gyorsan összegződnek, ezek szabadon beválthatók a Partnerek üzleteiben, bármely áru vagy szolgáltatás igénybe vételére „élelmiszertől a benzinkútig” Kommunikáció : minden vásárlásnál Eszköz: legkorszerűbb informatikai szolgáltató rendszer

Kik ma a SuperShop kiemelt partnerei?

Kisebb partnereink

Szervezeti felépítés Kiemelt partnerek Kisebb partnerek TT Kisebb partnerek Reklám Ügynökségek IT Alvállalkozók Kártyabirtokosok

A vásárlók jutalmazásának módja Pontgyűjtés A kártyabirtokos minden 100 Ft után 1 SuperShop pontot kap. (Üzemanyag: 1 liter = 1 pont) A pontok közvetlenül a chip kártyára kerülnek (on-line kapcsolat) vagy egy másik terminálon keresztül töltődnek le (ebben az esetben nincs kapcsolat a terminál és a pénztárgép között) Pontbeváltás Minden pont 1 Ft-ot ér - engedmény az aktuális vásárlás értékéből. (esetenként eltérő beváltási arány) Rendszeres nyereményjátékok és promóciók, akciók (nagyobb arányú pontadás vásárlásra, 1Ft-nál kedvezőbb pontbeszámítás a beváltásban)

Kiemelt partnerek főbb eredményei A kártyabirtokosok átlagosan 40 %-kal többet költenek az átlagos vásárlóknál, volumennövekedés folyamatosan trend fölötti 10 %-ról 12 %-osra növekedett a piaci részesedés (2000-2003), program működtetése egyenértékű 10 új töltőállomás nyitásával Átlagos vásárlói kosárnövekmény 1 év után 17-19%, mely stabil maradt, különleges akciók nélkül Több, mint 5.000 új kártyabirtokos 5 hónapon belül a co-branded Visa kártyákkal

SuperShop számokban Az első többvállalatos hűség program 2000. április 15. óta működik 1,2 millió kibocsátott kártya, 700 ezer aktív kártyabirtokos, 500-600 ezer napi használó 366 eladáshely (+ 155 bankfiók)

SuperShop, a vállalat Két kiemelt partner tulajdonában áll (OMV 50%, Plus 50%) Feladatok: Klíring könyvelés Marketing tevékenységek Ügyfélszolgálat Hotline Vásárlói igények kielégítése Adatbázis elemzés, szolgáltatás, statisztikai jelentések Web site

A kinyerhető információk Tranzakciós adatok: vásárlási gyakoriság, érték, hely Opcionális marketing adatok: jövedelem, foglalkozás, végzettség, gk, telefon, e-mail ellátottság Alapadatok: nem, életkor, lakhely Termékszintű vásárlási információ (OMV,Plus)

SuperShop kártyák SuperShop törzsvásárlói kártya Ingyenesen igényelhető, névre szóló Pontgyűjtésre és beváltásra alkalmas SuperShop Maestro bankkártya Debit bankkártya és törzsvásárlói kártya, fizetésre és pontgyűjtésre egyaránt alkalmas K&H bankszámla nyitása szükséges 2004-től értékesítés nem aktív SuperShop Visa Electron hitelkártya Hitelkártya és törzsvásárlói kártya, fizetésre és pontgyűjtésre egyaránt alkalmas Bankszámla nem szükséges hozzá

Tranzakciók – folyamatos növekedés Folyamatos aktivitás Havi átlag 3M kibocsátási, 100e beváltási tranzakció, a kibocsátás 10-12%-a, a beváltás 1% bankkártyás pontgyűjtő kártyával A kibocsátás átlagosan 80%-át beváltják - készpénz helyettesítő funkció: „Vegye le az aprót a kártyáról” Nagyobb méretű „bankkártya migráció”: egyelőre várat magára

Technológia: ár-érték arány kérdéses Drága technológia, nagy biztonság Bizonyított stabilitás (5 év, lényegében 0% hiba) Chip-alkalmazások bővítése: nincs „elsöprő” felhasználói/vevői igény Kérdés: van-e értelme a technológiailag magas színvonalat fenntartani?

Jövőkép: üzleti és technológiai integráció Szolgáltatás-bővítés: partnerek számának növelése, technológiai hasznosítási lehetőségek vizsgálata Üzleti integráció: kapcsolatkeresés belföldi és nemzetközi programokkal, kölcsönös előnyök alapján Technológia: Költség-optimalizálás az értékek őrzése mellett, újabb ügyfél-kommunikációs csatornák nyitásával Alapkérdés 5 év múlva: feltétlenül kártya-e a hűségprogram fő megvalósítási eszköze?

Köszönöm a figyelmet. robert Köszönöm a figyelmet! robert.nemcsics@supershop,hu +36 1 481 6001 +36 30 383 3337

Melléklet

Kártyakibocsátás 2000-2004

Kártyabirtokosok megoszlása kor szerint az ország népességéhez viszonyítva

Pontkibocsátások 2002-2004

Pontbeváltások 2002-2004

Szezonalitás 2004