Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Személyes márka kommunikációja
Levéltárak, Balatonfüred, június közösségi oldalak, web 2.0.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Szinkronizált multiplatform élmények
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Lobbizás az egészségügyben
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Keresőmarketing stratégiák
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Közösségi oldalak használata
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
A Facebook marketing trendjei
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra

Miért kommunikálunk? A kommunikációs feladat üzleti célkitűzésből ered. Az üzleti célkitűzések eléréséhez hatékony szervezet szükséges Kihívások: –Alacsony penetráció –Alacsony fogyasztás –Tévhitek –Rossz hírnév/alacsony ismertség Csak kommunikációs probléma?

A hadművelet Tervezés Stratégia Taktikai végrehajtás Elemzés, mérés, értékelés Tanulságok, eredmények PR ügynökség: Csináld meg, amit akarok Gondolkozz velem Taktikai megközelítés Kommunikációs tanácsadó vállalat: Gondolkozz nekem Stratégia/taktikai végrehajtás egyensúlya

Célcsoport jellemzői Megváltozott fogyasztó Folyamatosan adatokat fogadunk és szolgáltatunk különböző felületeken és szolgáltatásokon keresztül. Interaktivitás Gyors reagálás Párbeszéd Vizualitás Szólj a célcsoportodhoz a megfelelő eszközzel Azzal, amelyikkel a legjobban eléred: kompatibilis a célcsoporttal, kompatibilis a megjelenési forma a márkáddal

Social media - mikor jó? Ha egyszerre illeszkedik a cég/termék image-éhez és a felület elvárásaihoz Content is king/context is king Redbull – Youtube Nem reklámfelület! Sikersztorik – mi a siker mércéje, az elérés vagy az eladás? nagy elérés, kérdéses eladás: Old Spice Egyes eszközök integrált használata – ugyanabból a tartalomból sok megjelenés – a felület igényeire szabva Arra használd, amire való! Erős vizualitás jellemző a termékre – Instagram, Pinterest, Tumblr Kapcsolattartás, gyors reagálás - Twitter

Felhasználók Magyarországon napi látogató aktív felhasználó Aktív felhasználók: Pár ezer fő

Twitter 140 karakter Más SM eszközökkel integrálható Jelenidejű, minden azonnal megjelenik rajta –Gyors reagálások Hashtag marketing –Témák, kulcsszavak kereshetőek –Hashtagkampány Valós idejű marketing Szakmai információk, érdekes adatok, kulisszatitkok Erős saját csatornák tartalmának megosztása (céges blog, YouTube csatorna, SlideShare prezentációk stb.) Ügyfélszolgálati csatorna Az elégedetlenség azonnal végigsöpör British Airways A KLM

Youtube Az amerikai online kereskedők 99%-a saját csatornával rendelkezik a Youtube-on Ha látványos terméket készítesz, valamilyen szoftvert árulsz A kapcsolódó élmények A gyakorlati folyamat megmutatására A Miele főzőiskola háztartási elektronikai márka Redbull – Baumgartner ugrás

Pinterest Forgalomterelés szempontjából a második legjobban működő felület a Facebook után A luxusmárkák 83,8%-a használja a Pinterestet Női célcsoport „Szakmai képgyűjtemény" Árak feltüntethetők Nordstorm: a Pinteresten legnépszerűbb termékeiket üzleteikben egy erre kitalált címkével jelölték meg Beágyazható Pin it gomb a honlapon A Pinterest felhasználók 12%-a később megvásárolja a terméket amit pinnel

Instagram Lépés a szöveg felől a vizuális kommunikáció felé Önkifejező, kreatív eszköz Vizuálisan tetszetős tartalom Márkázott tartalom: keveset és művészi hatású képekkel Rendszeresség Hashtag Használd ki a felhasználók által készített tartalmat! Oreo: #cremethis #cookiethis Celebek termékelhelyezés nagyon hatékony Somersby

foursquare Gameification Marketing kávézók, boltok, éttermek Kedvezmények Jutalmazás Különleges élmény Tartsd aktuálisan az információkat!

Google + Előnyök: A Google+ a felhasználó dönti el, hogy melyik kör posztjai jelenjenek meg a hírfolyamban. Facebook és LinkedIn előnyök: olyan közösségek, amelyek számodra fontos témával foglalkoznak Google Hangouts Live Webináriumok Kisebb csoportban, speciális érdeklődésű közösségben, „kiegészítőként”

iwiw Hétköznaponként ezer, hétvégi napokon ezer látogató Aktivitás: oldalletöltés/nap a jellemző