Kínai Áruk Kereskedelme Magyarországon

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Márkaépítés – Hitelesség
Advertisements

Készítették: Kerényi Éva Mogyorósi Mária Péterffy Réka
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Minőségtanúsítás és tájékoztatás a minőségről
G M P Dr. Hetényi László.
Náray-Szabó Gábor Fenntarthatatlan fejlődés
Székhely : H Budapest, Kerepesi út 1-3.
Technológiai fejlesztés a hatékony ellátás szolgálatában
Agrárgazdaságtan II. Előadás
Séta Budapest utcáin.
Szélessávú jelfeldolgozás kihívásai Készítette : Fürjes János.
Versenyelemzés 8.fejezet.
Árpolitika a turizmusban
1. Árfeltüntetés alapvető szabályai
4. A márka fogalma, márkajel. A márkaépítés feladatai, márkastratégiák
Népesedési folyamatok
Magyar sikerek Kínában
Értékesítési csatornák
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
Hogyan váljunk gyöngyhalásszá és találjunk rá az igazgyöngyre?
TÁMOP /A – RÉV projekt ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT III. ORSZÁGOS HÁLÓZATI TALÁLKOZÓ Budapest
Költségtani gyakorló feladatok
Az ipar.
Alapfogalmak.
1 GYÓGYSZERFORGALMAZÁS GYÓGYSZERTÁRON KÍVÜL. 2 Nem-gyógyszertár gyógyszert forgalmazhat: ha erre a Kormányhivatal helyi népegészségügyi szakigazgatási.
A BRIC-országok jövője
JAPÁN.
Észak Dél ellen.
RFID labor az Intézetünkben
Reklám etika.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
orszagtanulmanyok/spanyolorsz ag-leader-megvalositasa/
  Kitartás  Önbizalom  Magabiztosság  Versenyképesség  Sokoldalúság  Gyakorlati érzék  Kreativitás  Alkalmazkodóképesség  Kommunikációs készség.
III. A logisztika jövője
Gyógyszerek minőségbiztosítása GMP alapelvek
Versenytársból partner
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
A MARKETING KIALAKULÁSA ÉS FEJLŐDÉSTÖRTÉNETE
Termelésmenedzsment Production Management
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata CONTROLLING RENDSZER A PANNONTEJ ZRT.-NÉL.
Ismerjük meg a szmogot kicsit közelebbről.
III. A termelés és értékesítés alakulásának elemzése
Fontos élelmiszerjogi szabályok KKV szemszögből. Szabályok a mindennapokra Ami egy KKV-nak nehezebb – Címkézés – Állítások – Fogyasztóvédelem – Nyomonkövethetőség.
H-2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 70. Tel./Fax:
1 GYÓGYSZERFORGALMAZÁS GYÓGYSZERTÁRON KÍVÜL. 2 Nem-gyógyszertár gyógyszert forgalmazhat: ha erre ÁNTSZ-engedélye van, amit az üzlet működését engedélyező.
Függvények jellemzése
A logisztikai rendszer beszerzési alrendszerének jellemzői és modellje
Termék & Márka Kopcsay László.
1169/2011/EU jelölési rendelet
1. BEVEZETÉS. EMBER,ENERGIA, KÖRNYEZET
2003. A környezeti helyzetfelméréstől a környezetirányítási rendszer auditálásáig Dr. Szegh Imre.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
A MUNKAKÖRI LEÍRÁS.
Az élelmiszerekkel kapcsolatos szabályok
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
Tablet-pc.
Cukor, napraforgó és burgonya
A fogyasztó és a vállalkozás fogalma, gyakorlati kérdések az Fgytv. végrehajtása során Országos szakmai konferencia Budapest, Dr. Eitmann.
Koncepció javaslat a saját márkás termék létrehozására 1.
Leader program és helyi termék a turisztikában. Helyi termék 76/2011 VM rendelet alapján: – LEADER Helyi Akciócsoport illetékességi területén megtermelt,
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
A VILÁGGAZDASÁG KIALAKULÁSA
Tágabb, mint a kereskedelmi szerződések köre
Az urbanizáció (urbs, urbis)
MINŐSÉG BS 4778 "Egy termék vagy szolgáltatás jellemzőinek és sajátosságainak összessége, amelyek együttesen egy adott szükséglet kielégítésére képesek".
Horváth Sándor Építésfelügyeleti szakmai nap július 5.
TARJÁN GLASS KFT Salgótarján
Napjaink legfontosabb ipari ágazata, az elektronika
Előadás másolata:

Kínai Áruk Kereskedelme Magyarországon Zhu Zili Budapest Fashion Center

Agenda Társadalmi Kihatás Piaci Elhelyezkedés Termékek Forgalmazás Magyarok Lehetőségei

Kínai Termékek Magyarországon I. Társadalmi kihatás II. Piaci elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar lehetőségek 1990 2014 Olcsó Ár Olcsó ár/minőség kategória Széles kínálat Árral növekvő minőségi kínálat Társadalmi befolyás

Kelet Európai Fejlődés Helyettesítő áru fogalma Társadalmi Kihatás I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Kínai áruk társadalmi befolyása Kelet Európai Fejlődés Helyettesítő áru fogalma

Agenda Társadalmi Kihatás Piaci Elhelyezkedés Termékek Forgalmazás Magyarok Lehetőségei

Piaci Elhelyezkedés Magyar Szükséglet I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Magyar Szükséglet Magyarország Kelet-Európai készletet kap Létszám Nincs drága termékek Nincs olcsó termékek

Piaci Elhelyezkedés Magyar Piac Részesedése I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Kínai Termékek részesedése a Magyar piacon Magyarország részesedése a Kínai termékekre

Agenda Társadalmi Kihatás Piaci Elhelyezkedés Termékek Forgalmazás Magyarok Lehetőségei

Termék Forgalmazása Kínai Termékek Jó Rossz Drága Olcsó I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek MINÖSÉG Jó Rossz Drága Olcsó Nyugati Outsource ÁR Tömeg gyártású Kínai márkák Selejtek és Maradékok

Termék Forgalmazása Forgalmazás Magyarországon I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Könnyen forgalmazható Nehezen Forgalmazható Divatcikkek Elektronika Tömeg gyártású termékek Bármely szigorú szabványú termék Orvosi termékek Kémiai termékek

Termék Forgalmazása Garancia I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Európai garancia szabályok Kínai termékekre

Termék Forgalmazása Versenytársak Nyugati termékek I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Nyugati termékek Nyugaton gyártott Kínában gyártott Más fejlődő ország termékei

Agenda Társadalmi Kihatás Piaci Elhelyezkedés Termékek Forgalmazás Clousterfield © Agenda Társadalmi Kihatás Piaci Elhelyezkedés Termékek Forgalmazás Magyarok Lehetőségei

Magyarok Lehetőségei Szabványok & Előírások I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Szigorúbb szabályok mint Kínában Több ellenőrzés/bevizsgálás Engedélyek

Magyarok Lehetőségei Kontingens Tervezés Gyártási idő Szálitási idő I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Gyártási idő Szálitási idő Vám

Magyarok Lehetőségei Kínai származású cimke a társadalomban I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Régen Olcsó Egyszerhasználatos Rossz minőségű Tömeg gyártású

Magyarok Lehetőségei Kínai származású cimke a társadalomban Most I. Társadalmi Kihatás II. Piaci Elhelyezkedés III. Termék Forgalmazás IV. Magyar Lehetőségek Kínai gyártású minden Nigériai írószer Indiai Marhabőr Dél-Afrikai sarki medve Kubai szabadság szobor Most

Jelenlegi Kompromisszum Elosztó központok Kereskedelmi központok Magyarországon lévő Kínai nagykereskedések