Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A weboldalunkon regisztrált felhasználó neveddel és jelszavaddal tudsz belépni. Amennyiben még nem regisztráltál oldalunkon, abban az esetben kérjük,
Advertisements

DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Az internet használata a marketingmix-ben
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Keresőmarketing – megtudhatják rólunk… Földesi Tamás ügyfélkapcsolati igazgató.
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Keresőmarketing stratégiák
Utinformaciok.hu esettanulmány Keresőmarketing Nap, Készítette: Dunder KrisztiánDunder Krisztián.
FRAME-k (keretek). FRAME-k A frame-ek (keretek) segítségével a képernyőt felosztva egyszerre jeleníthetünk meg több webes dokumentumot a képernyőn. Fejlec.html.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Marketingkommunikáció az interneten
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Webdesign I - Oldaltervezés alapelvek. I. Tartalom-elhelyezés az oldalon ALAPELVEK 1.Mindig értékes és érdekes tartalom jelenjen meg az oldalon! 2.A tartalom.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Bónácz Péter Compszerviz.hu
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Franchise márka és a személyes márka összefüggései.
Hogyan alakítsuk a rajongót vásárlóvá?. KIK VAGYUNK? Magyar tulajdonú marketing- és kommunikációs ügynökségi cégcsoport, Több éves tapasztalat a hazai.
Mitől jó a céges weboldal?
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
Szemantikus keresők.
1 A bannernek is van szeme. Erre ma már megvannak az eszközök! 6.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
A StoreWizard webáruház bemutatása
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
A Facebook marketing trendjei
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
REMARKETING STRATÉGIÁK
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Keresés fajtái Matching (szabadszavas)
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Online könyvmarketing Változó trendek, változó vásárlói igények április 15.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
Internet és kommunikáció
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Előadás másolata:

Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben

KIK VAGYUNK? Magyar tulajdonú marketing- és kommunikációs ügynökségi cégcsoport, Több éves tapasztalat a hazai marketing- és kommunikációs ügynökségi piacon, A Hinora 8 divízióval rendelkezik: ATL, BTL, PR, Digital, Creative, Print, Indoor Media, Publishing, Két budapesti iroda, Több mint 700 sikeres együttműködés, Kis-, közép- és nagyvállalati kategóriában is komoly megrendelők, ügyfelek, Motivált és hozzáértő marketinges csapat és kiterjedt beszállítói, bedolgozói hálózat, Saját grafikusok, programozók, alkalmazásfejlesztők, marketingszakemberek, médiakutatók, Ár–érték arányban egyedülálló mutatók, Saját könyv a piacon Minden, ami marketing címmel, MAKSZ, MMSZ, DIMSZ tagság.

ONLINE MARKETING STRATÉGIA

Mire kell odafigyelnie egy marketing szakembernek egy webshop fejlesztése során? Cél: a célcsoport fejével gondolkozni és ez alapján kialakítani azokat a lépéseket, amelyeket a specifikációnak kell tartalmaznia

 Arculat: Mit szeretnénk sugallni?  Hogyan legyen a struktúrája? (Információk, Kategóriák, Termékek, Kiemelt tartalom)  Vásárlás menetének modellezése: felhasználóbarát folyamat és design – kényelem és átláthatóság  Mekkora képernyőre legyen optimalizálva? (célcsoport)  a képernyőfelbontások kiosztását:  1024x768 – a régi 14”-19” monitorokig  1280 x 800 – az átlag laptop, amelyek már széles vásznúak  1440 x 900 – az asztali, szélessávú monitorok, 21”-tól felfelé (a felhasználók vonatkozásában ez 60% fölött van)  Figyelembe kell venni a böngészők helyfoglalását is, ami a variációk lehetőségét még tovább bővíti. Ha egy nagy átlagnak szeretnénk megfelelni, akkor a 650 px-be kell férni  Mobil eszközökre szeretnénk e optimalizálni?  Közösségi média integráció módja (social plugin, facebook log in) I. Webergonómiai kérdések

 Webmester tools és Analytics bekötése és összekötése  Korábbi webshop statisztikáinak figyelembe vétele (ha volt)  Hányan látogatják?  Mekkora a visszafordulás?  Mennyi aloldalt tekintenek meg?  Mennyi időt töltenek?  Honnan érkeznek?  Kattintás elemzés (hőtérkép)  Konverziókövetés – Célteljesülések  Stb… II. Webanalitikai kérdések

Pozitív példa

Elrettentő példa

Keresőmarketing

Keresőbarát szövegírás és annak alkalmazása  Keresőbarát URL szerkezet használata a weblapon  Kulcsszósűrűség: figyelni kell a kulcsszó sűrűségre, hogy a szöveg megfelelő arányban tartalmazza a kulcsszavakat.  Keresőbarát tartalom:  HTML és nem FLASH weblap  Szöveges tartalom és nem csak képek  Keresőbarát képek  Láthatatlan elemek: META cím, leírás, kulcsszavak beállítása (nem csak nyitóoldalon, minden aloldalon)  Belső linkek: a szövegekben elhelyezett belső linkek a keresők listáira, és a látogató viselkedésére is hatással vannak.  Oldaltérkép létrehozása: publikus és keresők számára is, akár címkefelhő is

Linképítés  A linképítés két szempontból fontos:  A linkekből látogatókat szerezzünk.  A keresőoptimalizálási szempont figyelembevétele, azaz hogy minél több, minél relevánsabb és minél magasabb PageRank értékkel bíró linket szerezzünk.  Linkek 3 típusa:  Értékes linkek: Ide tartoznak a releváns (tehát a témához szorosan kapcsolódó) oldalakon szereplő linkek, a magas Page Rank-ű oldalakon (PR 4 vagy több) levő linkek, a spontán linkajánlások (tehát amikor valakinek tetszik a cikked és belinkeli), valamint a nagy PR értékű külföldi katalógusokból származó linkek.  Közepesen értékes linkek közé tartoznak azok a linkek, amik a témádra specializálódott katalógusokból mutatnak az oldaladra, illetve a látogatott katalógusokból (pl. lap.hu, Ok.hu) érkező és a nem visszlinkes katalógusokból érkező linkek.  Minimális értékű linkek azok a linkek, amik kis PR értékű (4 alatt) katalógusokból, nem releváns oldalakról mutatnak az oldaladra, nofollow-al ellátott linkek (pl. fórumokban, blogokban), linkcserék, nagy linkmennyiséget tartalmazó oldalakon elhelyezett linkek.

Hirdetések

Kattintás és AV alapú hirdetés típusok  Google Adwords, a keresési találatok támogatására  Facebook PPC az érdeklődési körre szűrt hirdetésekre (Követőkódok használata!)  E-target és Google Display – tematika alapján automatikusan választott weboldalakon szöveges, képi, és flash hirdetések.  Banner kampányok célzottan kiválasztott oldalakon (Követőkódok használata!)

Adatbázis marketing

marketing  adatbázis:  Saját építésű  Javasolt saját adatbázist építeni. Lassabb, költségesebb, de magasabb elérést biztosít  Vásárolt  Tevékenységtől függően minimum havonta  Maximum heti 2-3x  Követőkódok használata!

Közösségi Média

Javasolt közösségi média platformok

Miért fontos a közösségi média?  Közösség építése (posztok, alkalmazások)  Reklám (posztok, PPC, Offers, alkalmazások)  PR tevékenység  Ügyfélszolgálati tevékenység  Piaci igények megismerése  Vírus marketing

Magyarországon a legfontosabb közösségi média platform a Facebook, viszont a másik 3 platformot is érdemes kihasználni, megfelelő erőforrás megosztás mellett. Javasolt erőforrás megosztás:  Facebook: 75%  Youtube: 10%  Google+: 10%  Twitter: 5% Platform erőforrás megoszlás

REMARKETING

A remarketing az oldalunkkal már korábban interakcióba lépett felhasználókra célzott, kifejezetten számukra szóló marketingkommunikációs megoldásokat foglalja össze.  Webshop részről:  Regisztráció / vendég vásárló kérdése  Hírlevélre feliratkoztatás  Hűség / törzsvásárlói programok:  Pontgyűjtés  Meghatározott vásárlási összeg felett állandó kedvezmények  Egyedi kedvezmények  Google Adwords Remarketing listák: elérhetjük azokat a felhasználókat, akik korábban már felkeresték webhelyünket, és releváns hirdetéseket jeleníthetünk meg számukra a Google Display hálózaton.

Az online marketing mérhető, ezért rengeteg adathoz hozzáférünk! Google Analytics + Google Webmaster Tools Webergonómia Hirdetés optimalizálás Termékpolitika Árpolitika Utánkövetés

Összefoglalva

Köszönjük A Figyelmet! Hinora Bálint Managing Director Cím: 1142 Budapest, Kassai utca 71. Mobil: Web: Fb.: