Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Elektronikus kereskedelem
BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
B2B-marketing – A szervezeti piacok
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Az e-kereskedelem jövője
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Szinkronizált multiplatform élmények
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Nemzeti Innovációs Hivatal
E – Logisztika 1. szeminárium
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Rövid beszámoló egy tört évről 2013 Klaszter Klubest Bertalan Zsolt elnök.
Franchise. Franchise: polgárjogi szerződéssel létesített vállalkozási forma, amelyet független vállalkozók hoznak létre. Szereplők: Franchise átadó: piacképes.
EISZ nemzeti program 2012 dr. Téglási Ágnes főigazgató-helyettes.
4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs.
MARKETING REKLÁM SALES
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Értékesítési csatornák
Szalontai Bence Ferenc Szántó Krisztián ÁVF 2009.
Lehetséges együttműködési területek az online bankkártya elfogadás területén.
Az elektronikus üzletmenet
Az e-kereskedelem (e-business)
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
Avnet Technology Solutions Szakértő IT disztribúció világszerte 1955 óta Bartha Péter.
Mitől jó a céges weboldal?
E-beszerzés Bravo csoport.
Az internetes könyvvásárlás
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
Többet engedhetsz meg magadnak!. Az integrált közösségi marketing.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
A MAGYAR ÜVEGIPARI SZÖVETSÉG PROGRAMTERVE 2008/2009 Magyar Üvegipari Szövetség Közgyűlés 2008.Május 13. Holiday-Inn Budaőrs Hotel.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
A StoreWizard webáruház bemutatása
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Csimag.hu Bemutatkozó.
Magyarország és Nagy-Britannia kereskedelmi kapcsolata – rövid áttekintés Arial, Tóth Vazul, elnök BCCH 2014 október 14.
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Nemzeti Technológiai Platform a
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
Online foglalási rendszerek hatása a hazai turisztikai szolgáltatókra Dunder Krisztián Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusmarketingben Turizmus.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Egységes tartalomkezelés - Adatharmonizálás ECM filozófiával -
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Lente Tamás Méliusz Juhász Péter Könyvtár
EBSCO Information Services
UFS Magyarország = 43 alkalmazott (6 séf, 3 dietetikus)
Értékesítés, kereskedelem
Előadás másolata:

Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai Dunder Krisztián Webáruházak, Webkereskedelem – a nyerő értékesítési forma KKV-Akadémia, BKIK / Piac&Profit rendezvénye Budapest, 2013. 10. 01.

BEMUTATKOZÓ Dunder Krisztián – digitális üzletfejlesztési szakértő PARTNEREK / REFERENCIÁK TAGSÁG ÜGYNÖKSÉGÜNK

AZ ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM Néhány fogalom B2B: a kereskedelmi tranzakció üzletfelek között jönnek létre gyártó és nagykereskedő nagykereskedő és kiskereskedő B2C: az üzlet a végfelhasználónak ad el B2G: üzlet a kormányzatnak C2C: végfelhasználó a végfelhasználónak Niche: réspiacon működő B2B, B2C szolgáltatások 2013.10.01.

SZEREPLŐK B2C és B2B márkák B2C: Amazon, Zappos.com, stb. Shopline.hu, Mall.hu, stb. B2B: Alibaba.com (a globális piacvezető e-kereskedelmi platform kisvállalkozásoknak további 55 szereplő a Bloomberg listáján 2013.10.01.

B2B: MI JELLEMZI? Értékesítés A B2C-hez képest sokkal nagyobb volumen Hosszabb sales cycle (gyakran direkt sales-szel támogatva) Nem csak termék értékesítés: Szoftver (Adobe, Sony, stb.) Szolgáltatás hozzáférés (pl. TalentScreener) Marketing Konferencia, Expo Adatbázis építés Webináriumok PR, stb. 2013.10.01.

B2C: MI JELLEMZI? Értékesítés Kimagasló tranzakciószám (self-service, profi UX-et igényel) Szezonalitás egyes szektorokban nagyon jellemző Gyakori árakciók, csomagajánlatok Ajánlórendszerek Marketing Keresőoptimalizálás (SEO) Keresőmarketing (SEM) Email marketing Közösségi felületek Márkaépítés (PR, display, broadcast, stb. eszközökkel) 2013.10.01.

A TECHNOLÓGIAI OLDAL Főbb jellemzők technológiai megközelítésből B2B B2C Alkalmazott technológia Általában JAVA, .NET, stb. Belépési szint: OS, bérelt Fizetési módok Nemzetközi tranzakciókhoz igazított fizetési szolgáltatások Még mindig túlsúlyban az utánvét Back-office Vállatirányítási rendszer Admin felület, esetleg CRM Felhő / Cloud Árazás (SW), tárhely Tárhely User adatbázisok Szegmentálás 2013.10.01.

PÉLDÁK Megkülönböztetés: ki hogyan tűnt ki a tömegből? Zappos.com: ingyenes szállítás mindkét irányba 24/7 ügyfélszolgálat helyi csapattal ingyen hívható számon Alibaba.com Kína -> Európa, USA kisvállalkozói B2B platform Edigital.hu: Reputáció építése profi ügyfélszolgálattal (pl. fórumok) Aktív márkaépítés Kisvállalkozási példák: Farmer szóra SEO-ban első helyen -> többmilliós megrendelés Még meg sem nyílt szállodának weboldal Kelet-Magyarországon 2013.10.01.

MIT HOZ A KÖZELJÖVŐ? A technológia folyamatosan változik Konverzió növelése ajánlórendszerekkel, user szegmentálásokkal Konverzió növelése konverzióoptimalizással M-kereskedelem terjedése In-App-purchase (okostelefonok) T-Commerce, azaz TV-n keresztüli kereskedelem 2013.10.01.

TANULJON MÁSOK TAPASZTALATAIBÓL! A sikeres e-kereskedelemről bővebben: 2013.10.01.

TANÁCSADÁS KÉPZÉSEK KOORDINÁCIÓ: KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! SEGÍTHETÜNK? TANÁCSADÁS KÉPZÉSEK KOORDINÁCIÓ: DIGITÁLIS MARKETING: