Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hasznos tippek pályamódosításhoz
Advertisements

Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Önsegítő Angol Nyelvi Tanulókör
1 „Út a munkához” program tapasztalatai Szűcs Erika Balatonvilágos november 10.
A.A. Stádium Kft. Péczely György
A jövő kezdete! Élő kommunikáció az interneten, iWowWe a kommunikáció új generációja Pénzcsinálási alapképzés.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Báthory Túra Klub Torockó okt FIGYELEM! •A következő képeket a rajta levők tudta nélkül használtam fel. •A bemutató szórakoztató céllal készült,
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Könnyid István KETEG Alumni
A WEXEdU Alapítvány tapasztalatainak összegzése. Miért érdekli a külföldi fiatalokat Magyarország? - kíváncsiság a nyugatitól eltérő kultúra iránt - történelem.
E.ON – Versenyben Önökért!
Az üzleti terv.
Szeretnél egy kicsit kitörni a hétköznapokból?  Gondok vannak a munkahelyen?  Többet vársz a kollégáidtól?  Jó lenne pihenni egyet?
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
TÉNYLEG CSAK EZ MOTÍVÁL?
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
OROSZRULETT avagy információ nélküli gazdaság Dr
Lorem ipsum Széchenyi Programirodák bemutatása ELTE Innovációs Nap február 23.
Magyar Pénzügyi Közvetítő Zártkörű Részvénytársaság
B.Sc. / M.Sc. Villamosmérnöki szak
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
TT Kovács Sándorné.
Irány a suliba…. Gazdaság informatika… Megkapjuk az évközi feladatot.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
Dr. Szilágyi Klára Szent István Egyetem
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe... el kellene tőle búcsúznod?
Zárszó az AVIR intézményi program további szakmai támogatása december 8. Educatio Nonprofit Kft.
Kell –e érzékenyíteni a munkáltatókat? Csapó Gábor OSGOOD Szolgáltató Az OFA FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban című TÁMOP – /
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Hoshin Kaizen Workshop esettanulmány – a standardok igazi ereje
A HR respektusa Energin Kft. Energin Kft. Megismerés Hasznosság Felhatalmazás Szakértelem Hitelesség Egyensúly.
NETre Kész – IT-mentor roadshow, Pécs A célcsoport munkaerő-piaci helyzetét és életminőségét javító információk az Interneten és azok használata Czanik.
Sponsorare necesse est
Minőség menedzsment 6.előadás
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
Trénerek: Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
A foglalkoztatási paktumok célja Megismerni a térség foglalkoztatási helyzetét Összehangolni a térség gazdasági és humánerőforrás fejlesztési tevékenységeit.
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május.
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
III. SPSS Adatelemzési Konferencia Az adatbányászati piac trendjei Hogyan használjuk ki lehetőségeinket? Szirmai Ákos Partner, szakmai igazgató április.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Házi dolgozat szolgáltatásmarketing mystery shopping máv
Munkanélküliség fogalma, típusai
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
A kis- és közepes vállalkozások információs rendszerei Erdős Ferenc.
FEHÉRGYARMAT PROJECT Stratégia kifejlesztése a roma kisebbség megközelítésére, érdekelté tenni őket képzésekben való részvételre, kulturális és szociális.
Meg tudod különböztetni a színeket?! OK, Akkor nézd meg ezt a képet...
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
Külföldi piacok felkutatása a Quali-Cont Non-profit Közhasznú Kft. számára.
Elektronikus Munkaerőpiaci Adatbázis és Karrierpont Hálózat TÁMOP / ,,e-KARRIER” CSAT Egyesület Cím: 4025 Debrecen, Arany János utca.
Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó március 19. Budapest.
Vállalkozásmenedzsment I.
Modus -Vitalae Gazdasági Tanácsadó Kft. „Pénzügyek-másként, mint eddig”
„Út a munkához” program tapasztalatai
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
Ezek a stratégia elemek sorban
A(z) xy szervezet (a társadalmi vállalkozást bemutató ppt)
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre Üzleti klubok, találkozók, mint a személyes, bizalmi üzleti kapcsolatok színtere Mészáros György Magyar Vállalkozók Üzleti Köre

Tartalom Személyes bemutatkozás Üzleti kapcsolatépítés = életforma?... Hogyan? – „Szemüveg váltogatás módszere” – előnyök kihasználása Üzleti bemutatkozás többféle módon Milyen típusú üzleti találkozóra menjünk? – Üzleti klubok

Bemutatkozás 600-700

Életforma… Mi Szomszéd Sógor „Nagy cég”

1. „Szarahelyzet” 2. „A Zorbán hüje” Hogyan?  „Szemüveg váltogatás” Hogyan NE?... Hogyan NEM működik?... „valahol egy másik galaxisban…”  1. „Szarahelyzet” 2. „A Zorbán hüje”

Cégvezető társam Én Potenciális üzleti lehetőségek Mi is a lényeg?… Cégvezető társam Én Potenciális üzleti lehetőségek Stratégiai partnerek Megbízható beszerzési források Új ügyfelek Üzleti probléma megoldása Egyéb hasznos kapcsolatok

„Szemüveg váltogatás” 1. Megbízható beszerzési források Cégműködés Irodabútor, - eszközök Számítógép, - rendszer Munkaerő Ügyvéd, adótanácsadó, munkaügyi tanácsadó Iroda felújítás Szóróanyag, marketing Pénzügyek Főtevékenység 1. Megbízható beszerzési források Magán jellegű beszerzés Gépkocsi Telefon Iskola „Szerelő” Orvos, …

„Szemüveg váltogatás” 2. Stratégiai partnerek 3. Egyéb hasznos kapcsolatok 1. Megbízható beszerzési források 5. Ügyfélszerző Nagyon sok tagunk sem használja ki a lehetőségeket!!! 4. Üzleti probléma megoldása

Bemutatkozás 7+-2

Lelkesedjünk!  + A jövőről, üzleti terveinkről szóljon! Bemutatkozási alapelvek Célja: üzleti kapcsolatépítés magalapozása Ne információkat közvetítsünk, hanem tanítsunk! Lelkesedjünk!  + A jövőről, üzleti terveinkről szóljon!

Bemutatkozás 1. – kicsit másképp… Alaptézis: a vevőt, a másikat nem érdekli a céged… Legnagyobb hiba = ha magunkról beszélünk! A cégbemutatónak valójában egy VEVŐ-bemutatónak kellene lennie! A 3 lépéses módszer: (Hogyan érjük ezt el?): Mindig kezdj egy kérdéssel! (A vevő problémájáról!) (Pl. rendezvényszervező cég: „Ki az, akinek gondot okoz (az itt ülők közül) olykor-olykor a dolgozók motiválása? Ki az, aki úgy érzi, hogy hiába ad egyszer-egyszer a dolgozóinak + 20 ezer forintot, az nem igazán motiválja őket?) Mindig beszélj a vevő problémájáról Zárd a vevő választási lehetőségeivel (a megoldásokkal), ahol a legjobb választás TE vagy

Iparág, típus, jellegzetesség Hiányosság, rendellenesség (élethelyzet) Bemutatkozás 2. Név, cégnév Legfőbb tevékenység, erősségeink Milyen típusú cégekkel dolgoztunk eddig? (Hova tudok segíteni bejutni másoknak?) Kihez (konkrétan), illetve általában milyen típusú cégekhez keresek kapcsolatot? Konkrét cég Iparág, típus, jellegzetesség Hiányosság, rendellenesség (élethelyzet) Én miben tudok segíteni másoknak?

Lebonyolítás, menetrend: Milyen típusú üzleti találkozóra menjünk? 1. Üzleti reggeli 2. Komplex üzleti szolgáltatások Lebonyolítás, menetrend: Időtartam Levezető személye Bemutatkozás Tagok szerzése Plusz szolgáltatások Számítógépes háttérrendszer

Köszönöm a figyelmet! Mészáros György www.mvuk.hu 30/825-5391